Přejít na obsah

Rada při koupi ojeté O3.


Jurajcz

Doporučené příspěvky

Dobrý den chtěl bych vědět vás názor dívám se po inzerátech na 1.2 tsi 77 kW. Nacházím některé kolem 210 - 250 tis. Je to reálná cena? Většinou mají kolem 60 tis. Najeto. Taky sem našel některé za dobrou cenu ale mají už třeba 200tis najeto. Co si myslíte o tomhle nájezdu?

Je to reálné sehnat do 250 tis. Octavii 3?

Všem předem moc děkuji za vyjádření.

 

Odesláno z mého Asus zenfone 2 pomocí tapatalk.

Odkaz ke komentáři

To je rozdíl dva roky a ten model už mi přijde takovej za zenitem :) nepotřebuju žádnou extra výbavu, když to bude mít aspoň 4 airbagy a klimatizaci tak budu spokojenej :) ono i ty historii se dá víc věřit když je to 2-3roky staré...

 

Odesláno z mého Asus zenfone 2 pomocí tapatalk.

Odkaz ke komentáři

Za sebe, pokud bych měl dané peníze, tak bych šel do O3, protože to je prostě aktuální model. Pokud je mi známo, jediná podstatnější vada na kráse je zadní náprava, ale že bych se někdy dostal do kolizní nebo jiné situace kvůli ní, tak to rozhodně ne. Navíc dané auto zase nebude mít výkonu na závodění. Myslím, že ne každý je závodník. Osobně bych ale koukal také spíše po 1,4. Výkon jako rezervu mám rád. Honza

Odkaz ke komentáři

Souhlas s Honzou, taky nevim o tom, ze mam vzadu torzku (staci dat sportovni podvozek a auto je stabilnejsi) ... I to, ze, 1.2 TSI opravdu na zavodeni neni a je to spise pro to mesto

Nehlede na to, ze i zaklad O3 ma minimalne 7 airbagu, kdezto u O2 muzes mit I JEN 4 airbagy ... a dalsi veci, ale to muze nekomu vadit, v zakladu u O3 ESP, HHC A XDS se da dokodovat, u O2 to nemusi byt pravda, takze i bezpecnejsi ... nad tim bych urcite pouvazoval

Odkaz ke komentáři

V OII můžeš mít 6 pytlů ;) . Já bych volil také OIII. Kromě dalších výhod se mimo jiné i potom po čase bude lépe prodávat až budeš chtít zase změnit auto. Ale to je jen můj názor. Najdi si několik favoritů dle tvých požadavků, vyzkoušej si to a uvidíš. Ono tady toho každý napovídá mnoho, ale každý máme jiné možnosti a jiné nároky a potřeby. Může se stát, že natrefíš na výbornou dvojkovku za pěkný peníze, ale taky můžeš blbě koupit trojkovku, která bude horší než ta dvojkovka. Chce to klid a rozvahu a dát na pocity než na kecy bazaristů, ti dokážou vnutit i ten nejhorší vrak co mají na place. Vím o čem píšu, vloni jsme sháněli pro přítelkyni dvojkovku, takže jsme se kolem toho nějakou dobu motali. No dopadlo to tak, že jsme koupili dvojkovku z dovozu z německa a je opravdu libová. Já jsem svojí dvojkovku combi prodal před pár dny, měla najeto 100t km a myslím, že nový majitel s ní ještě hodně najezdí. Chtěl jsem už udělat upgrade, proto jsem si objednal OIII, ale klidně bych s tou dvojkovou ještě vydržel.

Upraveno uživatelem luban
Odkaz ke komentáři

No s tím dalším prodejem O3 bych tak jistý nebyl, kdo chce O3 s 1,2 TSI? ..... kolik chce TDI .... asi tak

Každopádně víceprvek u O2 je vždy lepší řešení než torzka O3, jo a ta torzka není limitem při závodění, protože ta prdel ti uskočí na hrbech v zatáčce klidně i při 60 km/h

Jasně, nemusíš se nikdy dostat do krizovky, ale pokud se to to stane, tak jsi rád za všechny andělíčky .... rozhodně bych chtěl řešit losí test nebo rychlý vjezd do zatáčky s multilinkem, ono se zadupnutým pedálem brzdy až na abs a vyhýbat se při tom protijedoucím co ti nedá přednost na torzku opravdu až tak není

Kolenní airbag nebude asi to co hlavně rozhodne....

