Přejít na obsah

náhrada katalizátoru


janjoy

Doporučené příspěvky

po zimě mam děravý katalizátor. Zajímají mě postřehy čim ho nahradiit (origo, neorigo), případně jestli máte někdo zkušenoti z výměnou katu za dynamizér :lol:

Díky za vaše poznatky

dej trubku :D

Odkaz ke komentáři
  • o 6 let později...

Myslím, že jako celek, tedy celý první díl, je jiný. Aspoň etka má pro aqy jiné číslo. Samotný kat by možná šel použít. Já ho měnil na AQY minulý týden. Ta keramika se mi tam uvolnila a klepal, no hrůza. Sehnal jsem starší origo, celý díl za 2200,- Kč a vyměnil a je klid. Hledal jsem i nějaký univerzál, že bych to navařil, ale nic jsem nenašel. Potřeboval jsem kat pro euro 4, který má přední trubku průměr 6 cm a zadní má 5,5 cm. Nic takového jsem nenašel v normální cenové relaci, vše okolo 3 tisíc a výše. Komplet první díl walker se dá sehnat za cca 3,500,- Kč. Nejhorší je to, že se špatně starší shání, dobře se katy vykupují, takže je z vrakovišť vozí na výkup, což je pro ně jednoduší. Já ten svůj starý vyříznu z potrubí, má délku 43 cm, a mám za něj slíbeno 1800,- Kč.

Odkaz ke komentáři

Jaký spojky ti nejdou povolit? Lambda je na konci katalyzátoru.

 

post-45-0-22130100-1468608830_thumb.jpgpost-45-0-01823600-1468608844_thumb.jpg

 

AGN a AQY má na pohled stejné těsnění pod svody, ale má jiné číslo v etce a pro 1,8 je drobet menší asi o 4 mm na obě strany. Hlavně pozor na to, jaké Euro plní ten kat, já pozřeboval na AQY euro 5, AGN plní snad jen euro 2 či max. 3- nevím jak by se to potom chovalo na emisích atd.

Upraveno uživatelem KaJe
Odkaz ke komentáři

Já vůbec netuším, jak by ten keramický vnitřek šel přidělat. Mě kámoš radil to zkusit, až to bude zahřáté, trochu zkusit na několika místech stáhnout třeba truhlářskou svorkou, aby tu keramiku ten obal zase obepnul. ale opatrně, aby zase nepraskla ta keramika. Jinak ošetřování katu zvenku mi přijde nevýznamné, ten obal je celkem festovný a sváry taky, minulý týden jsem ho vyřezával od trubek.

Odkaz ke komentáři

Osobně si myslím, že větší ničemu nevadí, ale je to jen moje myšlení, hlavně aby seděli trubky pokud možno co nejvíce průměrem. Taky jsme na stránky autometal koukla, ale moc levné mi to nepřišlo, kolem 2 tisíc za výfuk. Pak ještě kus trubky 55 mm, protože ty katy jsou krátké a tak musíš dát zadní trubku delší. A ještě se to musí vařit, což třeba já nemám čím, tak by musel zase kámoš. Nejlevnější celý přední díl jsem našel od Walkera za 3255,- Kč, kdy jsem tak byl rozhudnutej, že vyzkouším ten, pokud neseženu starší origo.

 

http://www.autodilyonline.cz/skoda-octavia-1u2-2-0-1999-04-2007-05-1984ccm-85kw-116hp-benzin--13973/katalyzator__1097702

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...