Přejít na obsah

Syčení + cvakání + kouř z motoru O2 1.9 TDI


Doporučené příspěvky

Ahoj Oktávkáři,

 

Oktávku vlastním přibližně rok, dostal jsem ji po mamce.. Je to 2007 1.9 TDI PD 77kw, aktuálně najeto 230 tisíc, původně kupované v kupováno u AAA Auto při nájezdu kolem 100 000.. 

 

Auto mi jezdí celou dobu slušně, musel jsem sice vyměnit DPF a EGR ventil ale v rámci možností s ní žádný velký problém nebyl. Včera jsem však natankoval na OMV a jel do práce. Už cestou do práce mi byl zvuk "vstřikování" při plném sešlápnutí plynu takový přerušovaný, jiný než vždycky. Nepřikládal jsem tomu takovou pozornost, čekal že se to zlepší a dnes, když jsem jel do práce znovu, tak bych řekl, že to již není zvuk vstřikování, ale nějakého unikajícího vzduchu, či něčeho podobného, navíc mi v kabině občasně začala smrdět spálenina a když jsem otevřel kapotu, tak motor také docela smrděl, navíc se z něj při startu vynořil takový mini obláček kouře. Také jsem si za poslední dva dny všiml, že pokud jedu na dvojku na nízkých otáčkách, tak v motoru cosi cvaká. Zkoušel jsem výkon auta, který mi nepřijde že by byl nějak slabší. Nechci po vás žádnou diagnostiku, protože se to opravdu těžce vysvětluje, jen se chci zeptat zda někdo neměl podobný problém, popřípadě co si myslíte, že by to mohlo teoreticky být? 

 

Děkuji moc. 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
    • Příběh "Jak mi globální oteplování zachránilo auto". Protože bylo teplo, tak už jsem samozřejmě jezdil a měl jsem auto 3 týdny na dvoře... když nehlásí nějaky mordor nebo krupobití, tak to mám radši po ruce, když ta garáž není u bytu ... No, a jak ted hlasili a pripadny snezeni, tak jsem auto predminulou sobotu umyl a měl v plánu ho schovat ... přijedu ke garáži, otevřu a tam tohle překvápko ze stropu ... jakože, nevím, kdo při mě stál, ale fakt štěstí :-) Tak jsem zase odjel na dvorek, sníh nesníh ... lepší než mít na autě tohle... některý kousky byly silný tak 2 palce ... No a budu mít teda jinou garáž...
×
×
  • Vytvořit...