Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


bad_messiah

Fabia III Combi, 1.2 TSI, DSG, Monte Carlo, 2017

13 příspěvků k tomuto tématu Poslední odpověď

Doporučené příspěvky

Ahojte, tak este tyzden a mimo pracu si budem uzivat Fabku 1,2 TSI, 81 kW v prevedeni Monte Carlo s DSG. Nebudem ju porovnavat na Octaviu I 1,8 T, ale ako zabavka na jazdenie okolo komina staci. Vacsinovo na nej bude jazdit zena. Zarazilo ma, ze na nu nejde hodit tazne :/ bicykle tym padom pojdu na strechu. Nemate niekto skusenost s montazou? Ocakavam ked sa chce ide takmer vsetko...dakujem za radu.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Auta s tažným zařízením z výroby mají vzadu elektroinstalaci pro přívěs napojenou na CAN, mají větší chladič vody a tuším, že i větší saharu, pak myslím ještě nějaké výztuhy vzadu.  

Samozřejmě ho můžeš domontovat samo domo .... na kola to asi stačit bude.

 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Musel bych se podívat do poznámek, ale na řadu MonteCarlo se snad s taženým ani nepočítalo kvůli zadními nárazníku s difuzorem... ale když tak mě někdo opravte, taky nevím všechno 🤷‍♂️

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Doteraz vsetko ok az na obcasne zavahanie DSG - vypada to, ze ma svoj oblubeny kopec. Kazde rano zjazd asi 2 km z kopca,  kde od jeho polovice je prudke klesanie. Kombinacia studeny motor, tento kopec a kedy je v 65 km/h zaradeny 4. stupen na Dcku z nevysvetlitelnych pricin podradi na 3, co sa prejavy rucanim motoru. Uz len brzdim motorom, ziadny pokyn k podradeniu a aj ked pridam chvilu trva kym da 4. spat.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Diky blbo som sa vyjadril. Fakticky plyn pustim a brzdim motorom vtedy podradi. Co mi pride na studeny motor dost drsne vyhnat ho nad 4.000 ot.  Co pises na tento pripad sedi.

 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak jedině to řešit manuálním režimem, a nechat tam vyšší kvalt, ale u Tiguana mi převodovka šahá i do manuálu - děla kickdown a pak se v tom úplně zamotá :(

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No to jedine riesenie co pises. Pri tomto "hodinovom" stroceku ;) za naledi celkom sranda, ale predstavujem si podobny manever za naledi pri 2.0 tdi (brzdiaci ucinok motoru je inde) a nemelem si drzku len taky fukot.  Inak je jazda s autom zabava (vykon staci a ani Superba ma na krizovatke minuly tyzden nedal;) ) na chovanie DSG si pri beznej jazde zvykam...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Když by byla snížena adheze, tak MSR to bude řešit tj. sníží brzdný účinek motoru a možná, že i DSG dá vyšší kvalt, ale ještě nikdy se mi to nestalo ani u manuálu, že bych při bržděním motorem ztratil adhezi na přední nápravě.

Jinak 2.0 TDI 4x4 brzdí motorem docela výrazně.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Na brzdenie motorom na Touran-e 2.0 tdi som si zvykol - je solidne. Nezostava len sa spoliehat na vsetky vyfikundace v aute. Kamarat tak dal drzku s Transitom v zakrute dal zo 4.stupna 3. a na naledi to hodil cez budku, ... Nikdy predtym ani potom som o niecom podobnom nepocul.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.