Přejít na obsah

jiri


Fireee

Doporučené příspěvky

Na Alíkovi prodávají tvrzené sklo s přesnými rozměry, jeden dokonale pasoval na moje rádio. Ale nelepil jsem ho, mám displej poškrábaný, sehnal si nové krycí dotykové sklo, ale nebyla ještě chuť si to přehodit. Na nový displej bych to dal neprodleně. U mého modelu je povrch dotykového displeje měkký, už jsem tady tenkrát psal, že při zoomování mapy se mi doslova zaseknul nehet do displeje. Vyloženě jako zadrhnul a výsledkem byla rýha. Kterou se marně snažil rozleštit zubní pastou a přidělal si tam mikrošrkábance ještě kolem. Tak mě to štvalo, že jsem si od prodejce rádia nechal poslat přímo z fabriky nové dotykové sklo za 25 EUR, ale pak se mi to ve výsledku nechtělo kuchat a instalovat.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Savas kúpil som si isudar Android 8 všetko funguje ako má mám to namontované v Octavia 2 2006 r.v mám len manuálnu klímu palubný počítač a predné okná v elektrike motor 1.6 85kw FSI keď prídem do auta dám nastartujem rádio sa spustí hraje navigácia ide všetko len canbus nefunguje keď otvorím dvere nereaguje keď nadm ručnú tiež zapnem svetlá rádio nesvieti tlačidlá prejdem 10km vypnem motor dám kľúčik do 0vej polohy rádio stále pod napätím otvorím dvere ukáže otvorené zatvorim zhasne dám ručnú rozsvieti sa kontrolka ručnej zapnem svetlá rádio svieti na zeleno nastartujem alebo stačí len kľúčik dať do prvej polohy a zasa nezobrazuje nič dvere otvorené ani ručnú ani podsvietenie tlačidiel canbus bol nemení už 3 krát za krabička čo sa napája k zväzkom rádia neviem kde môže byť problém ďakujem za odpoveď 

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...
  • o 4 měsíce později...

Zdarec chlapy, chtěl jsem se zeptat. Koupil jsem si Navigaci XONRICH (https://www.aliexpress.com/item/4000048600541.html?gps-id=platformRecommendH5&scm=1007.18499.130806.0&scm_id=1007.18499.130806.0&scm-url=1007.18499.130806.0&pvid=f6704f30-3044-43cf-826f-2c13d034b4ce&_t=gps-id:platformRecommendH5,scm-url:1007.18499.130806.0,pvid:f6704f30-3044-43cf-826f-2c13d034b4ce&spm=a2g0n.detail-amp.moretolove.4000048600541&aff_trace_key=&aff_platform=msite&m_page_id=PAGE_VIEW_IDCLIENT_ID(aefeMsite)NAV_TIMING(navigationStart)&browser_id=c7339b1f59b8479696def8a1f33c9db6&is_c=Y). Nějakou dobu bylo vše Ok, poté se stalo to, že když jsem vytáhnul klíček ze zapalování, tak se rádio prostě nechtělo vypnout, až mi to vymlátilo celou baterku (2krát). Volant můžu normálně zamknout, takže by neměla být chyba v tom, ale když jsem se díval na kabely napájení, tak oba ukazovaly stále napětí... Potřeboval bych ohledně toho poradit.

Odkaz ke komentáři

Ta propojka (červené dráty) jsou oddělené a Canbus krabičku mám. Cetl jsem na fórech, ze bych měl vyměnit Gateway, jelikož me původní radio bylo Blues a poté jsem tam napasoval tu čínu... Tak si rikam, jestli to není tím. Přitom když dam Blues zpět a připojim ho a vyndam klíček, radio se ihned vypne, pokud však ho vyměnim za čínu, radio se proste nevypne...

