Přejít na obsah

Geometria


Doporučené příspěvky

Ahojte chcel by som sa spýtať mal som zlomenú ľavú p.pruzinu,dal som ju vymeniť a vymenil som uloženie ramena,(zadné)a že či to mohlo rozhodit geometriu?Lebo teraz stačí keď počas jazdy vytočím volant do prava(do ľavá menej)tak ta ľavá strana kde bola medená pružina)vydáva strašný zvuk od pneumatiky ako keby jazdím po diaľnici po krajnici po tej bielej čiare :)pneu sú nové a ložisko to nieje.ide má poraziť s toho zvuku.ďakujem

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Pruziny se meni vzdy v paru, protoze ta druha uz bude taky unavena -> auto bude jinak reagovat v zatackach doprava a doleva.

 

A pneumatiky pokud jsou funglovky, tak maji vysoky vzorek a proto muzou hucet.

 

Vymenil bych hned i druhou pruzinu a nechal kola vyvazit + geometrie - stoji to par korun.

 

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Ježišmarja :D. Jakýkoliv zásah do nápravy tzv výměna uložení ramene vyžaduje geometrii. Dokonce i při výměně tlumičů by se měla dělat. Takže i pružin. Samozřejmě že si Český - Slovsnký servisy zvykly na tomhle šetřit, ale je to nutný. I když někdo říká, že se to nehne... Hne!. Už jen jízda na zlomené pružině rozhází celou geometrii. Ta pružina se ti zlomila zřejmě kvůli zadřenému ložisku horního uložení. Takže se ti zlomí i ta nová.

 

Přesně jak bylo napsáno, tak pružiny musí být dávány vždy dvě. Stejně tak i tlumiče. Stejně tak i horní uložení. Tady se třeba mrkni jak vypadá jeté horní uložení (stejné jako u Octy 1) http://servisdecin.cz/kompletni-vymena-predni-napravy-seat-toledo-tdi/

Když to tam necháš, tak se ti rozhází geometrie a zlikviduješ si pneu. O bezpečnosti ani nemluvim...

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Dá se nějak nastavit sportovní geometrie (mám RS)? Budu totiž měnit tlumiče, takže to půjde níž, no a v knížce "Jak na to" se uvádí:

 

Přední kolo

Úhel odklonu kola - sportovní zavěšení -33 +- 30

Úhel závleku - sportovní zavěšení 7°50 +- 30

Geometrie předních kol 0° +- 10

Geometrie v zatáčce - sportovní zavěšení 1° 31 +- 20

 

Zadní kolo

Geometrie nápravy - sportovní zavěšení 25 +- 30

 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...

Prosim vas, co vsetko sa nastavuje na geometrii? Co som zatial vycital, zadna naprava je pevna, tam sa len zmeria a nic sa nenastavuje.

A vpredu to je ako? Urcite sa nastavuje zbiehavost a s odklonom a zaklonom to je ako? Len sa skontroluje, alebo sa to aj nastavuje? Ak ano, kde? Na tom spodnom cape, co su tie tri skrutky?

chystam sa na vymenu silentblokov na ramene, tak predpokladam, geometria po vymene bude nutna...

 

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tvl, já jsem teď poslední dva nasranej permanentně, ale tohle najít na autě by mě asi rozbrečelo.
    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
×
×
  • Vytvořit...