Přejít na obsah

Závada ABS


FOX

Doporučené příspěvky

Tak se mi rozsvítila kontrolka ABS.Po připojení na VAG z toho vypadlo:

01276-hydraulicka pumpa ABS (V65)

16-10-signal je mimo toleranci - sporadicka

 

po smazání závady se kontrolka rozsvítí znova

to je na výměnu celý tý kostky?nebo by se dela něco vyzkoušet, co by to mohlo být

 

Díky za každou radu

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann

Zdar nejdříve než něco budeš měnit mrkni se pojistky co jsou u baterky (nemyslím tím ty berevné ) ,ale ty plechové (jsou to takové hliníkové plíšky ) obyčejně tahle praskne a není to ani poznat a potom to píše tyhle závady

Odkaz ke komentáři
Zdar nejdříve než něco budeš měnit mrkni se pojistky co jsou u baterky (nemyslím tím ty berevné ) ,ale ty plechové (jsou to takové hliníkové plíšky ) obyčejně tahle praskne a není to ani poznat a potom to píše tyhle závady

Jasan mrknu na to, vim co myslíš.Nahoře na baterce v tom krytu.Tuhle závadu mi to psalo loni v létě.Nechal sem to být, dalo to pokoj a teď je to dělá zase.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Nebudu zakládat nové téma když už to tady je... Taky mám problém s ABS

Tak jsem to prohnal diagnostikou a?

 

Elektronika brzd - ABS:1C0907379C ABS FRONT MK60 0103

Snímač otáček předního pravého kola - G45 - Nahodilá závada (nepřípustný signál)

Napětí baterie - svorka 30 - Nahodilá závada (nepřípustný signál)

Snímač otáček předního pravého kola - G45 - Nahodilá závada elektrická závada v obvodu

 

Takže to zkusím nějak vyčistit a uvidím jak to dopadne a pak sem dám vědět co a jak... doufám, že je to jen zaprasený čidlo.... nebo zoxidovaná pojistka....

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdarec, taky mám problém s ABS, před pár dny se mi rozsvítila kontrolaka ABS + ASR - fyzicky oba systémy nefunkční. Napichnul sem to na VAG, ale z toho sem nic nedostal, protože mi to na dotaz řídící jednotky ABS píše " příliš mnoho komunikačních chyb" takže nevidím co tam je za problém. Dle rad tady na fóru jsem vyměníl obě 30A zelené pojistky na bloku nad baterkou, které se týkají ABS. Momentální stav je takový, že někdy po otočení klíčkem a nastartování mi pohasne ASR a ABS při dosažení rychlostí 20km/h, během jízdy se však rozsvítí opět obě kontrolky a systémy jsou nefunkční. Nevíte co s tím?

Odkaz ke komentáři
Zdarec, taky mám problém s ABS, před pár dny se mi rozsvítila kontrolaka ABS + ASR - fyzicky oba systémy nefunkční. Napichnul sem to na VAG, ale z toho sem nic nedostal, protože mi to na dotaz řídící jednotky ABS píše " příliš mnoho komunikačních chyb" takže nevidím co tam je za problém. Dle rad tady na fóru jsem vyměníl obě 30A zelené pojistky na bloku nad baterkou, které se týkají ABS. Momentální stav je takový, že někdy po otočení klíčkem a nastartování mi pohasne ASR a ABS při dosažení rychlostí 20km/h, během jízdy se však rozsvítí opět obě kontrolky a systémy jsou nefunkční. Nevíte co s tím?

 

Problém asi pořešen, v servise mi to hodili na diagnostiku zjistili které čidlo - vyčistil se kontakt a mazly chyby, zatím ok. Jen mě znervozňuje, že mi na mém VAG kabelu nejde číst z ABS jednotky (příliš mnoho komunikačních chyb, to píš). Je to normální a je třeba si pořídit lepší kabel??

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Ahojte lidi. Taky mám problémek s ABS. Vše fungovalo, po týdenní odstávce autí se mi rozžhly kontrolky ABS a ASR, který ani nefungovali. Na VAGu mi to píše tohle:

1 Nalezeny chyby:

00285 - Snimac otacek vpredu vpravo (G45)

012 - elektr.chyba v obvodu

 

po odpojení zapojení toho snímače a smazání paměti závad. To fungovalo a po vypnutí motoru a znovu zapnutí klíčku se závada opět objevila. Prostě někdy to samovolně zmizne a někdy ne. Prosím o radu

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Ahojte lidi. Taky mám problémek s ABS. Vše fungovalo, po týdenní odstávce autí se mi rozžhly kontrolky ABS a ASR, který ani nefungovali. Na VAGu mi to píše tohle:

