Přejít na obsah

Cukání při 2000 otáčkách


Doporučené příspěvky

Zdravím borci, potřebuju radu, dotáhnul jsem si z Německa ze Škoda plus combíka 2012. Když jsem ho tam zajížděl, tak vše v poho, ale teď doma, když se motor ohřeje, tak se někdy stane, že nejčastěji při rychlostním stupni 3 a 4 a otáčkách okolo 2000 jakoby škubne ale normálně jede dál. Je to tedy míň a míň častější, ale stejně mě to znepokojuje. Na diagnostice u nás ve škodovce vyskočila jediná chyba a to, že nesvítí kontrolka baterie na palubovce z důvodu, že chybí zapojený konektor na alternátoru (úplně chybí, jen holé drátky tam jsou, což nechápu, jak mohli takhle nechat) , to už jsem objednaný na nápravu u autoeletrikáře. Je možný, že by to cukání mohlo být tím konektorem nebo máte s tím cukáním někdo zkušenost? Je to jen když je motor ohřátý a vždy okolo těch 2000 otáček. Děkuju moc za tipy chlapi :-)

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

 

V 13. 4. 2019 at 22:37, kytril87 napsal:

Zdravím borci, potřebuju radu, dotáhnul jsem si z Německa ze Škoda plus combíka 2012. Když jsem ho tam zajížděl, tak vše v poho, ale teď doma, když se motor ohřeje, tak se někdy stane, že nejčastěji při rychlostním stupni 3 a 4 a otáčkách okolo 2000 jakoby škubne ale normálně jede dál. Je to tedy míň a míň častější, ale stejně mě to znepokojuje. Na diagnostice u nás ve škodovce vyskočila jediná chyba a to, že nesvítí kontrolka baterie na palubovce z důvodu, že chybí zapojený konektor na alternátoru (úplně chybí, jen holé drátky tam jsou, což nechápu, jak mohli takhle nechat) , to už jsem objednaný na nápravu u autoeletrikáře. Je možný, že by to cukání mohlo být tím konektorem nebo máte s tím cukáním někdo zkušenost? Je to jen když je motor ohřátý a vždy okolo těch 2000 otáček. Děkuju moc za tipy chlapi 🙂

 

 

Ahoj, 

mám totožný problém. OII facelift COMBI 1.2 TSI z Něm. 

kolem 2 tis otáček a rychl. stupeň 3/4 nebo 5 v tahu škube, ale pokračuje. Nevím vůbec čím to je, diagnostika bez závad. 

Mimořádný případ se mi stal: Táhlý kopec, 5. rychl. stupeň a a cukalo to i ve 3tis. 4 tis. otáčkách. 

 

Všiml jsem si, že tvůj příspěvek je z dubna 2019, máš už nějaké info ohledně řešení? 

 

Osobně jsem udělal tyto úkony: 

1. koupil jsem technický líh a vlil ho celý do nádrže (v nádrži bylo max 1/4 benzínu) - lih totiž na sebe váže vodu (což mohl být ten problém)

2. koupil jsem si nový palivový filtr, jakmile jsem vyjel/dojel Líh, tak jsem vyměnil filtr ( k mému úžasu filtr tam byl cca 8 let 😄 výdrž teda) 

3. natankoval jsem VERVU 100 a vyjel 🙂 

výsledkem je BZ - bez závad. 

Kombinuji 2 pumpy Benzina a Globus. Kupodivu, problémy přišly po několika tankování na Benzině, třeba náhoda.

 

a pokud bude ještě problém, tak vyměním svíčky. 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 9 měsíců později...

Ahoj,

aktualizace stavu.

Jednu chvíli sice problém byl odstraněn, ale zase se objevil. 

Svíčky byly KO a jeden ze 4 kabelů probíjel (zjevně), dále jsem zjistil totálně zoxidovaný konektor č.2 a č.3.

 

řešení: 

nové svíčky (Bosch) + nová sada kabelů + vyčištění konektorů z obou stran zapojení 🙂 .

Auto má už cca 1500km najeto a necuká.

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...