Přejít na obsah

Úpravy a čipování 1.6 55Kw


Doporučené příspěvky

řekl bych že důvodů proč upravené AEEčko jezdí líp jako sériová 1,6 74Kw je několik:

 

-AEE je dlouhozdvihové-tzn. pružnější-čipováním a úpravami se na tomto parametru nic nezmění

-ruku v ruce s tím jde vyšší nárůst momentu i výkonu v nižších otáčkách(pro ty co se svezli s oběma motory-je myslím zřejmé, že mezi 2-3tis otáčkami má více síly AEE)

-vadnutí motoru ve vyšších otáčkách je spíš otázkou naladění ŘJ-vyřeší čip(max. výkon se posune až k 6000ot...série =4600ot.)

-AEE má delší převody, takže pokud potáhne až do nějakých 6000ot. dá i větší maximální rychlost než 1,6 74Kw

 

toš asi tak nějak bych to viděl :smich:

Odkaz ke komentáři

Tak zatim sem se dostal na prime sani (raid hp),koncovej tlumic(laiting) a je to trochu znat. Jeste chci vymenit kat za dynamizer a cip. Jenom by me zajimalo jestli po tom cipu je citit nejakej rozdil, protoze sem cetl ze je spise k zkultivovani chodu nez na nejake zysovani vykonu.Nemate nekdo cipnuto???

Odkaz ke komentáři

Nechci ti kazit radost, ale koncovým tlumičem jsi přidal absolutně nula nula nic a přímým sáním jen o málo víc.

 

Měl jsem tenhle motor ve Feldě - vraž tam chip a ostrou vačku a poznáš rozdíl. Nevím, jaký má Okta středový tlumič, ale u Feldy to šlo vyměnit za rovnou trubku (dle ladičů 2-3 PS nahoru). Kámoš se standardní Cimbu úpravou + střed měl na brzdě tuším 70kW/145Nm a jeden s dalčími výraznějšími úpravami dokonce 84kW/155Nm. Možná ještě někde vyhrabu grafy ...

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o měsíc později...
  • o měsíc později...

Ahojte , chci po novém roce jít do úpravy motoru čip + vačka. Zajímá mě ale od koho je tato úprava nejlepší, prošel jsem sportmotor, cimbu , motorexccel a ceny se liší až v rozmezí cca 3000 kč za stejnou úpravu. Koho doporučujete? A další otázka je vyřešení výfukového systému. Mám nyní koncový tlumič ultersport (zdá se mě že auto s ním jde točit do vyšších otáček ale při akceleraci sem násrůst výkonu rozhodně nepoznal spíš naopak a zvuk nic moc) , proto se chci zeptat pokud jestli raději koupit střední díl jen holou trubku a nebo nějaký rezonátor či dynamizér. Jak se zvýší hlučnost v kabině vozu a jak venku? Díky moc všem za rady. A taky co se pak dělá s katem ? Popř. má někdo v okolí Zlína tuto úpravu ? Byl bych rád za předvedení a porovnání. Dííky

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 4 týdny později...
Ahojte , chci po novém roce jít do úpravy motoru čip + vačka. Zajímá mě ale od koho je tato úprava nejlepší, prošel jsem sportmotor, cimbu , motorexccel a ceny se liší až v rozmezí cca 3000 kč za stejnou úpravu. Koho doporučujete? A další otázka je vyřešení výfukového systému. Mám nyní koncový tlumič ultersport (zdá se mě že auto s ním jde točit do vyšších otáček ale při akceleraci sem násrůst výkonu rozhodně nepoznal spíš naopak a zvuk nic moc) , proto se chci zeptat pokud jestli raději koupit střední díl jen holou trubku a nebo nějaký rezonátor či dynamizér. Jak se zvýší hlučnost v kabině vozu a jak venku? Díky moc všem za rady. A taky co se pak dělá s katem ? Popř. má někdo v okolí Zlína tuto úpravu ? Byl bych rád za předvedení a porovnání. Dííky

 

Zdravím já jsem od Zlína a na chip chci jet v létě, ve Zlíně Steinberger má tam i brzdu, už jsem s ním mluvil, ale chci bez vačky, myslím že nemá cenu zas tak moc do toho vrážet. Jinak jak by řekl AK-47 , laděný koncový díl výfuku ti přidá nic a sportovní filtr nebo sání dvojté nic jen je lepší zvuk motoru, nehledě na to že pro běžné ježdění se sportovní filtry nebo sání nehodí... Dohromady dostaneš tak ze 3-4 kW když vykucháš KAT a místo středního dílu výfuku dáš trubku- dělá ji Layting, ale třeba i Tyll na zakázku nějaké 4kila jen s upozorněním že to není povolená úprava. Dalsí výkon ti přidají laděné svody ale to už je zas moc velká a dražší úprava.

