sklibor Odesláno Květen 16, 2016 Sdílet Odesláno Květen 16, 2016 Zdravím, už delší dobu mi octavie r.v. 2001 1,6 benzín 75kw motor AVU špatně brzdí. vyměněny komplet brzdy - beze změny výměna brzdové kapaliny - beze změny výměna podtlakové hadice - beze změny auto začne brzdit až mám pedál skoro na podlaze. poradte prosím co s tím ?. Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin_TDi Odesláno Květen 16, 2016 Sdílet Odesláno Květen 16, 2016 Tak potom už jedině hlavní brzdový válec nebo posilovač. Odesláno z mého GT-I9300 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sklibor Odesláno Květen 16, 2016 Autor Sdílet Odesláno Květen 16, 2016 jde nejak zjistit co je spatne treba pres diagnostiku ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jofa Odesláno Květen 16, 2016 Sdílet Odesláno Květen 16, 2016 Cez diagnostiku nie.ak je zly posilovac tak pri vypnutom motore par krat zosliapni pedal aby stvrdol,ked je uz tvrdy,drz nohu na pedale a nastartuj,musi ti citelne poklesnut,ak nie,posilovac ko.brzdovy valec skus zosliapnut a drz ci prepada postupne dole,ak ano,vadny valec. Osobne si myslim ze mas zly valec,posilovac ked odide tak vacsinou je pedal tvrdy.dalsia vec,masto dobre odvzdusnene?skusal si aj odvzdusnit cez vag abs? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sklibor Odesláno Květen 16, 2016 Autor Sdílet Odesláno Květen 16, 2016 pres Vag jsem to nezkousel, rikali mi ze kdyz se to dela pres vag tak je to jeste horsi ... tak jeste to muzu zkusit . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jofa Odesláno Květen 17, 2016 Sdílet Odesláno Květen 17, 2016 Ked to robis presne podlapokusu tak nemas co pokazit,samozrejme sa ti to nemusi podarit hned na prvy krat,ale urcite to za pokus stoji nez vyvalis prachy za novy valec 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sklibor Odesláno Květen 18, 2016 Autor Sdílet Odesláno Květen 18, 2016 jasne zkusim a napisu jak to dopadlo , kolik bude potreba nove kapaliny k tomu odvzdusneni pres vag ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest strateny Odesláno Květen 18, 2016 Sdílet Odesláno Květen 18, 2016 cez vag je to horsie? za pokus to urcite stoji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jofa Odesláno Květen 19, 2016 Sdílet Odesláno Květen 19, 2016 Jedma flaska ti bohate bude stacit 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sklibor Odesláno Květen 26, 2016 Autor Sdílet Odesláno Květen 26, 2016 tak jsem dnes odvzdusnil pres VAG dokonce 2x a furt stejne takze asi ten valec co ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sklibor Odesláno Květen 29, 2016 Autor Sdílet Odesláno Květen 29, 2016 zdravim , tak jsem rozdelal zadni brzdy a na levem zadnim kole je spatny brzdovy valecek - vyleza jenom jedna strana a lehce prosakuje , muze to mít vliv na funkci vsech brzd ? díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jofa Odesláno Květen 29, 2016 Sdílet Odesláno Květen 29, 2016 Mne sa zasekaval jeden a pedal bol obcas bez ucinku,skus vymenit a uvidis,kazdopadne ak sa zasekava tak uz nema ucinok dane koleso.stoji par eur,doporucujem hlinikovy nie ocelovy,nezhrdzavie a ked budes po case menit brzdovku tsk sa nemusis bat ze zatrhnes odvzdusnovak Inak poznam borca co odvzdusnoval cez vag a podarilo sa mu to az na 5.krat... Este taka otazka,ten pedal ti padne hned az dole alebo postupne pada?ak padne hned dole,jednoznacne zle samostavy v zadnych brzdach,presne tento problem som mal aj ja,skus vymenit samostavy,bude tam velka vola medzi bubnom a oblozenim,preto ti pedal zabera az dole. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sklibor Odesláno Květen 30, 2016 Autor Sdílet Odesláno Květen 30, 2016 Mne sa zasekaval jeden a pedal bol obcas bez ucinku,skus vymenit a uvidis,kazdopadne ak sa zasekava tak uz nema ucinok dane koleso.stoji par eur,doporucujem hlinikovy nie ocelovy,nezhrdzavie a ked budes po case menit brzdovku tsk sa nemusis bat ze zatrhnes odvzdusnovak Inak poznam borca co odvzdusnoval cez vag a podarilo sa mu to az na 5.krat... Este taka otazka,ten pedal ti padne hned az dole alebo postupne pada?ak padne hned dole,jednoznacne zle samostavy v zadnych brzdach,presne tento problem som mal aj ja,skus vymenit samostavy,bude tam velka vola medzi bubnom a oblozenim,preto ti pedal zabera az dole. pedal spadne hned, samostavy jsou nove ale ty rozperky jsou stare tak mozna tim to je. