Přejít na obsah

Koupě 1.8T RS / 1.6


Doporučené příspěvky

Zdravím, 

chtěl bych poradit s výběrem motoru do Octavie. Přečetl jsem docela dost článků a většina je jednoznačně pro 1.8T RS. Já jsem tedy taky radši pro tuto motorizaci, jelikož se mi interiér RS Octavie i na pohled je hezčí než klasická.. 
Jediný problém je ten, že sehnat opravdu hezký kousek není zrovna jednoduché. : - )
Auto budu používat v podstatě denně, ale krátké vzdálenosti. Nevím tedy, zda bude auto s turbem to pravé.. 
Na co si dát pozor při koupi ? A v jaké cenové relaci bych mohl tyto motorizace koupit ? 
Neprodává náhodou někdo nějakou udržovanou éResku ? :D

 

Díky.

Odkaz ke komentáři

Ahoj,

za mě jednoznačně mohu doporučit 1.8T (ať už RS verzi 132kW nebo 110kW).

Měl jsem 1.6 74kW - tam vidím největší problém hlavně v převodovce - já ji měl měněnou 3x, vždy se urvaly nýty na differenciálu - stačilo být jedním kolem na trávě, druhým na cestě, zahrabat koly a bum. Začčal téct olej z převodovky, potom vyskakovat rychlosti. Prý na 75kW verzi měla být převodocka už OK, ale brách měl 75kW verzi a při spátečce mu tam "lupalo", což se dělo i u té 74kW verze. Převodovka byla OK až po repasi, kdy tam pán dal pevnostní šrouby namísto nýtů. Co se týče motoru, tak ten je podle mě taky jeden z těch "nesmrtelných".

Jinak co se týče tahu, zde vede jednoznačně 1.8T (já mám kód motoru AUM). Na zadní nápravě by měly být navíc kotouče oproti 1.6.

Mám tedy zkušnost s oběma motory a kdybych se měl rozhodovat, jdu opět do 1.8T. Turbo mám původní, motor taky .. Najeto přes 380 tisíc, jezdím jak delší tak krátké trasy, denně najedu cca 50km. Letos jsem byl s autem v Toskánsku a Švýcarsku a auto to zvládlo v pohodě. 

Záleží ale, co od toho očekáváš.

Odkaz ke komentáři

Co prosímtě zalepíš na rotačce? Na 15km se to nezahřeje leda v zimě, ale od jara do podzimu v pohodě a pokud bude jezdit i delší trasy jak píše, tak proč ne? V podstatě na 15km je doporučitelný všechno , jen bych se vyhnul 1.6 kvůli spotřebě oleje a převodovkám. A navíc turbo a EGR se dá vyčistit, EGR dokonce zaslepit.

 

Já osobně bych šel do 1.8T 110/132kw.

Odkaz ke komentáři

On to asi myslel tak, že na 15km rotačku neohřeješ tolik abys mohl občas prošlápnout - aby Ti třeba časem nezůstala vyset regulace. Měl jsem taky a tyhle kraťasy na nafťáka nic moc.

Co prosímtě zalepíš na rotačce? Na 15km se to nezahřeje leda v zimě, ale od jara do podzimu v pohodě a pokud bude jezdit i delší trasy jak píše, tak proč ne? V podstatě na 15km je doporučitelný všechno , jen bych se vyhnul 1.6 kvůli spotřebě oleje a převodovkám. A navíc turbo a EGR se dá vyčistit, EGR dokonce zaslepit.
 
Já osobně bych šel do 1.8T 110/132kw.


Odesláno z mého BKL-L09 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...