Přejít na obsah

Ztráta výkonu


Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Tak vítej v klubu, mám ten stejný problém s naběhem turba, v kopci na 5 a cca 2200 ot se to nenafouka ani po 1 km, aby auto zrychlovalo, musim podradit. Dřive to od 1900 ot na tu 5 bralo jako nic a to ten kopec do prace je porad stejný. Taky by mě zajímalo čím to muže být, teď jsem ve stavu že už jsem si zvykl ale štve mě kolik už to stálo peněz a času a pořád nic. Pokud se ti to podaří vyřešit, napiš sem, docela by mě to zajímalo.

Odkaz ke komentáři

Rezignoval jsem, nehodlám cpát peníze do starého auta, když je výsledek nejistý. Být jistý výsledek, jsem ochoten zaplatit klidne za nové turbo.. někdo tvrdí ze to je normální, že to je turbo benzin a ne nafta, která bere od spoda. Netuším, základní věci jsem vyměnil a stále beze změny, někdy lepší někdy horší.

vymeneno: N75 origo, váha vzduchu, tlakovani okruhu, svíčky origo NGK apod.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Po dlouhé době jsem se v tom zase hrabal a spolu s olejem a filtrem jsem vyměnil na doporučení nastavovač vaček a řetez mezi nima (rozvody dolů, vačky ven) + řídicí lambdu. Stale nic a tedy rozumradové co si říkaj diagnostici jsou zase v koncích protoze diag. mlci a auto porad jede na prd.

Nezná někdo diagnostika co dělá 1.8 t a rozumí tomu, ty u kterých jsem byl už neví?

Odkaz ke komentáři

Jak je na tom turbo? Logovalo se? Pokud to nenatlačí, kolik má, začal bych s logem turba. Problém může být v úniku tlaku mezi turbem a klapkou, prasklé svody, špatné turbo... Spíš by to chtělo kvalitní servis, protože 1.8T je svým způsobem motor jako každý jiný.

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zkoušel jsem u sebe vyndat blow off jestli funguje správně. Našel jsem tady test od LadikRS - zatlačit pístek a ucpat podtlakový vývod. Pístek sjel dolu, ale ne úplně, řekněme, že sjel o 2/3 a po uvolnění podtlaku dojel. Co mě jěště zarazilo je, že občas když jsem ho rukou zatlačil byl potom na křivo zaseklý a musel jsem ho narovnat. Neměl by mít nějakou svoji dráhu ve které má fungovat nahoru a dolu? Myslím si ,že by mohl být klidně problém v něm.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 4 týdny později...

Nemyslím si, že pro 1.8T je potřeba nějaký speciální mechanik. Různé závady mají kolikrát společné projevy a je pak těžké určit, co je příčinou. Neexistuje mechanik, který vám s jistotou řekne, co to způsobuje. Není to věc jen 1.8T ale obecně všech motorů. 

Kamarád měl u své RS problémy s pocukáváním. Zjišťovali jsme, co to může být. Vyměnil mraky věcí (turbo, origo svody, výfuk, všemožná čidla atd), nějaké díly měl ode mě. Nakonec to byla kombinace vadné jednotky, lambdy a kabeláže. Auto jsem od něj koupil se seriovou a upravenou jednotkou. Podle jeho slov to na seriovou jednotku jede normálně, na upravenou ne. Upravená je také do 3000 ot atmosféra, od 3000 to hodně zatáhne a jede. Logoval jsem turbo a požadavek je od cca 2000, ale turbo zabírá až od 3000, na autě je víceméně vše nové. Budu zkoušet tu seriovou jednotku a uvidím.

Jinak ta mrtvolnost do 3000 má i své výhody, jeli jsme s tím do Chorvatska za 6,5l/100km podle tankování při průměrné rychlosti na dálnici 130 km/h. První RS mi při této rychlosti jede za 8,5l 😃

Dan Van Dan: A je váha originál? Nezřídka se stává, že různé druhovýroby nefungují, jak mají.

