Přejít na obsah

Kuki, Ford Kuga AWD, Titanium TOP Edition 2,0TDCi Copper Style


TomasB

Doporučené příspěvky

  • o rok později...

Díky, plastická operace se zdařila. Za hodinku bylo hotovo, stálo 4000,- a jsem spokojen. Stáhnu video a hodím na YT. Skoro celé to mám natočené. Až ke konci jsem na to už dlabal, protože tam asi stejně nebude nic moc vidět při tom dolaďování na "zrcadlo". Čím více na začátku, tím víc je vidět progres.

Odkaz ke komentáři

No to nebylo připravení na horší variantu, ale napsali, že to nejde. Však psali, že jedině lakovat. Možnosti jsou dvě. Buď ho*no umí, což bude asi správně a možná taky mají dohodu s AutoIN, že dělají jen kroupy a jednoduché věci a co vypadá hůř, tak tvrdí lidem, že musí lakovat. Oboje mi stačí, abych věděl, že to je no go firma.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Objednával jsem se na 60tkm servis a překvapilo mě, že Ford nepředepisuje výměnu oleje v AWD. Pouze kontrolu hladiny oleje. Výměna pouze po opravě nebo nehodě. Slyším trávu růst, nebo to tak prostě je a nebude s tím problém v budoucnu? Co si budeme povídat, Fordu je asi jedno, jestli se něco začne sypat při vyšších nájezdech, kdy nedrží záruku. Měl jsem za to, že v Haldexu od Slepice se to tady řešilo.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Včera jsem to jel manželce zase natankovat a dostala preventivně trochu italské údržby. Přijela z práce, teplej motor, tak jsem do toho hupsnul a projel to celým spektrem otáček. Asi kilometr jsem to na dvojku podržel těsně pod omezovačem, to byla největší zátěž. Občas je to potřeba a teď je po výměně oleje.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Tak při stěhování došlo k poklesu napětí na baterce a když manželka chtěla odjet s Kugou, tak nenastartovala. Asi jak se furt nakládalo, vykládalo, furt to svítilo, krátké trasy. Zavolal jsem si asistenčku, naskočilo hned, dobil jsem baterku projetím. Jenže od té doby celý panel klimy je po tmě. vše, co je v tom panelu sdruženo je mrtvé. Tedy klima, ventilace, topení, ohřev sedaček, výhřev skel,... Že by se něco odpálilo? Mám se bát? Zatím to mám stále v záruce, kdyby něco. Doufám, že jen pojistka, ale k těm jsem se nedostal, nemohli jsme zaboha otevřít kryt pojistek. Na jedné straně ten zajišťovací zobáček nechce uhnout ani ho*no. Místa tam je pramálo a prostě neotevřeli jsme to. Chtělo by to něco čím by se víčko dalo přizvednou a zároveň tlačit na zobáček. Jenže tam se nedá dostat kloudně ani s blbým šroubovákem. Takže asi to budu muset nechat na servis nebo ke kámošovi. Chce to nějaké lépší nástroje.

Odkaz ke komentáři

Volal jsem kámošovi a nemyslí si, že by byla pojistka v háji, spíše že se zablokovala ŘJ klimy a nedovolí ji spustit. Že by mělo stačit vymazat chybu, ale jelikož to mám v záruce, tak to nechce připojit, aby to náhodou nebylo někde zaznamenáno a třeba neuznali záruku.

Odkaz ke komentáři

Tak dneska jsem volal do servisu, vzali mě hned. Baterka KO, měla jen nějakých 10V. Takže šla nová. Chyb bylo na diagnostice díky tomu jak máku. Vše promazáno a modul klimatizace zase začal fungovat. Takže čistě zablokovaná ŘJ. Baterka vydržela 3,5 roku, a to přestože manželka poctive vypínala start stop a snaží se co nejvíc brzdit motorem. Zatím fakturu neposlali, ale cenu baterky mi říkal 6,5. Za výměnu netuším, jestli něco budou účtovat. V minulosti nic neúčtovali. Měl bych mít 10% slevu. Tak jsem zvědavej na fakturu.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...