Přejít na obsah

Vysoká kouřivost z výfuku při zahřátém motoru


HOLBA15

Doporučené příspěvky

Ahoj,

 

mám Octavii 2 Combi 1.2tsi 77kw r.v. 2010

 

"asi" při teplotách pod 8°C se hodně kouří z výfuku. Domníval sem se, že to bude studeným motorem. Po ujetí cca 20 km se kouřilo pořád stejně.
zacouval sem na parkovací místo a ve zpětném zrcátku sem nic neviděl, jak bylo okolí zahaleno do bílého kouře - kouř nijak nesmrdí - prostě je bílý a bez zápachu.

 

Nějaká zkušenost?

 

Za posledního 1/2 roku se nevyměňoval olej, nic na motoru, výfuku - jednoduše nebyl nutný žádný servisní zásah.

 

Kouřivost mi připomněla Octavii 1 1.9 TDI při studených - zimních startech, kde kouř silně zapáchal, ale po pár km zmizel.

 

Děkuji za reakce

 

Adam.

Odkaz ke komentáři

Zdravím, pokud se neztrácí chladící kapalina, tak se nejspíš jedná o vodní páru, která vzniká při kontaktu teplých výfukových plynů a studeného okolního vzduchu. Stejně se i nám kouří od úst pokud vydechneme ve studeného prostředí. Pokud by se ovšem ztrácela chladící kapalina v expanzní nádobce, může to znamenat jiný problém. Sleduj to, případně se poraď s někým znalým.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...