Odkaz ke komentáři

Ale jasně Jardo, každý máme favorita trochu jinde :). S O2 +O2FL mám najeto necelých 400tis, s O3 zatím 120. Do O2 bych zpět nešel, není tam nic, co by mě lákalo zpět. Ano, když jsme řešili druhé auto pro švagra, které mělo mít potenciální nájezd 30tis/rok + (oba máme O3), nešli jsme do O2 (ta otázka tam byla, rozdíl v ceně nebyl velký a tedy podstatný), ale kvůli robustnosti do O1.

Jak píšu, nájezd 120tis, krizovek mám za sebo více než prstů na všech končetinách, ale zrovna v zadní nápravě jsem tem limit neviděl. Ten limit zadní nápravy jsem zažil asi 1x při nebezpečné průjezdu zatáčky - má jezdecká chyba (i to se občas stane), ale nemohu srovnat s jiným vozem v dané situaci a podruhé to bylo při jízdě s přeloženým kufrem - více než 500kg :), kdy mělo auto tendenci se vlnit na vyjetých kolejích. A ano, budu spravedlivý, psal jsem to, zadní náprava se ozývá při špatném rozložení hmotnosti na přívěsu (ale to je spíše o rozskákanosti zadku, při dobrém rozložení o vleku nevím), s karavanem zatím bez problémů, ale najel jsem jen 100km, takže se uvidí (měl jsem docela strach). A že se bude 1,2 blbě prodávat? Ano, to i v O2. Je ale otázkou, jestli řada lidí brzo neuteče od TDI a naopak tyto motorizace nebudou na vrcholu a neprodejná nebudou moderní TDI, bohužel, nechtěl jsem to moc připouštět protože se mě to netýká, ale kolegové, co jezdí méně než já, často jen několik km do práce a zpět začínají celkem silně řešit problémy s PDF. Sám uvažuji, pokud budu jezdit méně a více obývat fabriku, jestli nepůjdu u nového za rok do TSI (ale 1,8 :). Honza

Odkaz ke komentáři

My to auto chceme hlavně do města a na krátké trasy do práce plus dovolená někam dál. Momentálně máme malé auto a dobudoucna počítám i s rodinou takže něco většího potřebujeme. A v tomhle případě si myslím že ta 1.2 77kw bude dostačující. Jezdím v 1.2 htp a výkonově mi to taky stačí. Jasný předjíždět se s tím nedá ale jako povoz je to dostačující. Měl sem i báwo 2.5i 141 kW kde zase bylo výkonu zbytečně moc pro mě potřeby. Proto a i z důvodu ceny volím 1.2... 1.4 se pohybují už někde jinde v takovej případě už bych šel sáhnout po O2 a to se mi z hlediska designu a doby jakou auto chci vlastnit nejeví jako správný. Akorát by mě to časem lákalo koupit novej model. :)

 

Odesláno z mého Asus zenfone 2 pomocí tapatalk.

Odkaz ke komentáři

@Honza V1:

Naprostý souhlas, s pocity O2 a O3 to máme každý jinak, když srovnám ty konkrétní auta tady, tak jak píšeš, z O3 do O2 tě nic neláká, ale ono to je i naopak O3 nemá nic lepšího než O2, takže je to jen o pocitu designu vnějšku, resp. pocitu modernosti. Podotýkám, že hodnotím tyto dvě auta tady zveřejněné. Osobně nesnáším v O2 Columbus, navi je v O3 jednoznačně lepší, ale navi tyhle auta nemají ani jedno.

Ono je to o takových těch mechanických drobnostech na které narazíš při servisování a opravách těchto auta, zeptej se mechaniků tady na clubu, které auto je poctivější, jenže tyhle rozdíly nejsou nikde vidět a normální uživatel je tedy neřeší.

