Přejít na obsah

Kolik máte nalítáno


zabiak

Doporučené příspěvky

  • o měsíc později...
  • o měsíc později...
  • o 3 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Mno, koukám že se tady prakticky nic jiného než 1,9 TDI nevyskytuje. Jsou to nesmrtelné motory. Sice to není Octavia, ale než jsem si octavku koupil, tak Fabia I RS - chip ještě na prodejně na cca 125 kW, čtyřista tis. A motor snad dalšímu majiteli dalších čtyřista vydrží. Na motoru měněny pouze rozvody, jinak vše původní.

Odkaz ke komentáři
  • o 9 měsíců později...
  • o měsíc později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

1,9 TDI, rok výroby 1998, vše původní, kromě kompresoru klimy, startéru a stahovačky u řidiče. Zatím najeto 486000 km. Momentálně hučí spojkový ložisko, tak mě čeká výměna spojky, když už se to bude rozdělávat. Motor zatím v pohodě, mezi výměnou oleje není třeba doplňovat.

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Mam 290xxx ale neverim tomu. Je tam provrtana palubka, takze asi taxikarske auto. Dovezeno z IT v roce 2009, podle faktur byvaleho majitele bourano na zadek, repas naftoveho cerpadla, vymena lozisek, vymena celniho skla a dalsich prkotin. Ja to mam ve vlastnictvi od 02/2015. A nejvetsi investice asi repas turba a nova spojka. Ted me cekaji vsechny tlumice a pruziny

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Ja mam O1 TDI 74 kw 4x4 r.v. 2002.
Zanedbavane auto - koupeno pri 280 000km, ted 350 000 km.

Meneno predni lozisko,
Tlumice + pruziny,
Zadni naprava (kosti, silentbloky atd.)
Pretesneni vstrikovacu,
Výměna spojky a rozvodu,
Servopumpa - velke vule,
A klasicky vsechny provozni naplne.

Vicemene vsechno bylo preventivní, verim, ze by to jeste nekolik desitek tisic km odkroutilo :-)

Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tvl, já jsem teď poslední dva nasranej permanentně, ale tohle najít na autě by mě asi rozbrečelo.
    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
×
×
  • Vytvořit...