Odkaz ke komentáři

LadikRS: je to přesně jak píšeš. Ze je těžký potom urcit co je špatně, když to může dělat třeba x věcí. A to by měl dobrý mechanik odhalit. At uz diagnostikou nebo ruznym zkousenim/odpojovanim. Když mi začne cukat auto, tak nechci měnit deset dílů, ale přijít na ten jeden špatný. O tom to je. Radši dám mechanikovi víc peněz za práci, než menicovi kusů. To si ty kusy můžu měnit sám a výsledek bude stejný.  

Odkaz ke komentáři

Ten mechanik na to musí mít vybavení. Případně si musíš poradit sám. Váhu a turbo, to si můžeš udělat log z VAGu. Na tlak paliva, oleje a válců jsou měřáky. Únik tlaku zjistíš natlakováním sací soustavy. Čidla atp buď VAG nebo proměřit (tomuhle moc neholduju). Tohle si ale myslím by mě zvládnout obecně dobrý mechanik. Problém se samotným turbem nebo WG už bude složitější.  Ale tohle všechno podle mě nejsou speciality 1.8T, ale obecně všech novějších turbomotorů. V tomhle nemá 1.8T nic extra. Opravdu mě nenapadá nic, co by bylo u těchto motorů tak jiné, aby na to musel být vyloženě specialista na 1.8T. Spíš bych řekl, že je to o tom, že určití mechanici jsou zvyklí na TDi, nejednou jsem se setkal s tím, že mechanici se raději vrtají v dieselech a na tohle čumí jak tele na nová vrata. Ale to se pak nebavíme o dobrém mechanikovi.

Kdysi jsem auto dával prý ke specialistovi na 1.8T. Nechal si to zaplatit, ale namontoval mi opačně DV a na dotaz, proč ten motor cvaká mi řekl, že tam je 20 ventilů, tak co bych čekal. To je moje zkušenost se specialisty na 1.8T. Ale pokud chceš, o specialistovi vím 😁

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

Tak sem s nim 🙂 Až bude auto zase jezdit, využiju.

Když mi ten mechanik dá auto zase dohromady tak nemám problem mu to zaplatit. Ostatní jen mění díly a inkasují a auto furt nejede🙂 V mém připadě: turbo, vaha, lambda, řetěz a napínak vaček, blov, svice, hadice a těsnění, b. čerpadlo, ŘJ, a to nemluvím o dilech které jsem si mohl půjčit na zkoušku. Proto jsem mluvil o tom že za to co jsem do toho narval by byla 2 v RSu.

Odkaz ke komentáři

To bylo myšleno jako ironie vzhledem k popisu mých zkušeností se znalcem 1.8T.

Z toho, co jsi vyjmenoval, že jsi měnil, se vše měnit nemuselo, stačilo to nějak otestovat (nemyslím tím Tebe, ale mechanika). Nechci Tvého mechanika nijak urazit, ale takový mechanik bude špatný pro jakýkoli motor. A jsme pak u toho, že nepotřebuješ specialistu na 1.8T, ale dobrého mechanika. Specialisti jsou potřeba na ne moc běžné motory, jako třeba boxer nebo wankel.

Mimochodem, některé dvojkové RS už dnes seženeš i levněji, než některé jedničkové.

 

Edit: Výfuk máš sériový?

Edit2: Ještě mě napadlo, jestli nemáš posunutou matku na WG. To by chtělo zkontrolovat podle jiného RS.

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

Ano, serie, na autě je pouze chip, jinak je to vše v serii. Nemyslím si, že matkou na WG něco srovnaš, když s tou na původním turbu nikdo nehejbal a na novém je to nastaveno z fabriky a samo se nerozladi, jinak nema cenu se zrovna do tohohle pouštět. To že ti třeba praskne membrana ve WG ale to žádnou matkou nedoženeš.

Jak už jsem psal výše, hledám někoho kdo rozumí motorům a diagnostice a ne čaroděje s PC který si na odborníka hraje 🙂

Odkaz ke komentáři
  • o 4 roky později...

Zdravím,mám problém na ofci 110kw motor aum,auto proste netlaci co má,byl sem na brzde a mám velkou ztrátu vzduchu už ale nevím po čem jít,samozřejmě diag bez chyb,turbo je v pořádku,proste se něco natlači a najednou ten tlak zmyzne,Blow ventil měněny,váha vzduchu,různé ventily,proste hned někde nezavazuje musí být únik sle už nevím kde

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...