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sklibor Odesláno Červen 7, 2016 Autor Sdílet Odesláno Červen 7, 2016 Tak váleček vyměněn , a brzdný účinek beze změny brzdy začnou brzdit až cca v půlce zmáčknutého pedálu .... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jofa Odesláno Červen 8, 2016 Sdílet Odesláno Červen 8, 2016 Daj to do servisu nech ti to tlakom odvzdusnia.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DaviD79 Odesláno Září 2, 2017 Sdílet Odesláno Září 2, 2017 Zdravím, už delší dobu řeším ten stejný problém... měl jsem na Oct.TDI přední brzd.kotouče 280mm(klasická seriovka), moc se mně nezdál účinek a tak jsem je předělal na PDI (288mm), bohužel žádná změna. Byl jsem letos na jaře na TK a tam mně řekl technik, že se mně postupně propadá pedál, že bude špatný hlavní brzdový válec. Myslel jsem, že když ho vyměním , bude vše ok. Ovšem žádná změna a když porovnám brzdy na kamarádově seriové Oct. s kotouči 280mm , můžu pouze závidět... brzdí úplně jinak. Vyměnil jsem hlavní brzdový válec, teď vakuovou pumpu a pořád žádná změna. Už zůstává jen posilovač, ale to mně řekli mechanici, že kdyby byl špatný posilovač, tak bych to hned poznal a nebzrdil... Už mě fakt nic nenapadá. Kdyby měl někdo radu, díky za ni. David 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DaviD79 Odesláno Září 2, 2017 Sdílet Odesláno Září 2, 2017 Zdravím, už delší dobu řeším ten stejný problém... měl jsem na Oct.TDI přední brzd.kotouče 280mm(klasická seriovka), moc se mně nezdál účinek a tak jsem je předělal na PDI (288mm), bohužel žádná změna. Byl jsem letos na jaře na TK a tam mně řekl technik, že se mně postupně propadá pedál, že bude špatný hlavní brzdový válec. Myslel jsem, že když ho vyměním , bude vše ok. Ovšem žádná změna a když porovnám brzdy na kamarádově seriové Oct. s kotouči 280mm , můžu pouze závidět... brzdí úplně jinak. Vyměnil jsem hlavní brzdový válec, teď vakuovou pumpu a pořád žádná změna. Už zůstává jen posilovač, ale to mně řekli mechanici, že kdyby byl špatný posilovač, tak bych to hned poznal a nebzrdil... Už mě fakt nic nenapadá. Kdyby měl někdo radu, díky za ni. David 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ruzipa Odesláno Září 4, 2017 Sdílet Odesláno Září 4, 2017 Kde to zacina brzdit? Kdyz to prozenes, brzdi to lepe?Ja jsem nad tim zlomil hul a pak zacal vrzat zpetny ventilek podtlaku, tak jsem ho vymenil a zlepsil se tah i brzdny ucinek. Byl vadny a nedrzel podtlak v systemu :-/ Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DaviD79 Odesláno Září 4, 2017 Sdílet Odesláno Září 4, 2017 Kamarádovi reaguje brzdový pedál téměř při doteku, mně až cca v půlce, první sešlap tupý a při druhém už ta reakce je trošku intenzivnější... zpětným ventilkem na podtlaku myslíš co? myslíš hadici od posilovače? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ruzipa Odesláno Září 5, 2017 Sdílet Odesláno Září 5, 2017 https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/046905291a-zpetny-ventil-podtlakoveho-vedeni-skoda-11532.html?gclid=CjwKCAjwlrnNBRBMEiwApKU4PDKmssnhdccQUd0_uczmyp_dvQG4qOCLIxjDoVSkndjks2Ztc9TlghoCTt8QAvD_BwE Zde ke odkaz na ten ventilek. A mel jsem stejne priznaky, po vymene pedal bzdi hezky od vrsku. To vypada na maly podtlak. Zkontroluj podtlakove hadicky, pripadne vymen. A uz jsem se i setkal s tim problemem, ze bylo ucpane to rozvetveni cca 5 cm za vyvodem z tandemu(na te silne trubce do posilovace). Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DaviD79 Odesláno Září 6, 2017 Sdílet Odesláno Září 6, 2017 Super, díky moc za radu. Zkusím a dám vědět. David 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ruzipa Odesláno Září 6, 2017 Sdílet Odesláno Září 6, 2017 Kdyz ten ventilek vyndas a zkusis cucat z obou stran, tak z jedne budes moct a z druhe strany by to melo drzet podtlak co udelas pusou. Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DaviD79 Odesláno Září 8, 2017 Sdílet Odesláno Září 8, 2017 https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/046905291a-zpetny-ventil-podtlakoveho-vedeni-skoda-11532.html?gclid=CjwKCAjwlrnNBRBMEiwApKU4PDKmssnhdccQUd0_uczmyp_dvQG4qOCLIxjDoVSkndjks2Ztc9TlghoCTt8QAvD_BwE Zde ke odkaz na ten ventilek. A mel jsem stejne priznaky, po vymene pedal bzdi hezky od vrsku. To vypada na maly podtlak. Zkontroluj podtlakove hadicky, pripadne vymen. A uz jsem se i setkal s tim problemem, ze bylo ucpane to rozvetveni cca 5 cm za vyvodem z tandemu(na te silne trubce do posilovace). Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk Díky moc za příspěvek a radu, vše jsem zkusil preventivně vyměnit, jak ventilek tak hadici od posilovače a vše bez jakéhokoliv výsledku. Stále tupé a nevýrazné brzdy... už fakt nevím... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin_TDi Odesláno Září 8, 2017 Sdílet Odesláno Září 8, 2017 Tak potom buď brzdový posilovač nebo hl. brzdový válec KO. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DaviD79 Odesláno Září 8, 2017 Sdílet Odesláno Září 8, 2017 Tak potom buď brzdový posilovač nebo hl. brzdový válec KO. Několik mechaniků mně řeklo, že kdyby byl špatný posilovač, okamžitě bych to poznal, nebrzdil bych. HBV byl před měsícem vyměněn. A žádná změna.... Někde je zakopaný pes... ,ale zatím se ho nedaří vykopat.. už nevím, vše zásadní řešeno a žádná změna. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Září 8, 2017 Sdílet Odesláno Září 8, 2017 Podle me bude spatny posilovac, protoze v drivejsim prispevku jsi napsal, ze je prvni slapnuti tupy a dalsi uz je OK, tzn. ze musis brzdy tzv. naslapat a to znaci bud spatny posilovac nebo vzduch v brzdovce. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DaviD79 Odesláno Září 8, 2017 Sdílet Odesláno Září 8, 2017 Podle me bude spatny posilovac, protoze v drivejsim prispevku jsi napsal, ze je prvni slapnuti tupy a dalsi uz je OK, tzn. ze musis brzdy tzv. naslapat a to znaci bud spatny posilovac nebo vzduch v brzdovce. Několik mechaniků se v autě projelo a všichni se shodli, že to posilovač nebude... tak nevím, kdyby si nebyli jisti a uvažovali by o možném problému, tak bych ho vyměnil, ale neřešil jsem ho. Co se týká odvzdušnění, u kamaráda mechanika jsme odvzdušňovali asi hodinu, snad 3x - 4x? Bylo to lepší ,ale postupem času se stav vrátil do původního... :wallbash: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Září 8, 2017 Sdílet Odesláno Září 8, 2017 Třeba to posilovač nebude, ale logicky už moc možností nezůstává, když jsi měnil podtlakovou hadici, ten ventilek, HBV, tak už zbývá jen ten posilovač... Řekl bych, jestli nemáš třeba zarezlý pístky na brzdách, ale když jsi dal komplet jiný brzdy a pořád to blbě brzdí, tak tam to nebude a bude to někde mezi pedálem a předníma brzdama a jelikož jsi tam měnil už snad vše, tak bych zkusil i ten posilovač (třeba i použitý z vrakoviště) ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kenny Odesláno Září 8, 2017 Sdílet Odesláno Září 8, 2017 A co bubny nejsou už moc vyjety? Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jk79 Odesláno Září 10, 2017 Sdílet Odesláno Září 10, 2017 Ahoj,tak také přileju do ohně :wacko: V jiném vláknu jsem měnil kompletní zadní bubnové brzdy a pedál zabíral konečně od vrchu ,zmizeli vibrace zadku,dokonce jsem opravoval podtlakové čerpadlo a účinnost brzd se zlepšila. Včera jsem sedl do švagrovi octavie z 98r ,protože tak vydrážkované plochy kotouče jsem neviděl (říkal jsem mu,že to nemůže brzdit) a ono jo a jak!!! V práci si občas půjčím trojkovou octavii a musím říct,že mu to brzdí skoro stejně,úplně se to zakusuje při sotva polechtání brzdy,auto shnilé ale brzdí,jako hovado....o tom se mi na mé ani nezdá....mi vysvětlete co je špatně.Já mám nový komplet předek i zadek,přední kotouče jak zrcadlo a prostě to brzdí,až když na to šlapu ale rozhodně ne jako švagrovi....si myslím,že pořídím nové třmeny a bude to......Podtlak tam je s tím problém nebude....Jo a když jsem to před rokem koupil na stočených kotoučích,tak to brzdilo také o hodně lépe,po výměně je to takové zvadlé.Švagrovi nedávno rozhýbávali pístek,proto má jeden kotouč tak vydřený,ale nemyslím,že by to bylo tím rozhýbáním... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.