Pawouk01 Odesláno Červen 12, 2016 Sdílet Odesláno Červen 12, 2016 http://www.autoforum.cz/testy-aut/prvni-test-skoda-octavia-1-0-tsi-lze-ji-vubec-milovat/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pawouk01 Odesláno Červen 14, 2016 Autor Sdílet Odesláno Červen 14, 2016 1.0 TSI.pdf 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pawouk01 Odesláno Říjen 2, 2016 Autor Sdílet Odesláno Říjen 2, 2016 (upraveno) Právě jsem se vrátil z malého testu nové OIII 1.0 TSI 85 kW 200 Nm s najetými necelými 3000 km. Po nastartování studeného tříválce se ozve dost hlasitý zvuk, jako kdyby pod kapotou byl diesel, taktéž jsou cítit vibrace (hlavně v sedačce a již méně na volantu). To se opravdu příliš nepovedlo. A když člověk otevře kapotu, uvidí klepající se motůrek, to snad ani ten tříválec TDI tak nevibruje. Po rozjezdu se běh motoru uklidní, to ovšem pouze v případě, že řidič motor nezačne vytáčet, pak se totiž ozve ukrutný řev rozzuřeného oturbeného vysavače. Nejvíc je to slyšet na jedničku, vytočenou dvojku, méně pak na vytočenou trojku, na další rychlosti se motor uklidní a ztiší. Při běžné jízdě motor prakticky není slyšet. A právě v tento okamžik jsem si uvědomil, jak hlučné mám na své Octavii letní pneumatiky - v tomto autě totiž bylo ticho, narušované pouze aerodynamickým svištěním, pravděpodobně někde z prostoru pravého vnějšího zrcátka. Pneu zde byly Michelin Energy Saver 205/55 R16. Bohužel tichost je u nich asi jen jediná solidní vlastnost, protože na vlhké až mokré vozovce v zatáčkách značně kloužou (asi tak jako dnes moje šest let staré Conti SC2 s najetými 62 tkm a 3 mm hloubkou dezénu... které půjdou co nejdříve pryč, nejsou již bezpečné a jsou příšerně hlučné) a s lehkým předkem je u nich problém se razantněji rozjet tak, aby přední kola neměla snahu hrabat. Motor jinak srdnatě táhne, jistě, není to žádný závodní stroj, ale pro řidiče, který preferuje klidnější jízdu a spotřebu, je to ideální pohonná jednotka. Moje spotřeba byla v rámci poněkud nestandardní jízdy nejvyšší po výjezdu na Kozákov a to 13,8 l - a to jsem se musel v zatáčkách (díky pneumatikám) držet zpátky. Ovšem při jízdě dle mých zvyklostí (tedy 10 km/h nad zákonné limity mimo obec) to jede někde na úrovni 5 - 5,5 l. A myslím, že spotřeby pod pět litrů bez většího snažení nebudou žádný problém. Vojta na ER s tím jel pod čtyři litry. Celou tu eskapádu jsem zakončil na hodnotě 5,8 l. Cestou do Prahy ze Železného Brodu jsem s bráchou provedli "srovnání" spotřeby. Já jel sám ve svém autě kousek za ním, on + manželka a dvě dítka + nějaké haraburdí v kufru, cestovní rychlost pod R10 někde kolem 120, místy 140 km/h (co provoz dovolil). Cesta skončila v Praze Liboci po ujetí cca 115 km, průměrem 75 km/h u 1.0 TSI na rovných pěti litrech, u mě na to bylo za 5,8. Zadní náprava bohužel na příčných nerovnostech vydávala značné rány - ráno jsem s bráchou dokonce kontroloval, zda nejsou přefouklé pneu po Vojtovi ještě z Economy Run a nebyly, protože to skutečně bylo citelné. Upraveno Říjen 2, 2016 uživatelem Pawouk01 0 Citovat Odkaz ke komentáři
oblina Odesláno Duben 16, 2017 Sdílet Odesláno Duben 16, 2017 Ak neposeru spolahlivost, tak parametrami tento 1,0 TSI bude najlepsim sucasnym trojvalcom. Ak to neposeru.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pawouk01 Odesláno Listopad 12, 2017 Autor Sdílet Odesláno Listopad 12, 2017 Motor 1.0 TSI.pdf 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HONZAV1 Odesláno Listopad 12, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 12, 2017 A o čem je test s nájezdem 90tis? Kdyby udělali alespoň 250, pak už je to vypovídající. Takto o ničem. Honza 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Listopad 12, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 12, 2017 Hlavně ať se na mě nikdo nezlobí třídění simulace nenahradí skutečných 90tkm. Jenom startovací cykly tam bejt nemůžou a co takové podtaceni motoru a takovejch věci jsou stovky... Takhle VW testuje a pak z nich lezou sracky typu BKD, CDAA, BMN a další... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
oblina Odesláno Srpen 14, 2020 Sdílet Odesláno Srpen 14, 2020 Tak ja som uz Octavia 3 v nafte predal a zacinam jazdit na 1.0 TSI. Som zvedavy, zatial su dojmy velmi pozitivne. Oproti 1.6 TDI je to znacny skok dopredu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.