Přejít na obsah

AUM, 1.8T 20V - V tahu cuká


Doporučené příspěvky

Ahoj všem,  při včerejší jízdě mi vozidlo (v tahu) začalo pocukávat, po napojení na diagnostiku se zobrazily 3 chyby (viz níže), tedy bych vás rád poprosil o nasměrování v souvislosti s níže uvedeným výpisem chyb. Zejména co vyměnit. OI, AUM 1.8T 20V. Předem děkuji.

 

18010 - Power supply Terminal 30

              P1602 - 35 -10 - Voltage too Low - Intermittent

16684 - Random\Multiple Cylinder Misfire Detected

              P0300 - 35 - 00 -

16687 - Cylinder 3

              P0303 - 35 - 00 - Misfire Detected.

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři

Tak to vyměň svíčky. Jejich udávaná životnost je 60t km, ale realita je jiná, tolik v drtivé většině nevydrží. Doporučený interval výměny je 30t km. Známý mi nevěřil a při nájezdu 40t km na svíčkách mu uletěla spodní část svíčky a už 2 měsíce mu stojí auto, protože musí rozebrat motor a ten kus najít.

Při přejíždění svíček se zároveň ničí i zapalovací cívky, tak doufej, že to jsou jen svíčky.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...