bossik Odesláno Březen 18, 2019 Sdílet Odesláno Březen 18, 2019 Zdravím, nevíte někdo čím by mohlo být ,že při spuštění vrtule chladiče se mi rozsvítí i kontolka dobíjení ? Jak vrtule vypne vše je v normálu. dík 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Březen 18, 2019 Sdílet Odesláno Březen 18, 2019 (upraveno) Nastartuj auto,zapni světla a změř napětí na baterii.Měla by být 13,6 V pokud si pamatuju.Někoho popros aby Ti šlápl po plynu(napětí by se nemělo měnit) Pokud bude napětí při testu kolem cca 12V tak je špatně(regulátor dobíjení nebo altík) Berto jako variantu,ne pravidlo.Chyba může být i v elektroinstalaci Upraveno Březen 18, 2019 uživatelem Radas 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Březen 18, 2019 Sdílet Odesláno Březen 18, 2019 Pri nastartovanem motoru by melo byt napeti 14,4V a pri zapnutych svetlech by melo napeti klesnout jen 2-3 desetiny voltu, takze by se porad melo pohybovat kolem 14 V!! Pokud je pod 13,5V tak je neco spatne, tzn. altik, ukostreni nebo vyhrate kabely nad baterkou... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Březen 19, 2019 Sdílet Odesláno Březen 19, 2019 No vidíš to, zapomněl jsem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavlus Odesláno Březen 19, 2019 Sdílet Odesláno Březen 19, 2019 Já si dal do auta voltmetr, pak se najednou při zátěži ( klima...) drželo napětí směrem k 13,3V a zjistil jsem přechodový odpor kabelu od altíku na baterce. Po 1km jízdy měl kabel od altíku na baterce přes 100 st. Přelisoval jsem ho, promazal a napětí při zátěži hned 13,9V. Možná mi to zachránilo auto, od té doby kontroluji každé jaro a podzim. Odesláno z mého auta Škoda Octavia 2.0 mpi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Březen 19, 2019 Sdílet Odesláno Březen 19, 2019 Rovnou nový kabel.Nejlépe si si ho sám udělat. Kabel ke startéru také. Také bývají volné,vyhřáté spoje vinutí altíku - diodový můstek. Je to jen zamáčklé. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavlus Odesláno Březen 19, 2019 Sdílet Odesláno Březen 19, 2019 Já mám altik nový a díky volmetru vidím každou anomálií Odesláno z mého auta Škoda Octavia 2.0 mpi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Březen 19, 2019 Sdílet Odesláno Březen 19, 2019 Mam v aute taky voltmetr, takze jsem diky nemu taky zjistil, ze mi jde pri zatezi napeti hodne dolu (v lete i pod 12V). Mel jsem vyhraty kabel mezi altikem a baterkou (ten konec u baterky) a ten konec tak hral, ze mi zacal tavit plasty okolo toho kabelu. Vymenil jsem tedy cely kabel za novy (tusim prurez 10mm, je silnejsi nez origo) a ted uz mi napeti drzi i se zatezi kolem 14V ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Březen 21, 2019 Sdílet Odesláno Březen 21, 2019 Dnes rano s pustenyma svetlama ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bossik Odesláno Duben 14, 2019 Autor Sdílet Odesláno Duben 14, 2019 Zdravim, po dlouhe dobe zpet. Nemel sem ted moc casu a navic auto bylo asi 3 tydny v servisu po srnce. Nic zaver je asi takovy, ze zavada se bude muset projevit :-) Vypada to, ze to asi vrtule zpusobovat nebude protoze mi to problikne nekdy i kdyz je to jeste studene. Prosel sem kabel od altiku az k baterce a vypada dobre. Nikde specenej nic. Ocistil a prostrikal ten konektor jak jde na altik a zadna zmena. Kazdopadne na baterce je normalne 14,4 14,5. Zapnu svetla lehce poklesne a hned zpet 14,4. Vcera sem prijel domu a zrovna se mi to rozsvitilo tak jsem vzal merak a na baterce 14,5. Tak to asi nebudu resit dokud to fakt nebude dobijet. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.