Přejít na obsah

špatná účinnost brzd


sklibor

Doporučené příspěvky

Cez diagnostiku nie.ak je zly posilovac tak pri vypnutom motore par krat zosliapni pedal aby stvrdol,ked je uz tvrdy,drz nohu na pedale a nastartuj,musi ti citelne poklesnut,ak nie,posilovac ko.brzdovy valec skus zosliapnut a drz ci prepada postupne dole,ak ano,vadny valec.

Osobne si myslim ze mas zly valec,posilovac ked odide tak vacsinou je pedal tvrdy.dalsia vec,masto dobre odvzdusnene?skusal si aj odvzdusnit cez vag abs?

Odkaz ke komentáři

Mne sa zasekaval jeden a pedal bol obcas bez ucinku,skus vymenit a uvidis,kazdopadne ak sa zasekava tak uz nema ucinok dane koleso.stoji par eur,doporucujem hlinikovy nie ocelovy,nezhrdzavie a ked budes po case menit brzdovku tsk sa nemusis bat ze zatrhnes odvzdusnovak

Inak poznam borca co odvzdusnoval cez vag a podarilo sa mu to az na 5.krat...

Este taka otazka,ten pedal ti padne hned az dole alebo postupne pada?ak padne hned dole,jednoznacne zle samostavy v zadnych brzdach,presne tento problem som mal aj ja,skus vymenit samostavy,bude tam velka vola medzi bubnom a oblozenim,preto ti pedal zabera az dole.

Odkaz ke komentáři

Mne sa zasekaval jeden a pedal bol obcas bez ucinku,skus vymenit a uvidis,kazdopadne ak sa zasekava tak uz nema ucinok dane koleso.stoji par eur,doporucujem hlinikovy nie ocelovy,nezhrdzavie a ked budes po case menit brzdovku tsk sa nemusis bat ze zatrhnes odvzdusnovak

Inak poznam borca co odvzdusnoval cez vag a podarilo sa mu to az na 5.krat...

Este taka otazka,ten pedal ti padne hned az dole alebo postupne pada?ak padne hned dole,jednoznacne zle samostavy v zadnych brzdach,presne tento problem som mal aj ja,skus vymenit samostavy,bude tam velka vola medzi bubnom a oblozenim,preto ti pedal zabera az dole.

 

 

pedal spadne hned, samostavy jsou nove ale ty rozperky jsou stare tak mozna tim to je.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o rok později...

Zdravím,

 

už delší dobu řeším ten stejný problém... měl jsem na Oct.TDI přední brzd.kotouče 280mm(klasická seriovka), moc se mně nezdál účinek a tak jsem je předělal na PDI (288mm), bohužel žádná změna.

Byl jsem letos na jaře na TK a tam mně řekl technik, že se mně postupně propadá pedál, že bude špatný hlavní brzdový válec. Myslel jsem, že když ho vyměním , bude vše ok. Ovšem žádná změna a když porovnám brzdy na kamarádově seriové Oct. s kotouči 280mm , můžu pouze závidět... brzdí úplně jinak.

Vyměnil jsem hlavní brzdový válec, teď vakuovou pumpu a pořád žádná změna. Už zůstává jen posilovač, ale to mně řekli mechanici, že kdyby byl špatný posilovač, tak bych to hned poznal a nebzrdil...

Už mě fakt nic nenapadá.

Kdyby měl někdo radu, díky za ni.

David

 

Odkaz ke komentáři

Zdravím,

 

už delší dobu řeším ten stejný problém... měl jsem na Oct.TDI přední brzd.kotouče 280mm(klasická seriovka), moc se mně nezdál účinek a tak jsem je předělal na PDI (288mm), bohužel žádná změna.

Byl jsem letos na jaře na TK a tam mně řekl technik, že se mně postupně propadá pedál, že bude špatný hlavní brzdový válec. Myslel jsem, že když ho vyměním , bude vše ok. Ovšem žádná změna a když porovnám brzdy na kamarádově seriové Oct. s kotouči 280mm , můžu pouze závidět... brzdí úplně jinak.

Vyměnil jsem hlavní brzdový válec, teď vakuovou pumpu a pořád žádná změna. Už zůstává jen posilovač, ale to mně řekli mechanici, že kdyby byl špatný posilovač, tak bych to hned poznal a nebzrdil...

Už mě fakt nic nenapadá.

Kdyby měl někdo radu, díky za ni.

