Přejít na obsah

Podsvícení budíků O1 a pin (napájecí)


OK2TND

Doporučené příspěvky

Ahoj, dokázal by mě někdo poradit na který pin přivést 12V (a zem) aby se mě rozsvítilo podsvícení budíků ? O1 facelift 2001 .. 

Jde o to, že jsem si asi rok dozadu měnil podsvícení (modrý ručičky a zbytek bílý) budíků a poslední dobou začaly blikat ručičky na otáčkoměru a tachometru. 
Mám podezření na přehřívání tranzistoru, tak jsem si budíky dal na stůl a pátral jaký trand to má na starosti právě tyto LEDky - jeden z trojice BC817 . 
Tak jsem ho vyměnil, a zjistil že už nesvítí žádný ručičky a ani kontrolky  :D :(
Tak si to chci přeměřit na stole, ať furt nemusím po každý změně lítat do auta.. 

Btw. nemáte tip co by mohlo navíc k tomu odejít ? Doufám že nějakej šváb, co nejde sehnat .. 

A kdyby jste měli přímo schéma přístrojovky (o čemž pochybuju že by se to dostalo někomu z Vás do ruky) byl bych vděčný ! 

Odkaz ke komentáři

Přidám se také do tohoto tématu, abych nezakládal nové. Mám v plánu měnit podsvícení a rád bych si budíky pustil na stole a vyzkoušel i akční členy atd.

Předpokládám dobře, že 12Voltama musím budíky napájet a potom propojit určité piny z OBD2(VAG-KKL kabelu) na určité piny budíků ? A pak se normálně dostanu přes VAG-COM software na jednotku č. 17 (přístrojovka) ?

Pokud je má úvaha správná, byl by někdo ochotný sdělit toto zapojení ?

Odkaz ke komentáři

Ahoj, pre spustenie budíkov na stole musíš pripojiť + na pin 1 a 23. Kostru na 24. Podsvietenie je číslo 20.

Všetko na modrom konektore 

 

@Majkl_ K-line je pin 25 na modrej. 

Do KKL kábla pripojíš +12V na pin 16, kostru na 4 a 5 a K-line na 7.

Potom normálne cez VAG pôjde diagnostikovať prístrojovka aj gateway. 

Upraveno uživatelem JakubJ
Odkaz ke komentáři

Super. To jsem potřeboval vědět !

Takže jen pro jistotu, posílám náčrt, který jsem udělal, je to OK ?

image.png.1a4d78dd3e875efaf56f9538f2922362.png

@OK2TDN: Našel jsem popisy pinů. Snad by to mohlo sedět.

Modrý drát:

1 -  Terminal 15
2 -  Right turn signal light
3 -  Speedometer, output 1
4 -  Trailer turn signal lights
5 -  Fuel tank sender
6 -  Light failure
7 -  Terminal 31 (sensor mass)
8 -  Coolant temperature
9 -  Terminal 31 (load mass)
10 -  Oil pressure switch
11 -  Front right door contact switch (as of MY 02 not assigned)
12 -  Terminal 61
13 -  Low beam
14 -  Rear fog lights
15 -  Front fog lights
16 -  Tailgate (as of MY02 not assigned)
17 -  Main beam
18 -  Left turn signal light
19 -  Brake light failure
20 -  Terminal 58b
21 -  Door contact switch driver side (vehicles with central locking) all door contact switches (vehicles without central locking)
22 -  Low coolant level
23 -  Terminal 30
24 -  Terminal 31
25 -  K cable
26 -  Parking light on the right, side light
27 -  Parking light on the left, side light
28 -  Speedometer, input
29 -  Brake fluid level
30 -  S contact
31 -  Seat belt lock

32 - Rear left and right door contact switch (as of MY02 not assigned)

Zelený drát:

1 -  not assigned
2 -  Transponder coil
3 -  not assigned
4 -  not assigned
5 -  W-line
6 -  Washer fluid sensor
7 -  Brake pads
8 -  not assigned (as of MY02 CAN High)
9 -  not assigned (as of MY02 CAN Low)
10 -  not assigned
11 -  not assigned
12 -  Air conditioning system (deactivation) for engine identification characters AEH, AKL
13 -  Handbrake
14 -  not assigned
15 -  not assigned
16 -  not assigned
17 -  Transponder coil
18 -  Oil sensor
19 -  CAN drive High
20 -  CAN drive Low
21 -  Gas discharge lamp failure or step motor failure
22 -  Contact switch for the engine hood
23 -  MFD - top function selection
24 -  MFD - bottom function selection
25 -  MFD - Reset/level 1/2
26 -  MFD - Outside temperature
27 -  CAN drive High - output for diagnostic plug connection
28 -  CAN drive Low - output for diagnostic plug connection
29 -  CAN drive screening - output for diagnostic plug connection
30 -  Clock (only dash panel insert with large dot display)
31 -  Data (only dash panel insert with large dot display)
32 -  Input data of the navigation
Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Mám vůz Octavia 1.9TDi 1997.
Mám problém s přepínačem světel.
Předešlý majitel,namontoval relé pro automatické rozsvěcení světel.
Při fázi 0,svítí podsvícení přepínacího knoflíku(pouze knoflíku) a rádia.Při přepnutí na fázi 1,pohasne podsvícení knoflíku,rožnou se na přístrojovce dva displeje,rozsvítí se podsvícení ovládačů topení.Při přepnutí na fázi 2,je vše stejné jako u fáze 1.U všech 3 fází svítí po otevření kastlík.Jinak veškeré nepopsané podsvícení ovládání ve voze nesvítí.Mám na přepínači světel,ještě tlačítko,kterým se ovládá jas podsvícení(nevím zda je tento přepínač originál).
Nikde sem nenašel schéma zapojení tohoto přepínače.
Když sem měl přepínač rozdělaný a zapojený,tak při přepnutí do fáze 2,kdy se má rozsvítit i podsvícení přístrojů,tak se ale fest přehřívá ten procesor na základovce přepínače,a jsou vyhřáté některé kontakty.
Nevím si rady,a proto se obracím na vás.
Děkuji za dobré rady.
Zdroj: https://www.poradte.cz/auto-moto/32446-nefunkcni-podsviceni-pristrojovky.html

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...