Přejít na obsah

Blikající kontrolka oleje. Octavia 1.6Mpi 55kw Rok. 97


Doporučené příspěvky

Zdravím, 

 

mohl bych se zeptat, zda-li nemá někdo zkušenosti s výměnou tlakového spínače oleje? 

Důvod proč píšu, stále mi bliká kontrolka oleje... Pokaždé kontroluji stav a olej je vždy v pořádku. Takže mě napadá jediné, že bude špatně čidlo? Nechce se mi s tím tahat do servisu a na netu jsem moc nenašel, jestli si to dokážu vyměnit sám. Proto se ptám tady na nějakou radu. 

Nebo jestli Vás napadá ještě nějaká alternativa proč mi to stále bliká...? 

Díky moc za každý názor :) 

Odkaz ke komentáři

Nastartuji. Zatím vše v pořádku. A vždy po 300 metrech začne blikat červená kontrolka oleje. Pak třeba zhasne, za minutu zase... A pak bliká stále ale už nepípá. Svítí jen červená.

Kdyby to nemazalo, tak už bych byl podle mě v háji.. dělá mi to totiž delší dobu no... už přes dva měsíce cca.. jinak je vše v pořádku. Tak to právě nechápu...

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Měl jsem podobný problém s Fel.II 1,6, nejdřív to co píšeš (blikající červ.kontr.oleje), později po rozvodech i cvakání při del.cestách a po cca 35-40 km i mlácení z motoru.

Tam kde mi dělali auto, chtěli ať přijedu až to bude dělat, jinde mi poradili dle poslechu motoru po nastartování (byl v klidu) ať zkontrolují tlak oleje, ale určitě ať sundají vanu (dekl) pod motorem. Výsledek : po výměně oleje (pův.majitel byl asi zvíře/dobytek/hovado apod.) se začal uvolňovat karbon (jinde jsem četl že to ani nejde, musí se mechanicky čistit) ale hlavně sítko olej.pumpy bylo z 97% ucpáno karbonem/nějakým bordelem), od té doby mi to nedělá jen hydroštely jsou po tomto "fiasku" asi "chycené" a nejsou už tak tiché a po zahřátí a delší jízdě mají sklon "klapat" (u mě klapání při vyjímečně blikající kontrolce přešlo v mlácení (kontrolka při mlácení neblikala)).

Tedy mají pravdu s radou tlaky změřit, staří mechanici vždy při x-té výměně sundávali automaticky víko / vanu a kontrolovali + čistili, dnes bohužel se nikomu nechce...cena/čas/peníze apod. důvody ale taky pohodlnost (co si budem povídat...však jsou tam kontrolky/čidla, tak proč dělat práci navíc...).

Karbonu tam prý bylo (v mém motoru u Felicie) vidět kam oko dohlédlo (asi ho tam mám krom sítka dosud)  a i při rozvodech přiznali že ho tam v motoru 1,6 AEE bylo nečekaně mnoho, vyčistili sítko a vanu a motor od té doby krom startu s kontrolkou nebliká

Upraveno uživatelem em74
zasahování do jiného tématu
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...