kytril87 Odesláno Duben 13, 2019 Sdílet Odesláno Duben 13, 2019 Zdravím borci, potřebuju radu, dotáhnul jsem si z Německa ze Škoda plus combíka 2012. Když jsem ho tam zajížděl, tak vše v poho, ale teď doma, když se motor ohřeje, tak se někdy stane, že nejčastěji při rychlostním stupni 3 a 4 a otáčkách okolo 2000 jakoby škubne ale normálně jede dál. Je to tedy míň a míň častější, ale stejně mě to znepokojuje. Na diagnostice u nás ve škodovce vyskočila jediná chyba a to, že nesvítí kontrolka baterie na palubovce z důvodu, že chybí zapojený konektor na alternátoru (úplně chybí, jen holé drátky tam jsou, což nechápu, jak mohli takhle nechat) , to už jsem objednaný na nápravu u autoeletrikáře. Je možný, že by to cukání mohlo být tím konektorem nebo máte s tím cukáním někdo zkušenost? Je to jen když je motor ohřátý a vždy okolo těch 2000 otáček. Děkuju moc za tipy chlapi :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HOLBA15 Odesláno Září 5, 2019 Sdílet Odesláno Září 5, 2019 V 13. 4. 2019 at 22:37, kytril87 napsal: Zdravím borci, potřebuju radu, dotáhnul jsem si z Německa ze Škoda plus combíka 2012. Když jsem ho tam zajížděl, tak vše v poho, ale teď doma, když se motor ohřeje, tak se někdy stane, že nejčastěji při rychlostním stupni 3 a 4 a otáčkách okolo 2000 jakoby škubne ale normálně jede dál. Je to tedy míň a míň častější, ale stejně mě to znepokojuje. Na diagnostice u nás ve škodovce vyskočila jediná chyba a to, že nesvítí kontrolka baterie na palubovce z důvodu, že chybí zapojený konektor na alternátoru (úplně chybí, jen holé drátky tam jsou, což nechápu, jak mohli takhle nechat) , to už jsem objednaný na nápravu u autoeletrikáře. Je možný, že by to cukání mohlo být tím konektorem nebo máte s tím cukáním někdo zkušenost? Je to jen když je motor ohřátý a vždy okolo těch 2000 otáček. Děkuju moc za tipy chlapi 🙂 Ahoj, mám totožný problém. OII facelift COMBI 1.2 TSI z Něm. kolem 2 tis otáček a rychl. stupeň 3/4 nebo 5 v tahu škube, ale pokračuje. Nevím vůbec čím to je, diagnostika bez závad. Mimořádný případ se mi stal: Táhlý kopec, 5. rychl. stupeň a a cukalo to i ve 3tis. 4 tis. otáčkách. Všiml jsem si, že tvůj příspěvek je z dubna 2019, máš už nějaké info ohledně řešení? Osobně jsem udělal tyto úkony: 1. koupil jsem technický líh a vlil ho celý do nádrže (v nádrži bylo max 1/4 benzínu) - lih totiž na sebe váže vodu (což mohl být ten problém) 2. koupil jsem si nový palivový filtr, jakmile jsem vyjel/dojel Líh, tak jsem vyměnil filtr ( k mému úžasu filtr tam byl cca 8 let 😄 výdrž teda) 3. natankoval jsem VERVU 100 a vyjel 🙂 výsledkem je BZ - bez závad. Kombinuji 2 pumpy Benzina a Globus. Kupodivu, problémy přišly po několika tankování na Benzině, třeba náhoda. a pokud bude ještě problém, tak vyměním svíčky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HOLBA15 Odesláno Červen 7, 2020 Sdílet Odesláno Červen 7, 2020 Ahoj, aktualizace stavu. Jednu chvíli sice problém byl odstraněn, ale zase se objevil. Svíčky byly KO a jeden ze 4 kabelů probíjel (zjevně), dále jsem zjistil totálně zoxidovaný konektor č.2 a č.3. řešení: nové svíčky (Bosch) + nová sada kabelů + vyčištění konektorů z obou stran zapojení 🙂 . Auto má už cca 1500km najeto a necuká. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Oktavián Odesláno Leden 17, 2022 Sdílet Odesláno Leden 17, 2022 Ahoj, zkusil jsem dát na jednu hromadu vše o cukání motoru za jízdy. Přidám tam odkaz na tyhle tvoje zkušenosti. Díky za ně! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HOLBA15 Odesláno Leden 18, 2022 Sdílet Odesláno Leden 18, 2022 V 17. 1. 2022 at 11:27, Oktavián napsal: Ahoj, zkusil jsem dát na jednu hromadu vše o cukání motoru za jízdy. Přidám tam odkaz na tyhle tvoje zkušenosti. Díky za ně! ok, dobrá práce. 1 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.