Přejít na obsah

Porucha škrtiacej klapky


Doporučené příspěvky

Dobrý deň, už niekoľko dní si lámem hlavu so škrtiacou klapkou v mojej Octavii 2 (motor BKD). Potreboval by som poradiť kde môže byť chyba. 

Vymenil som starú klapku za úplne novú.

Po vymazaní všetkých chýb mi v pamäti ostáva stále vysieť chyba 19558: Motor for Intake Maniforl Flap (V157): No Signal: P3102

Po naštartovaní sa hneď objaví ďalšia chyba 19557: Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground: P3101

Takže po vypnutí motora sa klapka neuzavrie a motorom zatrasie.

Poistky som skontroloval niekoľko krát a nikdy žiadnu nevypálilo. Klapka je úplne nová. 4pinový konektor som premeral a napätie v ňom je.

Je ešte niečo ďalšie čo by som mal skontrolovať? 

Odkaz ke komentáři

Káble som premeral a mám v nich napätie, môže byť že daný kábel je niekde seknutý aj keď v ňom nameriam 12V a poistku nevypaluje? Čo sa týka vadnej klapky už z výroby tak to by musela byť veľká náhoda aby v priebehu jedného týždňa mi prišla 2x vadná klapka... Olej netečie.

 

Ešte doplním že veľa ľudí má s týmto aj spojenú chybu že sa im nezapnú vetráky vpredu pred motorom no mne tieto vrtulky fungujú v pohode a danú chybu mi nevypisuje.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...
  • o rok později...
V 15. 12. 2020 at 10:57, Pjotr napsal:

Zdravim pani, u nas v dielni pretrvava tento problem tiez, ale aj po vymene a premerani poistiek to tu robi problem a to taky ze po otoceni klucom sa stale otvara a zatvara klapka. Stretol sa aj s tymto niekto ?

Ahoj, vyriešilo sa to nejak ? mám taký istý problém, klapka vymenená za náhradu (vraj má kovové ozubenia) robí presne to isté čo robila stará, po zapnutí konektora a otočení kľúča akoby nikdy nenašlo polohu a stále otvara-zatvára pár sekúnd. po vypnutí auta to isté... za jazdy sa mi raz stalo že ju privrelo, auto stratilo ťah a o pár sekúnd znova otvorila a ťah malo znova, potom ešte sa mi stalo že auto išlo normalne no vyhodilo kontrolku motora.

Vymenili sme konektor za nový, nepomohlo, moméntálne riešime zámenu RJ z iného auta či náhodou nepoôže.

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Ahoj,
Snad nebude vadit když tohle téma ještě otevřu a že nemám škodu ale vw se stejným motorem, konkrétně Golf 5 BKD 2004.
Jedná se mi o to, při zahřátem motoru "těžkopádně chcípá". Nedávno se mi rozsvítila kontrolka motoru a po diag. byla zjištěna vadná klapka. Klapku jsem vyměnil (koupil jsem FEBI), motor už nesvítí, ale jakmile se auto ohřeje na provozní teplotu, tak tězkopádně chcípne, zdá se mi i občas že je slyšet, jako kdyby klapka nedokázala držet zavřená a párkrát se pootevřela na vypnutí klíčku. Na studeném motoru, když potřebuju třeba jen kousek popojet tak chcípne nádherně.
Je tedy trochu slyšet dvouhmota na sešlápnutou spojku, ale snažím se přijít na to, jestli se někdo s tímhle už takhle nesetkal i po výměně klapky. Jestli tedy jít po další klapce a tuhle vyreklamovat, i přes to, že na diagnostice už to nic neřekne, nebo se zaměřit spíš už směrem spojky a setrvačníku.
 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...