Odkaz ke komentáři

Ahoj. No problem muze byt v GTW , nepises jaky rok vyroby mas pokud je 2005 2006 , je to problem v te dobe tyhle radia este moc nebyly tak se delal starsi typ GTW . Reseni mam ale je to o tom ze musis mit aspon nejaky zkusenosti jak natahnout draty , ja jsem to pouzival taky , pokud mas HF v aute od vyrobce , mas napul vyhrano , totohle zarizeni totiz taky pracuje po zapnuti klicku to je ta uprava , takze pokud tohle ma s, drat na kterym  je po zapnuti klicku +12v se pripoji na drat a ted pozor  mezi radio a originalni konektor na cervenej  drat klterej vede do radia , protoze tam ted jsou konektory udelal bych to tak ze bych ho zachoval a cokoladou pripojil cervenej do radia za konktor , druhou stranu , zailzoloval , tohle reseni by melo delat to ze po vypnuti klicku by melo radio vypnuot a po vytazeni by do nej nemelo jit napeti vubec . Pokud nemas HF je to trosku slozitejsi , ale da se to taky , nejednodussi  bude kdyz posles rok vyroby , pak se uvidi . Vymena GTW neni aztak hrozna , da se to i bez ni ale musis najit nekoho kdo ji umi povasit na tu novejsi , prepise v ni soft , jednoduse udela upravi Frmware .Pak je po problemu , i ja jsem mel stejnej pronlem , po prepsani v pohode , vymena to udela taky , pozor na podvodniky , ta GTW musi mit urcity oznaceni , zkusim pohledat a poslu ti ty cisla .

PS: tady je oznaceni GTW: 1K0 907 530 index l,q,p,s,aa,ad

Upraveno uživatelem Tomdlouhan
Odkaz ke komentáři

Ahoj . Pokud je to RV 2009 tak tam je GTW uz ta nova , zjistit se to da pres diagnostiku , u techto modelu uz by to problem byt nemel .

Vedel bych kde s e poptat , ale je to jen pro majitele ISUDARU , tam se tohle resi taky , ale nedokazu ti ted napsat kde je problem , mozna bych zkusil jsete v pokrocilem nastveni pres heslo , v sekci CANBUS , zmenit vozidlo , ale napis si presne to co tam bylo , jakmile to nedas pak zpet muze to delat dalsi neopredlozenosti , to je momentalne vse co me napada , púak to reseni co sem psal , ALE to je varianta BEZ CANBUSU , kabicka ven a plus na cervenej , jinak se to bude hadat a delat bordel a neplechu . Pokud  nevis nic o elektrice , nedelal bych to ja jsem elektrikar delam to uz vic jak 30 let , tak proto pisu nektery odborny veci tak jak to zanam ja , pro laika jsou trosku nesrozumitelny , ale ta uprava by se dala , aby si nmohl to radio pouzivat , popisu ti to na SZ .

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Ahoj . Vubec to neres , protoze tenhle rok vyroby uz ma novou GTW index l L kterej uz by nemel vybijet baterku , pokud umis trochu z merakama a nebazirujes na udaji z maxidotu , lze to odzkouset merenim , ale je treba multimetr ktrej ma aspon 15A rozsah na mereni prudu , jde o to ze se musi pres merak zamknout a to ma odber mzikove asi kolem 15 A , tudiz , pokud neni tento rozsah pojistka jde ven , a nedomeris se , ale index l by nemel byt problem . Pokud chces posli SZ , popisu jak na to .

Upraveno uživatelem Tomdlouhan
Odkaz ke komentáři

Děkuji Ti za odpověď. Měřák mám kvalitní a v elektru i VAGu se pohybuji. s tím problem nebude, jen mě zajámalo, jestli mé info ohledně GTW v mém voze je pravdivé. Neznám totiž, které GTW jsou nové a staré. Mockrát ti děkuji. Pro jistotu oměřím a bude klid 🙂  

Odkaz ke komentáři

Ok. Pokud chces , muzes to zkusit , pripoj merak do serie z baterkou , poradne at to ma kontakt nastav to na 20A rozsah , u kapoty zacvakni koncak aby ti max dot neukazoval otvrenou kapotu pozavirej vsechny dvere a zamkni , po case prepni merak na mA rozsah , melo by to byt cca 100 - 150mA po case by to melo spadnout na 11-15mA . Je to o trpelivosti a case , nekdy to trva pul hodiny nez to usne , pokud to bude mit tyhle hodnoty GTW je v poradku , pokud po zamceni to bude na 700mA a spadne na 400 , je to problem GTW nejde tak jak ma msela by se prepsat , ale myslim si ze to bude v pohode , dej vedet jak si pochodil . Ahoj

Ps tady je GTW a kody ktery uz jsou novy a nevybiji baterku 1K0 907 530 index l,q,p,s,aa,ad

Upraveno uživatelem Tomdlouhan
Odkaz ke komentáři

Já svůj problém vyřešil tím, že jsem to dal autoelektrikáři a ten mi řekl, že 2din rádia/navigace z Číny nemají přivedený drát ke klíčku, tím myslím to, že když se vytáhne klíček, tak se navigace nevypne, jak to klasicky dělá. Přivedl tedy drážek z rádia na klíček a hned vše funguje.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

No slava , az to prijde , nepospischej , PORADNE si projdi vsechny draty , a pak to zkus zapojit , doporucuju pokud se trosku pohybujes v elektrice na cervenej nebo zlutej do Canbus prevodniku povesit Ampermetr , ale POZOR , mereni proudu je trosku jinak nez napeti , zapojuje se to jinak , jak jsem psal pokud nevis o cem pisu nedoporucuju .