1 Nalezeny chyby:

00285 - Snimac otacek vpredu vpravo (G45)

012 - elektr.chyba v obvodu

 

po odpojení zapojení toho snímače a smazání paměti závad. To fungovalo a po vypnutí motoru a znovu zapnutí klíčku se závada opět objevila. Prostě někdy to samovolně zmizne a někdy ne. Prosím o radu

Budeš tam mít kus rezu který ti dělá tuhle neplechu pořádně to prohlídni a očisti pokud se problémy budou opakovat vyměň čidlo

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Problém vyřešen :lol:

Byla to lehce zoxidovaná 30A pojistka v boxu nad baterkou. uf

 

Ahoj, mám stejný problém s rozsvícenou kontrolkou ABS a vybavuji si, že mám právě okolí této 30A pojistky úplně seškvařené, nafotím to a pošlu, zastavím se na vrakárně, jestli to mají? Díky, už jsem také myslel, že budu měnit celou jednotku...

Odkaz ke komentáři

Já i moje celá rodina Vám děkuje za radu jak odstranit závadu ABS! :rolleyes:

Ušetřili jste nám spousty peněz za servis!! Už jsem myslel, že to bude jednotka ABS!!!

Na vrakovišti jsem pořídil za 500,- Kč nosník pojistek, vyměnil a vše o.k.!!

Měnil jsem to pozdě odpoledne, tak jsem nefotil, ale vše napravím.

:palec: :palec: :palec: :palec: :palec: :palec: :palec: :palec: :palec: :palec: :palec:

Upraveno uživatelem Octavinek
Odkaz ke komentáři
  • o 10 měsíců později...
  • o 3 měsíce později...
Guest autotrouba

Zdravím. Tak jsem pročetl celé téma a po VAG (mám Octavia 1,6 (75) 9/2001):

Můj problém:

1 Nalezeny chyby:

00290 - Snimac otacek vlevo vzadu (G46)

012 - elektr.chyba v obvodu - Sporadicky

 

Na základě rad z fóra jsem:

 

snažil se očistit snímač. Zadní brzdy jsou bubnové a pokud jsem se trefil zkrze otvory pro šrouby na disk, tak se mi to snad i povedlo.

 

Zkontroloval jsem kontakty pojistek 30A nad akumulátorem.

 

Pozitivní výsledek se nedostavil.

 

Nevím, zda je konektor snímače ABS přímo u čidla. Nechtěl jsem to utrhnout, tak jsem to silou nezkoušel a raději jsem pomoc hledal na internetu. Možná ten bych ještě mohl vyzkoušet.

 

S pozdravem, prd tomu rozumím, ale rád si nechám poradit.

 

Zapomněl jsem. Po delší jízdě a opětovném nastartování kontrolka ABS zhasne.

Odkaz ke komentáři

Potřebuji radu, nedávno se mi rozsvítilo ABS/ASR kontrolka, stále svítí. Když jsem připojil diagnostiku WAG, nechce se spojit s ŘJ ABS, ostatní ŘJ jdou v pohodě. ŘJ motoru hlásí chybu spojení s ŘJ ABS, řídící jednotka palub. hlásí chybu spojení s ŘJ ABS. Nelenil jsem a vyměnil jsem pojistky na boxu u baterky, pročistil jsem kontakty na baterce prostříkal kontaktolem, sundal jsem sběrnici na ŘJ ABS prostříkal kontaktolem. Jediné co se mi sem tam stane, že kontrolky zhasnou pak ABS/ASR funguje bezvadně. Zřejmě někde nejde spojení. Poradí mi někdo?

 

Na radu jsem okouknul kostru pod baterkou, očistil oživil ale výsledek nikde.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o rok později...
  • o 7 měsíců později...

Ahoj, mám dotaz k ABS. Při koupi O1 1997 svítila kontrolka ABS. Vyměnil jsem všechny čidla, zadní snímací kroužky, vyčistil pojistky na baterce a kontrolka zhasla:-) Problém ale nastane když jedu městem a přibrzdím na semaforu, tak se mi rozklepe pedál brzdy a to nebrzdim nějak zběsile. Můžete poradit čím to může být?

