Přejít na obsah

Octavia 3 facelift


beryfery

Doporučené příspěvky

ono to je jedno jak to vypadá, stejně tyhle rádia jsou strašně pomalé(ovšem už to je o kuličku rychlejší než ultra pomalá RNS510). než to načte sd kartu, než to načte navigaci... tak na iphonu už mě navigace běží dávno....

zkoušel jsem si i u bmw ten jejich barevnej klíč na parkování, zase než to něco udělá, tak mě přijde rychlejší si sám s tím autem popojet. ale strašná machrovinka zákazníka :D

 

Odkaz ke komentáři

Mam O3 predFL kupovanu minuly Maj a nelutujem kupu, som rad za 1.4TSI lebo 1.5 bude mat este muchy (neverim ze to bude bez problemov), troska mi chyba vyhrievanie volantu co by som uvital a ostrek parkovacej kamery. inak na ten predok si zvykne clovek, BiTDI mi pride utopia do octy, ked to nema ani golf. A leskly stred palubovky vyzera pekne a efektne ale na denne pouzivanie by ma stvali otlacky (ako asi skoro vacsinu tuto).

Odkaz ke komentáři

bojler: to máš asi dobrej kus.. Mě se pořád seká, zůstává viset parkovací obrazovka a musím ji manuálně zrušit.. Dost pomalu to nabíhá a už 3x se mi stalo, že bylo rádio zapnuté, ale z reproduktorů žádný zvuk.. Takže vypnout/zapnout a zas to naskočilo..

Odkaz ke komentáři

Uznávam a potvrdzujem, že s rádiami to je hodne nešťastné - pod názvom Bolero bolo k dispozícii X rôznych modelov, od O2FL, cez S2, S2FL až po O3 MIB1 s alebo bez podpory cúvacej kamery, teraz MIB2 a po FL ďalší model. Toto všetko sa volá Bolero :wallbash:

Konkrétna čerstvá skúsenosť:

  1. MIB2 Bolero s číslom dielu 5Q0 035 840 A, hw 24, sw 245 updatnuté na 359, funguje bez problémov
  2. MIB2 Bolero s 5Q0 035 840 B, hw 30, sw 359 z výroby; vždy po zapnutí rádia začne prehrávanie poslednej skladby od začiatku, použitá bola presne tá istá SD karta, ktorá v bode 1 funguje a pokračuje v prehrávaní tam, kde prestala. Rádiá boli prehodené medzi autami, toto rádio funguje rovnako zle aj v aute z bodu 1

Čo sa týka O3FL, mal som možnosť vidieť naživo bielu, striebornú a šedú metal. A naživo vyzerá teda podstatne lepšie, než na fotkách, najmä v tmavšej farbe. Na predok si treba zvyknúť, trefne to zhodnotila manželka - "ok nepáči sa ti ten predok, ale ako sa chceš naňho pozerať, keď to auto budeš šoférovať"? Teraz už len musím vyčkať, kým nám ten náš kus vyrobia :pivo:

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

BiTDI urcite v OIII nebude..... spise se dostane do Superbu...

 

A urcite si nemyslim, ze ten motor je nejaka vyhra... ?

 

Nesouhlasím s tím, že TDi motor je špatný, naopak! Jde krásně do otáček, má sílu jak hrom a slušnou spotřebu. Ano, RS to jistě není, sám mám vyzkoušené i benzinové RSo a to je opravdu jinde. Dalo by se ještě polemizovat o pružném zrychlení nafta a benzin, ale říkat, že diesel motor v RS není výhra-je špatný to asi ne. :-) není to motor do RSa, ale to neznamená, že to je špatný motor!

 

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Dnešní SM:

Šéf prodeje ŠA v ČR Vlček: 1.5 TSI v OIII v ČR bude příští rok a to rovnou s GPF.

Člen představenstva za technický vývoj Strube: Filtry pevných částic (GPF) dostanou všechny motory 1.0 a 1.5 TSI v polovině příštího roku (překládám si to tedy tak, že od MR2019). 1.5 TSI ve škodovkách pouze ve variantě 110 kW, 96 kW se zatím neplánuje osazovat.)

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...