Přejít na obsah

Palivový filtr


Doporučené příspěvky

Zdravím pánové, 

palivový filtr. Věc, kterou jsem měnil xkrát, ať už na svém, tak na tátově autě. Dnes proběhla "výměna" na mém autě. Lehl jsem, odpojil hadičku z jedné strany, povytáhl jsem trochu filtr, chytnu druhou hadičku a při odpojování mě koncovka hadičky zůstala v ruce (viz foto)...

Dá se koupit koncovka hadičky zvlášť nebo budu muset vyměnit celou hadičku až k palivovému čerpadlu? Případně při výměnně celé hadičky asi bude muset nádrž dolů, co? NEvím, jak bych to tam v tom mizerném prostoru protáhl... Kurňa to je radost, toto se mi ještě nestalo :-/

 

 

20180818_173608.jpg

20180818_173616.jpg

Odkaz ke komentáři

Díky za odpověďi. Jo už jsem si jí na škoda dílech našel. Teda, ale pěkná cenovka :-)

Nádrž jsem nikdy nesundával. Myslíte, že bude stačit povolit jen jeden upevňovací pás (označený na fotce), který je blíže k filtru? Po povolení by se mělo udělat nějaké místo, přes které by hadička měla jít provléct. Pokud budu chtít nádrž takto spustit, tak nemusím nic jiného odpojovat, že? 

To Kaje: Jako ta druhá část na tom taky není bůh ví jak. Hadici jsem z filtru sundal klasicky tak, že jsem stiskl koncovku a sundal a až pak jsem si všiml, že vnitřek koncovky hadice (takový šedý plastový kroužek i s těsněním) zůstal na konci filtru... Tak jsem těsnění s tím kroužek dal zpátky do koncovky a uvidím, snad to bude pak v pohodě a nebude to téct...

nádrž.jpg

Odkaz ke komentáři

Nebo se na to vykašli a dej tam pár centimetrů obyčejné vysokotlaké benzínové hadice a dvě spony a bude to taky jezdit. Prostě ten ulomený díl nahradit kusem hadice.

Mě se podařilo jak jsem psal urvat tu na druhé straně. Z jiného rozbitého auta jsem vzal tu samotnou plastovou koncovku, ale ta se prostě v domácích podmínkách do té hadice nedostane, takže jsem to dělal provizorně tak, že jsem tu plastovou koncovku obrousil, tak nějak akorát aby šla do té plastové trubičky, tu jsem nahřál, promáznul olejem a narval jsem to tam jako by to mělo závit, točit a mačkat. šlo to tam fakt ztuha. Potřeboval jsem jezdit. Provizorní oprava je tam již přes 11 let a 200 tisíc km. :biggrin:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tvl, já jsem teď poslední dva nasranej permanentně, ale tohle najít na autě by mě asi rozbrečelo.
    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
×
×
  • Vytvořit...