S torzkou jsi to napsal úplně přesně, vlnění a odskakování a právě ta jezdecká chyba o které píšeš, tak ta se stane každému a několikrát, zvlášť tomu, kdo jezdí hodně a nezřídka kdy honí i čas a pak když to přijde ..... tak jsem rád za multilink, protože ten má limity dál než torzka.

Za normálního stavu možná až tak nevýrazné, ale jsou tam.

Ano s TDI jsou problémy s DPF, navíc se to už nedá tak jednoduše kuchat, prostě malý nájezd je hrob, ale při troše selského uvažování a znalosti techniky při koupi - pokud nejezdím dvakrát do měsíce dálnici a jednou týdně dál než 100 km v kuse, tak si naftu nekoupím, ale ono magické TDI je v CZ pojem no.

Bohužel ono i s benzínem jsou starosti - viz 1,8 TSI v O2 apod., ale za to nemůže benzín, ale ing. od Audi. S benzínem se dá jezdit i docela se spotřebou, jen se musí umět člověk chovat a pro dobrou spotřebu musí jezdit taky delší trasy a po dálnici trochu pomaleji no.

 

@MaroCZ

Neboj, torzku jsem si otestoval, obzvlášť, když se tady v minulosti už podobné diskuze typu "to nevadí" rozjely. Dokonce jsem si vyzkoušel i jiná auta s tozkou, protože podobně postižených modelů - značek je na trhu víc. Tozku dostaneš na její limit snadno, nemá cenu najezdit desetitisíce kilometrů, stačí stovky za různých podmínek a na různých cestách co mám v okolí.

Tozka v O3 trpí tím, že za zadní nápravou je prostě velkej batoh kufru, který výrazně ovlivňuje chování této nápravy. Proti tomu torzka v Golfu je někde jinde, tam ten převis není, podobně jako i u jiných značek.

Fábka I měla taky jednoduchou torzku a auto bylo úplně bez problému.

 

 

Hlavně tady netvrďte, že je torzka stejná jako multilink, to tvrdil už marketing škodovky při představení O3 a pak po cca roce a půl se začalo v testech opatrně objevovat něco jiného.

Prostě tozka geometrii neumí a je hlučnější, nervózní a jak už tu někdo psal, chce to snížený podvozek kvůli náklonům, ale ten je zase tvrdší a tím náchylnější na odskoky na nerovnostech.

Takže ano, pokud budu jezdit na kvalitním povrchu, tak dobrý, ale první roleta a nedej bože v zatáčce .... no a teď jaké, že to máme cesty u nás?

Mimochodem multilink umí velice dobře Ford a Mazda, lépe než VW.

 

 

 

 

 

 


Abychom to tady nezasírali, dotyčný chce O3 s 1,2 TSI, takže je to stejně jedno.

Tahle motorizace se bude blbě shánět, protože ten motor je fakt na tohle auto málo, takže jich po světě moc nebude.

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři

O3 1,2 tsi bylo jednu dobu hrozně moc v programu roční vůz. Podle mě to je na auto velikosti Octavie malý motor ale hrozně moc záleží na potřebách kupujícího. Pokud je přesvědčen že mu stačí neodrazoval bych ho. To samé s O2 vs O3. Mě osobně se O3 líbí 10x víc než O2. Svěží lehce agresivní vzhled, hranatější tvary, viz přední světla a podobně jsou prostě můj šálek kávy. Toto je opět záležitost každého, viz 1000 lidí 1000 chutí.

 

 

Otázka jestli se to auto dá sehnat za 250K, určitě dá ale možná by bylo lepší nešetřit, pustit chlup a koupit "roční" kde má člověk tovární záruku. Pokud je ta částka opravdu maximální limit, nezbývá než jen popřát štěstí aby auto za ty peníze nebylo nijak postižený.

