Přejít na obsah

2 x Turbo KO


Doporučené příspěvky

Dobrý den,

mám dotaz. Při jízdě auto ztratilo výkon, motor dostal extrémní otáčky a nešel chcípnout. Nakonec se to podařilo přes rychlost. Z auta vycházel bílí kouř. Oktu jsem dovezl k mechanikovi, který už má s výměnou turba zkušenosti. Vrtulka turba byla totálně sešrotovaná. Po výměně turba motor na volnoběh běžel bez problémů. Po ujetí 100 metrů motor dostal vysoké otáčky a opět nešel chcípnout. Druhé turbo KO. Prosím o pomoc, jsem bezradný....Okta má najeto poctivejch 300 tis. km, každých 10 tis. km měněn olej...

Odkaz ke komentáři
Dobrý den,
mám dotaz. Při jízdě auto ztratilo výkon, motor dostal extrémní otáčky a nešel chcípnout. Nakonec se to podařilo přes rychlost. Z auta vycházel bílí kouř. Oktu jsem dovezl k mechanikovi, který už má s výměnou turba zkušenosti. Vrtulka turba byla totálně sešrotovaná. Po výměně turba motor na volnoběh běžel bez problémů. Po ujetí 100 metrů motor dostal vysoké otáčky a opět nešel chcípnout. Druhé turbo KO. Prosím o pomoc, jsem bezradný....Okta má najeto poctivejch 300 tis. km, každých 10 tis. km měněn olej...
Čerpadlo. Kamarád měl to samé a bylo to čerpadlo tak to vyměnil ale stejně ten motor dostal takový kouř že sním najel tak 2tis.kilometru a motor padnu :/ jinak se tomu říká runaway efekt TDI. A můžeš kouknout po netu. Jinak je to pomalu ko. Buď rád že jsi to chcipnul jiný takový štěstí neměli

Odesláno z mého DUK-L09 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Tak tak. Měl sem to samé. Turbo bylo KO, lopatky vylámané. Dým jak sviňa za autem a šlo to až do omezovače. Měl sem to štěstí, že šlo vypnout. Vyměnil sem turbo, vypláchnul sání a vše co šlo, kde by mohl být olej,který utíkal skrz vadné turbu. Bohužel sem zapomenul na intercooler. Auto po vyměně turba šlo ještě několikrát do otáček a hulilo,ale olej se vypálil z válců a už je klid. Záleží kolik ti turbo bralo oleje.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse