Přejít na obsah

Náhrada dvojhmotného setrvačníku jednohmotou ...


Fireee

Doporučené příspěvky

Čus chlapi, toto téma zakládám jenom jako informativní. Měl jsem načatý setrvačník, na volnoběh se občas chvělo auto, spojka zabírala hoooodně nahoře, občas jako by ustřelila v horní úvrati pedálu. Takže jsme s kolegou vyřknuli diagnózu "dvojhmota je v prdeli". Přečetl jsem hodně pro a proti, některé názory na fůzných fórech byly typu "slyšel jsem že ..." nebo "četl jsem že", a podobně ... Takže jsem se nakonec rozhodnul pro starou dobrou jednohmotu, protože jezdím převážně město (a mám načipováno) a dal jsem na kolegu, který mi řekl "vraž tam jednohmotu a budeš mít od toho jednou pro vždy klid" - minimálně teda po dobu, než OCT2 nahradím OCT3 ... Tak teď jedu z garáže, vrazili jsme tam jednohmotu VALEO, při jednom jsme udělali i spojkový válec (SACHS). Cca 4 hodiny čisté práce. Najel jsem teď cca 100 km, a výsledek je výborný. Nepozoruju žádnou změnu oproti dvouhmotě (kromě toho, že se mi na volnoběh na křižovatce přestalo chvět auto). Cena i se spojkovým válcem byla 8 000 Kč. Takže pohoda. Všem kdo váhají tak můžu s klidem říct, že já v tom nevidím rozdíl. Třeba někomu tento post pomůže v rozhodování ...

Odkaz ke komentáři

a proto pražské taxíky předělávaly na jednohmotu (protože dvouhmota v městském provozu dostává nehoráznou čočku) a jezdí dosud .. ne nebojím se toho ... a ačkoli D-Fens čtu, rád tak ten blábol co tam napsal:

 

"Podle mého názoru to paušálně nelze doporučit nikomu. Retrofit by byl přijatelný v případě, že na trhu paralelně existuje tentýž motor v levnější verzi s neděleným setrvačníkem a taková kombinace je tak odzkoušená v praxi, navíc je třeba ohlídat průměr a hmotnost setrvačníku. Jinak hrozí vestavění jednohmotového setrvačníku do agregátu, který je navržen a odladěn na přítomnost torzního tlumiče v podobě DMFW"

 

Valeo co jsem tam dal dělá přímo přestavbový kit pro 1.9 PD. Je to jejich produkt. Takže není třeba nic ohlídat .. Průměr ? Hmotnost ? To že by jako někdo laboroval s "nějakým setrvačníkem" ... To se mi snad ani nechce věřit.

Taže nakonec je to na zvážení každého soudruha, já popsal REÁLNOU ZKUŠENOST a sice, že motor jde rovně, nic se nechvěje, nevibruje do volantu, je to stejně hlučné. To jsou moje zjištění, z žádného článku na netu nebo z blogu .... ale moje.

 

nebo čti tady http://motofocus.sk/technika/4484,spojka-valeo-kit-4p-misto-dvouhmotoveho-setrvacniku

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o 6 měsíců později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • sice jsi v sekci OIII,ale pokud jsi na FB-spoj se s Daniel Haborák,ten 100% poradí co a jak  
    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
×
×
  • Vytvořit...