Odkaz ke komentáři

zdravím, taky uvažuji o O3 s limitem max do 300tis - u nás je strašně hodně 1,6TDI nebo 1,2TSI 63 kw- jediné co jsem našel byly v německu 1,2 TSI 77kw - jsem na vážkách - mam roční najezd do 5.000 km, takže diesel pro mě nepřipadá v uvahu, ale ta 63kw se mi zdá strašně slabá - a ještě dotaz - jdou dodělat mlhovky a jaká je cena za udělání mlhovek na O3??? díky moc za odpověd.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zdravím, co si myslíte o tomhle má to cenu ji kupovat? Byl to operak, rok to jezdilo v Praze, Rok v Kladně a teď to je ve Škoda Plusu v Lovosicích. Vyplatí se to za tu cenu nebo je to risk? https://www.tipcars.com/skoda-octavia/skoda-octavia-combi-tdi-20-cr-110-kw-eleg-9773186.html Prodejce mi tvrdí, že je na to roční záruka v rámci Škoda Plus ale na co všechno se to vztahuje?

Odkaz ke komentáři

Ano, má to celkem málo najeto, ale to to stojí 1,5 roku v bazaru? To auto není 2 roky staré, jak by se mohlo zdát, ale 3,5. 400tis. bych řekl, že je celkem dost, myslím si, že 350-370 je reálná ( beru to tak, že podobné auto v O2 po 4 letém operáku leasingovka u nás prodávala za 320tis., starší bylo tedy o 5 měsíců, najeto o 7 tis. více, výbava téměř stejná,navíc "neškrábnutá"4x4 po jednom řidiči.

 

Auto pěkné, toto jen můj názor na cenu. Honza

Odkaz ke komentáři

Zdravím, co si myslíte o tomhle má to cenu ji kupovat? Byl to operak, rok to jezdilo v Praze, Rok v Kladně a teď to je ve Škoda Plusu v Lovosicích. Vyplatí se to za tu cenu nebo je to risk? https://www.tipcars.com/skoda-octavia/skoda-octavia-combi-tdi-20-cr-110-kw-eleg-9773186.html Prodejce mi tvrdí, že je na to roční záruka v rámci Škoda Plus ale na co všechno se to vztahuje?

 

Jen pár poznámek (asi ne přímo k autu):

- Nevím, proč na to jdeš přes tipcars.com. Stejně to vede na originální http://www.skodaplus.cz/ nebo www.dasweltauto.cz. Oba weby nabízejí jen garantované vozy pod programem kontrolovaným Škodovkou. Všechny vozy mají Cebii, servisku a záruku (různě dlouhou).

- V tomto lovosickém salónu jsem koupil auto před 2 měsíci a byl jsem spokojen s přístupem a servisem (převod v ceně, kromě úředních poplatků, rychlost, jednoduchá smlouva, protiúčet).

- Záruka je popsána na http://www.skodaplus.cz/About?subpage=application a obecně je to 5 let od uvedení do provozu. Jde o plnou tovární záruku, takže jako když si koupíš nové auto, akorát zřejmě už jen rok. Ale souvisí s tím i povinnosti jako značkové servisy, prohlídky apod.

Hodně štěstí s výběrem, ale Lovosice mohu doporučit.

 

Odkaz ke komentáři

Tak jsem absolvoval cestu, cca 350 km abych se na ten zázrak podíval a musím konstatovat, že jsem ztratil iluzi o Škoda plus. Inzerát, kde prodejce píše, že je auto v perfektním stavu, kde vůz ve skutečnosti vypadal hůř, jak ojetina s 200k km. Ulhaný prodejce, neochota, mlžení o vozu např. měl jsem s ním domluvené, že dám auto na prohlídku do jejich autorizovaného servisu,zázračně to nešlo, aspoň napojeno na diagnostiku, dávám jako jediné pozitivum ALE původně mě ani prodejce nechtěl pustit na dílnu, abych si překontroloval, že má na diagnostice správný vůz. Takže za mě rozhodně prodejce ojetých vozů spadajících pod Okim rozhodně ne. Všechny vozy stojí venku a jde na nich vidět, že se s nimi vůbec nejezdí. Takže díky za doporučení ?

