Přejít na obsah

Kuki, Ford Kuga AWD, Titanium TOP Edition 2,0TDCi Copper Style


TomasB

Doporučené příspěvky

  • o měsíc později...
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Dneska proběhnul první miniservis. Nečekal jsem na předepsaných 30tkm/2roky, ale dneska v půlce intervalu jsem nechal vyměnit olej. Vyšlo to na 15.435km. Proběhlo v autorizáku AutoIN a cena příznivá. Sice nestandardní, ale dohodnutá. Mělo to být původně 3500,-, nakonec 3590,-, protože se mně ptal, jestli to může být o 90,- víc, že mu to nevychází na nějaké jejich absolutní minimum, co mohou. Tak to už mně nezabije. Standardně by výměna oleje byla nějakých 4800. Pozitivní taky je, že to je zapsáno v systému, tedy elektronické servisce.

Navíc mi vyvapkoval spodní kryt motoru, kterej byl pěkně zabahněnej od offroadu. Tam bylo tak 5kg suchého bahna.

Odkaz ke komentáři

No jasně, to jsem taky technikovi řekl, že to je úsměvné ta původní cena. Ale 3,6 už je tak nějak přijatelné. Ono kdyby mi to dělal kamarád, tak by si musel sehnat ten novej výpustnej šroub a závlačku, to by kámoš ani netušil, že je tam taková zrada, olej řekněme nějakých 1800,-(nevím kolik ho tam je přesně, jestli 6-6,5 litru), filtr taky bude min. 500. Něco ten šroub a závlačka + práce a ten rozdíl bude max 1000,-. A neměl bych to zapsáno v systému. Takhle to mám v systému elektronické servisky a i v tištěné servisce zapsáno jako kondiční prohlídku s výměnou oleje. Ford toto oficiálně doporučuje, i když se o tom nemluví. Ono co si budeme povídat, těch 30tkm servisní interval je vábnička pro leasingovky a firemní flotily.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...

Večer mi žena volala, že jí asi hoří auto :blink: Že prej se kouří z pod auta a cítí spáleninu. Tak se ptám, jak daleko jela. Jen tady kousek. No nebylo ono to nezávislé topení :biggrin: A kouří se od pravého předního kola? Ano. Nechápu. Má to už přes rok a zjistí to jako novinku. :biggrin: Já se normálně bojím zvedat telefon, když mi volá.

Odkaz ke komentáři

Jinak od posledního tankování jsem teď v té zimě koukal, jak se s tím nezávislým topením zase zvedla spotřeba. Čas od času kouknu a kontroluju, jestli nepotřebuje natankovat, protože moje stará je snad schopná vyjet nádrž do sucha, tak to hlídám. No a včera tam byl průměr 8,0. Na tuhle nádrž nikam dál nejela a tak jen 20km do práce a 20km zpět, plus po městě. Přes léto to bylo mezi 6-7. Ale je je fan sedat do vyhřátého a hlavně motor má 60°C při startu.

Odkaz ke komentáři

Tak včera byla v Liberci, v nádrži zbylo na 23km. Jakmile na té samé nádrži byla delší trasa, tak spotřeba slezla z těch 8,0 na 7,2(dle PP). Ve finále dle dotankování 7,83. Krásně je vidět ten vliv nezávislého topení. Jinak jak bylo v nádrži málo, tak se ani po nastartování samo nespustí(pod 7,5 l v nádrži se nikdy nespustí) a místo obvyklých 5km, kdy je motor s nezávislým zahřátý(pokud není spučtěno z domu dálkou), tak ani po ujetí 10km se ručička neodlepila od nejspodnější polohy. Takže ten vliv Eberspaecheru je značný. Když se spustí dálkově, tak hned po nastartování má motor 60°C. Když se spustí samo až po nastartování(děje se pod nějakou teplotu, tuším 10°C), tak do 5km je na 90°C. Paráda.

Odkaz ke komentáři

Jirko, 30 minut. To stačí na rozmrazení i na zahřátí motoru. Vlastně nejdříve se ohřívá voda v motoru a přes tu se přes klimatizaci vyhřívá vnitřek. Zároveň je těch 30 minut maximum, co Ford dovolí. Z nějakého důvodu je to omezeno softwarem auta. Jinak Eberspaecher umožňuje tuším až hodinu. Jsem to nejdříve s klukama od Eberspaecheru řešil, že se to stejně vypny vždy po 30 minutách, když to naprogramuji na déle, ale zkoušeli a prostě to originální zapojení od Forda to nepustí dál. Nicméně později jsem zjistil, že těch 30 minut je akorát. Můžu to dát na kratší dobu, ale to je OK tak když je 10-15°C a nastavíš 15 minut, jinak je to málo. Ráno si to Sváťa cca 30 minut před odchodem pustí skrz ovladač a +/- kolem toho jak se to vypne sedá do vyhřátého auta.

A když lezu promrzlej z ryb, tak to je mega pecka, sednout do teplého auta, teplo ze sedačky a teplo z ohřívaného volantu. To je vždycky lahoda.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...