Omegus Odesláno Červenec 4, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 4, 2010 Čaute pánové, mám takový problém, když chci nastartovat studený motor, tak hned po nastartování chcípne, zkusím to podruhé a pak už všechno běží jak má. Nikdy mě to nedělalo, začalo to až tento týden, na vagu vyskočili jen dvě chyby - 16684 - zjištěno vynechávání zapalování a 16668 - válec 4 zjištěno vynechávaní zapalování, obě chyby byli sporadické. Včera jsem vyměnil svíčky, vyčistil škrtící klapu, odzkoušel váhu vzduchu no a dělá to furt. Měl stím někdo nějakou zkušenost???Dík za každou radu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VSemi Odesláno Červenec 4, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 4, 2010 nemohlo by to souviset nějak s tím plynem? že jde i do studeného motoru místo benzínu? ani otáčky nijak nekolísají po druhém startu a ani to nekucká? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Omegus Odesláno Červenec 4, 2010 Autor Sdílet Odesláno Červenec 4, 2010 No nevím, v poslední době jsem pozoroval, že při jízdě v asi 1500 - 2000 otáčkách auto cukalo, ale neměl jsem čas to řešit. Auto jsem měl asi před měsícem na servisní púrohlídce na plyn, tak si myslím, že plynem by to být nemělo. Jinač přo druhém startu je už vše v pohodě, auto nekucká, otáčky v pohodě a můžu klidně jet. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VSemi Odesláno Červenec 5, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2010 :lool: nevííím.... zkus si od někoho pujčit váhu a zkusit to s ní....podle toho cukání bych ji tipoval 0 Citovat Odkaz ke komentáři
panist Odesláno Leden 30, 2012 Sdílet Odesláno Leden 30, 2012 Zdravim,nemáte někdo odpověd na špatný startování?Při startu se několikrát převalí,jakoby bez paliva,nebo cvakne na 1-3 válec a ticho,cca asi po 1 minutě chytne jak hodinky.Jinak na motor 2.0i(AQY) nedam dopustit. Dík za tipy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šoeL Odesláno Leden 30, 2012 Sdílet Odesláno Leden 30, 2012 Me se tohle stalo po natankovani na shellce, pokazdy jsem startoval na 2x, po vyjeti nadrze a natankovani jinde to bylo zase OK. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
panist Odesláno Leden 31, 2012 Sdílet Odesláno Leden 31, 2012 Tankováním od různých benzinek jsem se ten problem pokoušel taky vyřešit,ale bezvýsledně.Jinak na autě už jsem vyměnil svíčky,kabely,zap.cívku,váhu vzduchu,pal.filtr a naposledy na zkoušku škrtící klapku,ale nijak to nepomohlo... :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Leden 31, 2012 Sdílet Odesláno Leden 31, 2012 A co vstrikovaci tryska??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
panist Odesláno Leden 31, 2012 Sdílet Odesláno Leden 31, 2012 To jsem ještě neřešil,ale motor po startu jde čistě a plynule 0 Citovat Odkaz ke komentáři
panist Odesláno Únor 5, 2012 Sdílet Odesláno Únor 5, 2012 Problém zdá se být vyřešen,v pátek sem zkusmo vyměnil regulátor tlaku a zatim chytá na cvrnknutí 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zdenda2.0 Odesláno Únor 9, 2012 Sdílet Odesláno Únor 9, 2012 Regulátor tlaku... jak složité je ho vyměnit a musí se pak něco "nastavovat" ? Mě totiž moje Octáva taky chytá až na 3-4 převalení motoru...(bezohledu na to jestli je 20°C pod nebo nad nulou) ale jestli se to dá tímto zlepšit tak do toho jdu... jedná se o tuto součástku předpokládám - co je nalevo vedle sacích svodů (z pohledu před autem) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
panist Odesláno Únor 13, 2012 Sdílet Odesláno Únor 13, 2012 Jasně,to je přesně ono.Výměna je jednoduchá,stačí odjistit závlačku co je přes regulátor a starý vytáhnout,jen dávej bacha aby tě to "nezlilo",bude tam trochu tlaku od čerpadla.Jinak nastavovat se nemusí nic. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Karlos. Odesláno Listopad 3, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 3, 2013 Zdravím,chci se zeptat.Mám stejný problém ze startovaním.Pomohlo vyměnit regurátor tlaku? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest GaGy Odesláno Květen 5, 2014 Sdílet Odesláno Květen 5, 2014 Musím uznat že po natankovaní na shell mi to začalo taky startovat až na podruhé ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_neo Odesláno Květen 6, 2014 Sdílet Odesláno Květen 6, 2014 Mě to dělá taky .. ale jen když auto stojí více jak den, pak to nechce chytnout .. Jinak já u SHELL netankuju ... ale koukám že většina z nás co máme problémy se startem máme LPG .. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tomule Odesláno Březen 11, 2015 Sdílet Odesláno Březen 11, 2015 Ahoj.Mám problém že když je nad 5 stupnů tak po nastartování studeného auta asi tak tři vteřiny jde normálně a pak jakoby šel na tři a chce chcípnout.Musím přidat plyn a pak už jde normálně.Když mrzlo,tak to ani jednou neudělalo.Fungl novej motor,se vším všudy.Co se neměnilo je váha vzduchu,vstřiky,lišta,regulátor tlaku,lambdy,altík,servo,klima a elektroinstalace.Mám 2.0 4x4 najeto 450 000 a motor co tam byl žral olej a hulil víc než já.Tak jsem koupil fungl.Popravdě čekal jsem trochu větší výkon.Zdá se mi to líný.Taky možná proto že to špatně pálí.Z výfuku to smrdí sírou.Co vi na to? Díky za všechny možný rady. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
michal55 Odesláno Červenec 3, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 3, 2017 Zdravím. Taky momentálně řeším špatný start studeného motoru, když přes noc stojí. První start - hned chcípne. Druhý start v pohodě. Vyměnil jsem regulátor tlaku paliva, ale beze změny. Jinak chod pravidelný, jezdím na benzín s VIFem pravidelně cca1 rok. Diagnostika nic neříká. Má někdo ještě nějaký nápad? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_neo Odesláno Červenec 4, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 4, 2017 U mě ty starty nakonec vyřešila výměna obou odvětrávacích ventilů PCV. Jak odvětrání kliky tak odvětrání víka ventilů. .. Diagnostika tohle neodhalí .. jde o to že některý z ventilů nefunguje a protože jsou napojené rovnou do sání nejdou přes váhu vzduchu tak to je "falešný" vzduch se kterým ŘJ motoru nepočítá a neví o něm protože není zvážený váhou. Je tam prostě navíc ve chvíli kdy tam být nemá nebo tam není když tam být má :D .. záleží na tom jak ten ventil NEfunguje .. a pak to takhle divně hapruje při startování .. Ale já mám jinej motor tak nevím jak to je u dvou litru 0 Citovat Odkaz ke komentáři
michal55 Odesláno Září 20, 2017 Sdílet Odesláno Září 20, 2017 Tak píši nové poznatky. Jen tak pro vyloučení špatného paliva jsem natankoval plnou nádrž Vervy 100 a starty jsou úplně v pohodě i po 2 dnech stání. Takže za mne to bylo ( zatím) palivo a na čerpací stanici ONO mne již neuvidí. Zajímavé je, že ani VIF, který pravidelně přidávám při tankování nedostatky základního paliva nepozvedl na použitelnou úroveň. Nicméně po vyjetí nádrže natankuji obyč 95 bez VIF-u na Benzině a uvidím. Pokud budou nějaké problémy s běžným palivem, dám vědět. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_neo Odesláno Září 20, 2017 Sdílet Odesláno Září 20, 2017 Taky to může být tím že jsi natankoval plnou :) .. Takhle zlobí třeba palivové čerpadlo ... pokud je v nádrži méně benzínu tak to takhle zlobí při startování, i to jsem už viděl. Takže si myslím že na ONO nadáváš zbytečně (mají jedeny z nejkvalitnějších paliv v ČR). Skoro bych se vsadil že až vyjedeš ted vychvalovanou vervu 100 někam ke čtvrtině nádrže začne problém se startováním nanovo :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
michal55 Odesláno Září 20, 2017 Sdílet Odesláno Září 20, 2017 Vždy tankuji plnou a teď mám skoro prázdnou nádrž. Zatím se to chová OK. Startování blblo stále nezávisle na stavu hladiny v nádrži. Uvidíme, co se stane po natankování 95. A Vervu jsem natankoval jenom jednou. Nejde mi o vychvalování jednoho a hanění druhého. Jen píši postřehy. Na ONO jsem jezdil asi rok pravidelně a bez problému. Ale v poslední době se objevili problémy. Tak jsem šel cestou nejmenšího odporu, než vyměním půlku auta. ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_neo Odesláno Září 26, 2017 Sdílet Odesláno Září 26, 2017 Dej vědět jak si dopadnul ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
michal55 Odesláno Říjen 13, 2017 Sdílet Odesláno Říjen 13, 2017 Tak další plná nádrž (teď N95 Shell) projetá a zatím bez problémů se startováním. Teď vyzkouším benzinu 95. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.