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Ahoj,

Škoda Octavia Combi 1.9TDI 81kW r.v. 2000

Prosím o pomoc oľadom kontrolky ABS. Octávku som kúpil v máji 2015 a zrazu ako prišli letné horúčavy tak sa mi na prístrojovke rozsvietila kontrolka ABS. Ráno keď som chodil do práce a bolo chladnejšie mi kotrolka po naštartovaní a prejdení cca 10m sama zhasla a nerozsvietila až kým som rišiel do práce cca 22km. No poobede keď bolo teplejšie tak po prejdeníí cca 2-3km sama rozsvietila a tým pádom aj bolo ABS nefunkčné. Skúšal som brzdiť na štrku keď svietila kontrolka no ABS nefungovalo. Naopak keď nesvietila tak ABS brzdilo na štrku tak ako má. A takto ma to trápi do teraz. Teraz keď je chladnejšie mi nesvieti vôbec. Stalo sa mi však aj to že kontrolka nesvietila až kým som neprišiel domov a doma som stál na mieste s naštartovaním motorom na voľnobehu a išiel som otvoriť garáž, vratím sa do auta a kontrolka už znovu svieti. Teraz 22.9.2015 som bol na STK a EK-všetko v poriadku. Auto bez problémov prešlo cez TK (kontrolka sa nerozsvietila) Brzdy fugovali perfektne. A teraz zopár mojich pokusov o zistenie a odstránenie problému: Skontroloval som všetky poistky vrátane poistiek pri baterke. Nastriekal som kontakty pri baterke KONTOXOM. Napojil som diagnostiku cez VAG. Chyba na Adrese 03: Nalezeny chyby: 00290 - Snímač otácek vlevo vzadu (G46) 35-10 - - - Sporadicky a 00290 - Snímač otácek vlevo vzadu (G46) 16-10 - signál mimo toleranci - Sporadicky. Dal som dole zadné ľavé koleso, prečistil som kontakty na snímači otáčok, vymazal som chybové kódy. Zopár dní bol pokoj no začalo to znova. Tak som už nemal chuť to ani riešiť. O pár týždňov neskôr mi počas jazdy zhasol motor a nedalo sa naštartovať až na 10-ty pokus. Niečo mi chrčalo v palubovke pod volantom. Došiel som do servisu a zisili mi že mi odišlo RELE 109 Jedná sa o relé riadiacej jednotky pre spínánie palivového systému, niekedy nesprávne označované ako relé žhavenia. NEVIEM či to súviselo aj s problémom s ABS. Tak som došiel domov a pre istotu som sa pozrel na kontakty okolo baterky. Všetko som prečistil, odpojil a vystriekal kontoxom. Išiel som na skúšobnú jazdu a zrazu začala pípať a blikať kontrolka ručnej brzdy. Pripojil som VAG a vykázalo mi nezmyselné napetie na svorke 30. Tak som googlil a zisti že to je tá svorka od baterky ktorú som čistil a striekal kontoxom. tak som rozpojil svorku poutieral handričkou poskladal vymazal chybové kódy a problém s ručnou zmizol no ABS stále hnevá naďalej. Raz svieti raz nesvieti-podľa počasia a teploty. Fakt to robí ten snímač otáčok vzadu? ako ho vybrať, premerať alebo čo mám ešte skúsiť? Ďakujem za každý podnet.

Odkaz ke komentáři

Buď ten snímač nebo vedení k němu, ale většinou jsou to ty snímače. Mě to taky blblo pár měsíců, než jsem se dostal na výměnu. Nevím jestli máš bubny nebo kotouče, ale určitě je lepší to vše sundat, čidlo vyrazit, vyčistit to tam a dát nové. Někdo to umí bez demontáže kotouče, že to zezadu vymlátí, ale to jsem zkoušel a přístup děsnej, rychlejší je to pořádně rozebrat.

Odkaz ke komentáři

Buď ten snímač nebo vedení k němu, ale většinou jsou to ty snímače. Mě to taky blblo pár měsíců, než jsem se dostal na výměnu. Nevím jestli máš bubny nebo kotouče, ale určitě je lepší to vše sundat, čidlo vyrazit, vyčistit to tam a dát nové. Někdo to umí bez demontáže kotouče, že to zezadu vymlátí, ale to jsem zkoušel a přístup děsnej, rychlejší je to pořádně rozebrat.

 

Ďakujem za odpoveď (zatiaľ jedinú odpoveď)!!! Každý podnet a názor ma zaujíma. Ďakujem.

 

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Pánové, mám dotaz:

Mám vyměněn hlavní brzdový válec za origo nový ATE, nové zadní třmeny, podtlaková pumpa OK, silikonové podtlak. hadičky nové vše řádně odvzušněno i Wagem a pedál je stále jakoby trošku gumový, pocit prvotního kopance od posilovače je slabší a až v dolní poloze pedálu. Můj mechanik mi tvrdí, že po skoro 200 tis. najetých kilometrech se opotřebují vnitřní součástky ABS jednotky, takže by to chtělo ji vyměnit aby to brzdilo tak jako dříve. Má s tím někdo zkušenost ? Jinak žádné chybové hlášky mi auto nehlásí.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...