Odkaz ke komentáři

Píšu osobní zkušenost, píšou, že program škoda plus jsou ověřené vozy. Borci pokud se někdo pod toto zaštiťuje a napíše do inzerátu perfektní stav, tak by to auto podle toho mělo i vypadat. Kdybych se toho prodejce neptal, má to cenu jezdit, prozradil jste mi všechno, ano dojedte, má to jen drobné šrámy (s tím jsem byl smířen, že lak nebude bez poskvrny) ale to co jsem viděl nebyl stav perfektní, ani velmi dobrý, či dobrý, to byl stav odpovídající stáří tak 10ti leteho auta. Podle TP koupili vozidlo od Skofinu v 10/2016 v té době udělaný servis od té doby, do dnes ani jeden najetý km? Obhlednu auto, úplně doškrábaný světlomet u řidiče, to nepůjde ani rozleštit. Vryp na zadním nárazníku, otečkovana karoserie, úplně na mordu prolezlé kotouče zralé na výměnu, borci ten kotouč se po krajích rozpadal pouhým dloubnutim prstem. Otevřu kapotu, rozežrané odhlučnění od kapoty od kuny, všude po motoru bordel. Otevřu dveře vzadu za řidičem, odrbanej proraženej tapecirung u krytky repro, na několika místech probodnuty tapecirung, vryp na tapecu u řidiče, vrypy na dvířkach pod rádiem. Natočíme motor, něco v něm rezonuje (co to je za zvuk? To nevím, to před tím nedělalo..necháme natočit ještě další 2.0 jestli to není subjektivní, no samo že ne) Nechávám zahřát, jedeme se projet, podvozek asi ok ale ze smluveneho! přistavení vozu na rampu schází. Letmý pohled na podvozek, orezlej výfuk na max, pod kapotu, co jde, je orezle na motoru včetně šroubů. Borci toto není férové jednání a perfektni stav. Nečekal jsem voňavku ale takovej bordel taky ne. Tento prodejce Škoda Plusu kazí jméno. Nejsem žádnej expert ale ani pitomej a docela hodně jsem těch Škoda Plus auto bazaru, se zárukou na stav vozu projel' lhaní typu to nebylo bourané, dojedete na místo a už na první pohled jde vidět měněný přední blatník(mám i zkoušečku laku), zcela běžně vydávají(většina z programu plus) havarované vozy za mírně jeté funglovky a ještě z Vás dělají blbce za ty předražený prachy. Borci jsem říkal, tady je hned z prvé práce tak za 40k,kolik půjdete dolů z ceny, ani o korunu, tak to lituji toho chudáka, co si to koupí. Btw, napojili to na diagnostiku, dal jsem úplný výpis samozřejmě jim to vyhazelo chyby, nesměli jsme přijít k nim do servisu a zeptat se na to (klidně bych si to zaplatil navic) postupně k tomu jednomu technikovy přicházeli další až tam stali celkově tři a tiše se radili, z ničeho nic provinilej výraz a donesl mi výpis, tady to máte, mrskl to po mě bez vysvětlení chyb. Tak co berete ho? Já tady ještě 15min budu a pak jedu pryč. Prochazel jsem to auto ještě min 15 min,samozřejmě nikam neodjel jen chabej prodejní trik, typek zaparkoval auto před buňku, zalezl do vnitř a už nevylezl. Do hodiny telefonát, Vy jste odjel? Jste mi ani neřekl, podotýkám, že měl na mě přímý výhled.

Oprava probodnutá stropnice na několika místech...

Výmluvy typu, no my jsme to 10/2016 koupili ale teprve 2/2016 to přistavili k nám. A to jako koupíte auto a nevíte kde se vám 4 měsíce z 6ti fláká?

*2/2017

Že spod vyrasovaný kryt motoru, přední nárazník s hlubokými vrypy na lízátku, odrbane poškrábané kliky a jejich okolí atd atd

Doškrábaný liťáky, sjetý gumy..

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...