Odkaz ke komentáři

sedm tisíc to už by mi bylo motoru líto ... když červené začíná v cca 5600 ot. a omezovač z výroby je nastaven na 6000 otáček :) , a ještě menší detail , ten oný co tam dal to video tak tam má další dvě videa kde to točí taky do 7000 a všimněte si toho detailu - teploměru - studený motor :smich: prostě blázen

Odkaz ke komentáři

Asi tak ... prostě ty falšované servisky jsou bohužel realita ... z rodiny dělá ve Fiatu ve Vencaru v servisu, a říkal že třeba Bravo/Brava nafťáky to je vyloženě katastrofa. Dotahy z Německa a z Itálie , krásnej spodek ( protože tam nejsou silnice typu tankodrom jak tady ) v poho motor ( němci a italové jsou zvyklí měnit olej jak mají a dávat autu servis ) a tak proč by to ti co to vozí nebo prodávají nestáčeli a neupravili autu životopis ... V servisu vyčtou u naftaku pravý stav přes diagnostiku. Tak třeba pro příklad přijel chlap s Bravou do servisu na pravidelnou technickou prohlídku, a tak se bavili ... dovezené z Itálie najeto 90 000 km, po prvním majiteli a se servisní knížkou která byla řádně vyplněná ... i razítka italských servisů tam byly , kilometry v servisce odpovídaly ... jaké to náhodné zjištění že diagnostika konstatovala že pravý stav kilometrů je 290 000 km , a bylo to tak auto v 90 000 nemívá obvykle měněné čepy, tlumiče, silentbloky atd. ... a to je jeden z mála případů ...

A u octávek je to asi stejné ... Třeba strýc prodával před 8 mi lety oktu 1,6 74kW GLX r.v. 1998 . Za ty 4 roky na ní najezdil 230 000 km a to asi 120 000 km na jeden olej protože nechtěl platit za servisní prohlídky ... prostě odjezdil ... Tak to dovezl k nám protože otec tu má známého takového fachmana co dělá tyhle levárny. První zjištění bylo že nějak měrka nedosála na olej :D tak tam doléli asi litr oleje a jeli k jedné nejmenované osobě v uh ... První co bylo tak stočil původní stav na 100 000 km a pak si vzal servisku a vyplnil ji tak krásně, že najednou byl olej měněn každých 15 000 km a s ním i filtry ... A pak si to zajel strýc pěkně prodat do AAA Auto v Brně . Za 2 týdny auto prodané a díky takové úpravě získal za auto o 40 000 Kč víc. Proto při koupi velké bacha na vše ...

Odkaz ke komentáři

:D :D :D :) do UH?? kam? jestli to nebylo u nás ;) :( ale jo..je to pravda....ale tak zas s tím olejem to byla pěkná prasárna...120tis na olej... a vyrvisky vyplnit italskyma nebo německyma razítkama je paráda..stejně to nikdo nepřečte co tam je psané..horší to je s CZ servisama....ale vetšinou jsou kluci ochotní a razitko dají všude na všechno

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
    • Příběh "Jak mi globální oteplování zachránilo auto". Protože bylo teplo, tak už jsem samozřejmě jezdil a měl jsem auto 3 týdny na dvoře... když nehlásí nějaky mordor nebo krupobití, tak to mám radši po ruce, když ta garáž není u bytu ... No, a jak ted hlasili a pripadny snezeni, tak jsem auto predminulou sobotu umyl a měl v plánu ho schovat ... přijedu ke garáži, otevřu a tam tohle překvápko ze stropu ... jakože, nevím, kdo při mě stál, ale fakt štěstí :-) Tak jsem zase odjel na dvorek, sníh nesníh ... lepší než mít na autě tohle... některý kousky byly silný tak 2 palce ... No a budu mít teda jinou garáž...
×
×
  • Vytvořit...