David

Odkaz ke komentáři

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/046905291a-zpetny-ventil-podtlakoveho-vedeni-skoda-11532.html?gclid=CjwKCAjwlrnNBRBMEiwApKU4PDKmssnhdccQUd0_uczmyp_dvQG4qOCLIxjDoVSkndjks2Ztc9TlghoCTt8QAvD_BwE

 

 

Zde ke odkaz na ten ventilek. A mel jsem stejne priznaky, po vymene pedal bzdi hezky od vrsku.

To vypada na maly podtlak. Zkontroluj podtlakove hadicky, pripadne vymen.

A uz jsem se i setkal s tim problemem, ze bylo ucpane to rozvetveni cca 5 cm za vyvodem z tandemu(na te silne trubce do posilovace).

 

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/046905291a-zpetny-ventil-podtlakoveho-vedeni-skoda-11532.html?gclid=CjwKCAjwlrnNBRBMEiwApKU4PDKmssnhdccQUd0_uczmyp_dvQG4qOCLIxjDoVSkndjks2Ztc9TlghoCTt8QAvD_BwE

 

 

Zde ke odkaz na ten ventilek. A mel jsem stejne priznaky, po vymene pedal bzdi hezky od vrsku.

To vypada na maly podtlak. Zkontroluj podtlakove hadicky, pripadne vymen.

A uz jsem se i setkal s tim problemem, ze bylo ucpane to rozvetveni cca 5 cm za vyvodem z tandemu(na te silne trubce do posilovace).

 

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

 

Díky moc za příspěvek a radu, vše jsem zkusil preventivně vyměnit, jak ventilek tak hadici od posilovače a vše bez jakéhokoliv výsledku. Stále tupé a nevýrazné brzdy... už fakt nevím...

Odkaz ke komentáři

Tak potom buď brzdový posilovač nebo hl. brzdový válec KO.

 

Několik mechaniků mně řeklo, že kdyby byl špatný posilovač, okamžitě bych to poznal, nebrzdil bych. HBV byl před měsícem vyměněn. A žádná změna....

Někde je zakopaný pes... ,ale zatím se ho nedaří vykopat.. už nevím, vše zásadní řešeno a žádná změna.

 

Odkaz ke komentáři

Podle me bude spatny posilovac, protoze v drivejsim prispevku jsi napsal, ze je prvni slapnuti tupy a dalsi uz je OK, tzn. ze musis brzdy tzv. naslapat a to znaci bud spatny posilovac nebo vzduch v brzdovce.

 

Několik mechaniků se v autě projelo a všichni se shodli, že to posilovač nebude... tak nevím, kdyby si nebyli jisti a uvažovali by o možném problému, tak bych ho vyměnil, ale neřešil jsem ho. Co se týká odvzdušnění, u kamaráda mechanika jsme odvzdušňovali asi hodinu, snad 3x - 4x? Bylo to lepší ,ale postupem času se stav vrátil do původního... :wallbash:

 

Odkaz ke komentáři

Třeba to posilovač nebude, ale logicky už moc možností nezůstává, když jsi měnil podtlakovou hadici, ten ventilek, HBV, tak už zbývá jen ten posilovač... Řekl bych, jestli nemáš třeba zarezlý pístky na brzdách, ale když jsi dal komplet jiný brzdy a pořád to blbě brzdí, tak tam to nebude a bude to někde mezi pedálem a předníma brzdama a jelikož jsi tam měnil už snad vše, tak bych zkusil i ten posilovač (třeba i použitý z vrakoviště) ;)

Odkaz ke komentáři

Ahoj,tak také přileju do ohně :wacko: V jiném vláknu jsem měnil kompletní zadní bubnové brzdy a pedál zabíral konečně od vrchu ,zmizeli vibrace zadku,dokonce jsem opravoval podtlakové čerpadlo a účinnost brzd se zlepšila. Včera jsem sedl do švagrovi octavie z 98r ,protože tak vydrážkované plochy kotouče jsem neviděl (říkal jsem mu,že to nemůže brzdit) a ono jo a jak!!! V práci si občas půjčím trojkovou octavii a musím říct,že mu to brzdí skoro stejně,úplně se to zakusuje při sotva polechtání brzdy,auto shnilé ale brzdí,jako hovado....o tom se mi na mé ani nezdá....mi vysvětlete co je špatně.Já mám nový komplet předek i zadek,přední kotouče jak zrcadlo a prostě to brzdí,až když na to šlapu ale rozhodně ne jako švagrovi....si myslím,že pořídím nové třmeny a bude to......Podtlak tam je s tím problém nebude....Jo a když jsem to před rokem koupil na stočených kotoučích,tak to brzdilo také o hodně lépe,po výměně je to takové zvadlé.Švagrovi nedávno rozhýbávali pístek,proto má jeden kotouč tak vydřený,ale nemyslím,že by to bylo tím rozhýbáním...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...