Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


Dakie

Zkušenosti

6 posts in this topic Last Reply

Recommended Posts

Máte už někdo dlouhodobější zkušenosti s tímto motorem? Já si ho včera projel v Octavii kombi ve spojení s DSG a mile mě překvapil. Vyzkoušel jsem v úterý i 2,0 TSI 4x4 a jízda s 1,5 mi přišla podobná. Zrychlení z 0 na 100 pocitově stejné. Jediný co bych vytknul je točení až do červených otáček i na režim "D", ikdyž to je dáno spíš polohou pedálu. Ale při kickdownu slušně zrychloval, až jsem z toho byl překvapen.. Auto mělo najeto jen 82km, takže ještě ani nebylo zajeté..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud bych měl jít do TSI,tak jedině do předchůdce 1.4 tsi. Kultivovanejsi chod, absence 2válcoveho režimu,nemá filtr částic. Vyzkoušej si 1.5 tai s manuálem a asi budeš zklamaný, teda alespoň já byl, přisel jsem si jak první den v autoškole, cukalo mi to, skákalo, ten motor chce vic plynu,přidržet do přes spojku na rozjezd, v manuálu se mi vůbec nelibí. Další věc, koncern stopl natvrdo vyrobu 1.5 tsi, protože motory nejsou, platí do poloviny roku.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když musím objednat nové auto, tak buď 1,5 nebo 2,0 TSI.. 1,4 už bohužel nemůžu nakonfigurovat :elk: A manuál nechci, jedině DSG..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi bych se rozhodl podle budgetu. Pokud tě dvoulitr bude stát třeba 30k další možný výbavy, tak bych to zvážil. Pak bych zvážil zadní nápravu jestli není rozdíl. Viz vlečka vs. multilink u 1,4 respektive 1,8. DSGcko 6 vs 7 a tak
Jinak, jak praví klasik objem nenahradis..

Share this post


Link to post
Share on other sites

DSG už je u obou stejné - 7st. Náprava nevím, to jsem nezjišťoval. Každopádně 2,0 TSI mě úplně nepřesvědčil, že by ten cenovej rozdíl stál za ten zážitek..

Share this post


Link to post
Share on other sites

S 1.5TSI s DSG zatím najeto 800km. Zatím jsem nezkoušel plný výkon, zajíždím. I tak cítím sílu při půlce plynu. A to předchozí auto nebyl žádný loudal (Passat 1.8T- taky 110kw). Dvou válcový režim poznám jen na palubovce. Po sešlápnutí plynu se ihned deaktivuje (nelze zpozorovat ani když se soustredim). Měl jsem obavy s DSG převodovkou a jejím nechvalnym podtacenim motoru známé z jiných motorizací. Zde v režimu D řadí mezi 1400 až 2000 otáčkami a zatím jsem nezpozoroval žádné třesení vozidlem apod. Je to samozřejmě hodně o práci s plynem. Jelikož s automaty jezdím dlouhou dobu,pro mě nic nového. Zato režim S je opravdu vhodnější pro svižnější jízdu. Zde se nejeví vhodný pro kompenzaci otáček v režimu D, jak někteří pisatelé avizovali že tak používají. Protože pokud máte režim S a šolíchate plyn řadí DSG opravdu nelogicky. Pokud má někdo opravdu potřebu, je lepší zvolit manuální režim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

RR Tonery

Kvalitní alternativní tonery za skvělé ceny. Vyzkoušeno s doporučeno OctaviaClubem. Pro členy a uživatele diskuzního fóra OctaviaClubu sleva 10%

  • RR Tonery Eshop
  • Potisk triček a mikin

    Sítodílna - Ekologický potisk textilu, šití triček z českých látek.Tiskneme již od 1 kusu.

  • SÍTODÍLNA
  • Prostor pro reklamu

    Zde může být i vaše reklama.

    ×

    Important Information

    Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Guidelines, používáním We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. a politikou ochrany osobních údajů - Privacy Policy.