Přejít na obsah

Rada s výběrem motorizace


Doporučené příspěvky

Kluci dotaz. Dnes se byl na moji okynu podivst kupec, chtel by si ji hned odvest.
Ale nastava otazka, ja bych chtel dvojku. Chci si vzit uver a neco slusnyho poridit. Rikal jsem si ze tak za dvoujnasobej toho co prodam tu moji, tedy 170000kc. Ale zacinam byt na pochybach. Měl jsem za to že 1.9Tdi 77kw jeste neco vydrzi ale ted se docitam te praskaji ojnice, 2.0Tdi taky neni doporucovany. Tak jsem koukal po inzeratech a za tyhle penize bych uz kopil 1.6Tdi CR, co thle motor stoji to za neco? Nechci si vzit pujcku a za chvily cpat prachy do motoru.... Diky

Odkaz ke komentáři

Az na to ze ti bude kazdy okrem mna radit to nekupovat ze to je ,,slabe,, :D je to vcelku fajn motor co sa tyka udrzby ... odchadzaju na nom len vodne cerpadla a obcas slzi veko hlavy pri spoji ... ja osobne som veko menil pri 60tkm (cca 200e) a teraz mam akurat problem ze blbne vaha vzduchu no nic viac som zatial na nom nemal :) mam najazdene 98tis km

Upraveno uživatelem lumi
Odkaz ke komentáři

Hele, i ty 2.0 jsou v cajku, musis vedet, do kterych jit a kterej rok brat, mam tu maly prehled.

Tady uryvek z poznamek (nerikam, ze je to dogma, ale posbirano ruzne po forech)

- 125 kw - BMN 16v s dpf a piezo vstriky CONTI odchazeji

- Problem s praskanim hlav se tyka 16v BKD, rocniky 2004-2006, posledni rocniky BKD uz OK
- 2.0 TDI CEGA - vse OK (vetsinou se daval do nejvykonnejsi verze Octavii)
- u vsech 2.0 TDi vzdy se vyhnout motorum PD v kombinaci s DPF, nikdy to neumi radne spolupracovat (kolega ma, funguje to, ale to chovai motoru pri regeneraci, to je divny)
- u kodu motoru BMM si zkontrolovat kliku, sala na ni je utazena spatnym momentem a klika rada praska!!
osobne bych sel uz do CR kvuli projevu motoru, nebo PD, ale ty prvni dvojky bez DPF jako drzaky...
Odkaz ke komentáři

Hlava praskla v 268Tkm pokud si dobře pamatuji, nevím z hlavy jestli je revize C v pohodě (vím že je na to samostatne vlákno) tak si myslím že už tam někdo hlavu dělal nebo přímo ve skodovce výměna za tu v pohodě revizi. Pokud se dělala hlava opravnym způsobem nevyplácí se "setrit" na spotřebním materiálu okolo vstriku (podložky, těsnění) a koupit přímo ve škodovce, já koupil v Bosch servisu a prej kvůli tomu padala nafta (auto jsem po opravě hlavy prodal) cena Bosch vs. Škoda byla co v Bosch byla cena sady na 4 vstriky to ve skodovce bylo příslušenství k jednomu vstriku.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...