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...
On 4/20/2018 at 3:37 PM, datel.1 said:

Je fakt, že to rádio je malinko slabší a jakmile se pojede trošku někam, kde je slabší signál, tak už jde slyšet zašumění v rádiu, po chvilce to zase chytne lepší signál a je klid. Tohle musím vyřešit a myslím, že to nebude problém. Ono totiž originál anténní výstup v Octávii má konektor double Fakra, ale rádio (zrovna to moje Isudar) má pouze jeden vstup Fakra. Takže už jsem se díval na Fakra redukci 2/1 a půjdu do toho. Stejně musím natáhnout dráty (audio) do zadních dveří, takže musím rádio znova vydělat ven.

Ahoj prosím Tě povedlo se Ti tohle vyřešit?

Řeším stejný problém.

Odkaz ke komentáři

Ahoj. Nechci delat agitaci a nekomu neco rozmlouvat , ale tu redukci nedavej ,jsou to vyhozeny penize , nic se nezmeni, reseni by se nabizelo , pokud chces , ber to jako alternativu ne reklamu , koncernovy anteny jsou delany tak zem zesiluji i sum , je to na dyl ,nebudu to rozvadet , ja jsem trosku hledal a nasel antenu ktery je trosku jinak delana , zesiluje jen to pasmo ktery ma , je tam trosku jinak postaveny zesilovac , a tak sum se nezesiluje pouze signal , pak nedochazi pri prijmu k tomu co popisujes , ze stanice zapadne do sumu , tady to jede porad stejne a pak to vypadne , ale to uz je v podstate bez signalu , shrnuto , zesilenim sumu dojde k zahlceni vstupniho dilu na radiu proto , se sum objevi i v reprakach .

Tady je odkaz http://www.correct.cz/detail.php3?typ=Aa8.3&odvetvi=auto.aant

Pouzivam ji taky , jinak bych o tom nepsal u me se signal na cinanovi zlepsil cca o 20 procent , prave v mistech kde koncernova antena uz nepobirala , kamos kterej si poridil cinu , posouchal pouze jednu stanici , po vymene , v pohode a ma jich asi 10 signal nepada , hraje to stereo i v mistech kde to nehralo vubec . Upozornuju predem ze ta antena neni zrovna levna ,ale investice se vyplati , ale zalezi pouze na tobe , tato firma je velice vstricna , pokud by si opravdu mel zajem , doprucuju ofotit , spoj pod antenou pod tapecem , a to pak poslat z objednavkou , vyhnes se problemu z konektorem , pokud tam je jinej nez maji oni , odborne ti to prekonektorujou a nakrimpujou , odzkouseno taky jsem tam volal , ochota a vstricnost , naprosto v pohode . To je asi vse , rozhodnnuti je na tobe , dve anteny tam mas , ale ta druha je jen na Am pasmu tusim ,nejsem si jistej . Zalezi na tobe , pokud by si si ji objednal dej vedet napisu ti jak na ten tapec , jak na to aby si se dostal k tomu spoji.

PS: Cina ma v pribalu redukci na jedny strane je to co se strka do radia a na druhy protikus proti originalnimu konektoru v aute , z tohodle udelatka , cumi drat byva zelany , TENE JE POTREBA pripojit k dratu kterej je na svazku z autoradia , ma oznaceni AMP/ANT . Pokud to nemas zapojeny  zapoj to signal se zlepsi pokud to mas zapojeny , plati ctext nahore ode mne .

PS 2: pokud to tam nemas budes si to muset koupit , cena je cca 150-200 Kc , je to konektor DIN /FAKRA , opet z toho cumi drat , mam to taky , v dobe kdy jsem si kupoval to radio tak to cinan este nedaval jako pribal .

Upraveno uživatelem Tomdlouhan
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • sice jsi v sekci OIII,ale pokud jsi na FB-spoj se s Daniel Haborák,ten 100% poradí co a jak  
    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
×
×
  • Vytvořit...