Přejít na obsah

Problémy po přehrátí softwaru-svolávací akce


Doporučené příspěvky

Zdravím, před necelými 4 měsící jsem absolvoval přehrátí softwaru-svolávací akci. Před týdnem po najetí 3000 km,, nyní mám necelých 220 tis se mi rozsvítila kontrolka motoru, žhavení a filtru pevných částic. V servisu zjistili, že prý odešlo čidlo teploty výfukových plynů a tvrdí mi, že to nemá spojitost s přehrátím softwaru, že prej to běžně odchází, že mám najeto hodně km . Opravu za cca 5 tis jsem musel hradit ze svého, prý kdyby mi odešel filtr pevných částic nebo něco jiného, že by to šlo svést na tu svolávačku, Máte s tím někdo zkušenosti? Děkuji za odpovědi

Odkaz ke komentáři

je to jen čidlo teploty výfukových plynů a jejich teplota se zásadně neměnila... odešlo by ti na 99 % i bez přehrátí SW...

Nicméně pěkně tě natáhnuly. Čidlo v originálu stojí 1300 vč.DPh pro teplotu před turbem a 2100 vč. dph tisíce za turbem - koncová cena... Nedal bych jim za to ty prachy. Výměna je dost easy, takže nevím za to ty 3 litry navíc chtěly.

 

Jinak podělíš se s námi o své pocity po úpravě motoru ? Děkuji...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Ahoj, byl jsem v servisu na seřízení světel a nutili mě do přehrátí SW. Podepsal jsem jim papír, že to nechci a ptal jsem se, jestli mě s tím už nebudou otravovat. Odpověď mě trošku zarazila. Údajně to budu muset podepsat znova, kdž tam zase pojedu třeba s něčím jiným. Že prý od nich Škodovka vyžaduje to odmítnutí při každé návštěvě.. Trošku blbákov...

 

Nicméně taky by mě zajímaly tvoje poznatky po přehrátí SW?

Odkaz ke komentáři

Blbákov to není, oni jsou povinni úvedst auto do stavu, aby odpovídalo homologaci, pokud ty jako zákazník odmítáš tak musíš vždy podepsat nesouhlas. Stejnak časem příjde to samé, co na západě, auto bez certifikátu o přehrání nebude vpuštěno na ME, tím pádem nesmí na silnice

Odkaz ke komentáři

Chtít odškodné, ale ne jak to prezentují právníci, ale v momentě, kdy přehrátím sw, maskuje koncern svůj podvod a

z uživatele vozu je rukojmí.A stát místo aby hájil občana a jeho zájmy, odsoudí jeho, místo skutečného viníka. Zde teprve totiž vzniká skutečná škoda a nikdo mě nemúže nutit ke změně sw pokud nechci.

A pokud je tedy opravdu vozidlo tak nezpůsobilé, je adekvátní náhrada v ceně nového modelu, který je, v pořádku.

Nebo zase ne??

A že musí jezdit?? Právě proto, bych nové požadoval. Už bylo pro tento typ technologie navrženo, předchozí modely fungují

po update stejně, jako když se na PD motory začaly nasazovat filtry DPF, tj. nic moc.

Upraveno uživatelem motorpower
Odkaz ke komentáři

Souhlasím s Motorpowerem. Bavil jsem se o tom s tím technikem a on mi říkal, že se Škodovka i bojí toho, že na ně udeří stát s povinností to udělat všem, protože samozřejmě očekávají vlnu žalob. Jak by ve výsledku byly žaloby účinné je ve hvězdách a nedělám si iluze, nicméně by tím mohli naštvat spoustu zákazníků. No jsem zvědav kam se to bude ubírat...

 

Osobně se mi to dělat nechce s vědomím, že vystavím mnohem většímzu riziku EGR a DPF za který mi pak bude Škdovka účtovat nemálé peníze. Jaký to bude mít dopad na jiné komponenty říct nedokážu.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...