Přejít na obsah

Bílý Kocour


Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Tak závada odstraněna,volnobezka altiku byla k.o.  Chlapi,dnes se mi mezi destičkou a kotoucem zasekl kaminek,udělal celkem dobrou rýhu v kotouči,ale to mě tak nestve,neboť mám stejně v plánu na jaře vyměnit komplet brzdy,ale chtěl bych se zeptat jakou velikost kotouču použit - předek 280x22 a zadek 260x12 ? Předem díky za rady. Jinak pěkné svátky všem !

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
V ‎23‎.‎12‎.‎2018 at 18:27, Zavodnik napsal:

Tak závada odstraněna,volnobezka altiku byla k.o.  Chlapi,dnes se mi mezi destičkou a kotoucem zasekl kaminek,udělal celkem dobrou rýhu v kotouči,ale to mě tak nestve,neboť mám stejně v plánu na jaře vyměnit komplet brzdy,ale chtěl bych se zeptat jakou velikost kotouču použit - předek 280x22 a zadek 260x12 ? Předem díky za rady. Jinak pěkné svátky všem !

kdyby jsi chtěl, mám doma ze své octy přední kotouč 288 mm a zadní 272 včetně třmenu a držáku

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zdarec kluci, chtěl jsem se podívat jak je zaneseny EGR ventil. Po odpojení hadice turba jsem zjistil,ze je v ni trochu oleje. Tak jsem hadici vycistil a po ujeti cca 300km je olej zpět viz. foto. Takže má otázka zní : je turbo před smrti a propouští olej do saní ? Mám najeto okolo 210 t km. Předem děkuji za rady. PS: olej z motora se neztrácí,je furt u max. bez doleti. Poslední výměna oleje 11/2018.

ABC74ADD-16AF-427A-AA44-7F571B5B0C66.jpeg

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdarec chlapi,

 

dnes při předjíždění mi spadlo auto do nouzového režimu,tak jsem udělal diagnostiku a vyskočila tam chyba viz. níže. Je k.o. turbo ? ( turbo nehouká nic )  po vypnutí a zapnutí motoru vše ok,jen při dalším předjíždění si auto fouklo černý dým.

 

Všem děkuji za rady.

 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
   Part No SW: 03G 906 021 TB    HW: 03G 906 021 AN
   Component: R4 1,9l EDC G000AG  2047  
   Revision: --H09---    Serial number:               
   Coding: 0000078
   Shop #: WSC 80093 222 69422
   VCID: 72EB3C436D5AFA8E927-8027

1 Fault Found:
000564 - Boost Pressure Regulation 
               P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 215580 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2052.14.28
                    Time: 17:06:22

             Freeze Frame:
                    RPM: 2772 /min
                    Speed: 81.0 km/h
                    Load: 67.8 %
                    Voltage: 14.14 V
                    Bin. Bits: 00101000
                    Absolute Pres.: 1938.0 mbar
                    Absolute Pres.: 2550.0 mbar
 

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Kluci,prosím o konzultaci ...

Octa pri akceleraci coudi černý dým - prošel jsem hadice,saní,udělal vag. vstřikováčů viz. foto a zjistil jsem ze 4. má vyšší hodnotu. Je začínající problém se vstřikem ? Do nafty přidávám VIF asi rok. Muže to být jen gumicka na vstriku ? Nebo svazek ?

Najeto 220tkm. EGR je čisté ale je tam trochu oleje - asi turbo propustí. Olej se skoro vůbec neztrácí. Teď mě čeká interval výměny oleje filtru apd ...

Předem všem děkuji za každou radu.

 

 

5AB11E0E-1689-4971-BEE8-76AD8E172439.jpeg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zdravím kluci, 

 

auto špatne ráno startovalo. V aut. servise zjistili slabý startér a baterka která má rok je taky k.o. Vyjel jsem ze servisu a cca do 10 km se rozsvitilo abs ASR a blika ručni brzda ( 3 x pipne ). Napojil jsem na vag a vyskočila chyba 16352 viz. obr. Par věci jsem na netu našel - pojistky jsou ok. Po telefonu mi řekli ze bude nejspíš špatná jednotka ABS - minuly rok jsem byl na svolávací akci. Prosím nemá někdo s tím zkušenost ?

Diky moc

BE8E4C36-E525-417C-9529-FC7AD041B9C2.jpeg

FD178FE0-DF30-4BFD-A09D-F684DF7F237B.jpeg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
    • Příběh "Jak mi globální oteplování zachránilo auto". Protože bylo teplo, tak už jsem samozřejmě jezdil a měl jsem auto 3 týdny na dvoře... když nehlásí nějaky mordor nebo krupobití, tak to mám radši po ruce, když ta garáž není u bytu ... No, a jak ted hlasili a pripadny snezeni, tak jsem auto predminulou sobotu umyl a měl v plánu ho schovat ... přijedu ke garáži, otevřu a tam tohle překvápko ze stropu ... jakože, nevím, kdo při mě stál, ale fakt štěstí :-) Tak jsem zase odjel na dvorek, sníh nesníh ... lepší než mít na autě tohle... některý kousky byly silný tak 2 palce ... No a budu mít teda jinou garáž...
×
×
  • Vytvořit...