Přejít na obsah

Ethanol e85


Doporučené příspěvky

Romix95:

 

No to bylo právě to proč jsem šel do Opelu.Samože prvně byla v hledáčku nová Fabča III Combi.Ale

přišla mi v kombíku trošku malá a Octávia už byla mimo mou cenovou relaci.Myslím novy auta.

No a za druhé-motor TSI který co se týká alternativních paliv je k ničemu,nebo funkčně complication.

 

"Mařka" B od Oplu je klasika MPI a problém tak není ani případně s éčkem nebo LPG.Dokonce jsem vybral motor,který vyjíždí s fabriky originál LPG včetně pětkové převodovky.

 

Už jsem ji protáhl i do HR předminulý týden(v so.jsem se teď vrátil)a naprostá pohoda a ocenil jsem pohodlí MPV(vyšší posed). Spotřeba tam 830km 5.6L/100km dle PC (rychlost do 120km/h)Nazpět svižněji tacho-140km/h,spotřeba 6.1L dle PC.

Realita je o 2dc více dle tankování.I tak hodně slušný na benzín.

 

Jinak není problém to do LPG dát,protože jsem se tak domlouval i s prodejcem,kde jsem auto bral,který ve stejné obci spolupracuje s LPG firmou(mám i reference od lídí co mají od něj LPG-spokojenost)co přestavby dělá a není tedy problém pod jeho dealerskou zárukou přestavbu provést a záruka by samože nepadla.Podmínka je pouze servisovat auto u něj,což je pochopitelné.

Dávalo by se tam Landi,které je v origo LPG taky.Cena 28000tis.včetně přímazu Flashlube.

 

No takže uvidím.Mám najeto od 15.2 10500km,takže zajeto myslím je dokonale.I ta spotřeba mi hodně padla,než když byl motor surový.Leju od začátku VIF a asi je to znát.

 

Takže jak říkám uvidím.

Jo a já mám alternativu 2x doma-Felda LPG(otec) a Corsa LPG(manželka).Takže na plyn taky jezdíme na krátký trasy. :D To jsou ale bezkomplikovaný auta ještě na bázi podtlaku.Tam se nemá co pokadit.

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...

Zdravím všechny milovníky alkoholu... :loool:, tak jak jste na tom v roce 2017? Já jsem znovu po 2. letech natankoval toho alkoholu plnou nádrž... Cenově to teď přijde stejně jako benzín. Auto v pohodě, nemám nejmenší problém... Jen nabídka z většiny benzínek zmizela, dá se prakticky tankovat jen na ONO za 22,9, a pak jsem ještě viděl Éčko za dobrou cenu na benzínce v Lanškrouně za 23,9... Jinak 25,5 - do toho nejdu... Ale nezmizelo z nabídky jen u nás, až na výjimky se už neprodává ani v Maďarsku, a tam kde se prodává, tak je provoz dražší než na benzín... Chtěl jsem využít cestou do Chorvatska, takhle to vynechám... Jinak letos budou ještě nějaké legislativní změny, od 1. 7. se bude vybírat o něco málo menší spotřební daň, asi o 70hal/litr, tak by ještě mohli trošičku zlevnit, ale žádná sláva to asi nebude...

Odkaz ke komentáři

Ahoj,

 

já jsem stále věrný E85. Jen jsem neměl čas dopočítat údaje ze zahraničních dovolených za poslední dva roky, takže nemám konečná čísla, která jsem tu v minulosti dával.

 

Také jsem si všiml, že řada pump přestala E85 nabízet po tom velkém snížení cen standardních paliv. Možná se k E85 vrátí později, až bude zase benzín a nafta stát 40, ale nedivím se, že při cenách okolo 30 Kč nikdo nekupuje E85 za 26. Podobně jako jsem dříve dokázal tankovat jen u Shell, naučil jsem se teď i za pomoci kanystrů tankovat jen u Tank Ono, takže mi ukončení prodeje jinde nevadí. Problém bych měl, kdyby skončil ethahol u TO.

 

Cena E85 klesala pomalu, ale je fajn, že od té doby se aspoň u Tank Ono drží. V době nejnižších cen jsem ještě někdy tankoval i u KM Prona za 23,5, ale i tam už to teď vzrostlo na 24,5. Snížení ceny u TO na 22,5 nebo dokonce na 21,9 by nebylo špatné, ale budu rád i za udržení stávajících cen.

 

Už dříve to bylo s E85 v cizině problém, určitě jsem tu psal o zkušenostech z Polska a Rakouska. Maďarsko na tom bylo celkem slušně, ale pokud to i tam omezili, tak je to škoda. Počítal jsem s ním při nějaké budoucí cestě do Rumunska nebo Bulharska. Při mé první cestě do Norska byl ethanol slušně rozeset po pobřeží, při další cestě už byl jen ve spodní polovině státu a co jsem koukal naposledy, upustili od něj úplně. Což je velká škoda a zrovna tam ta úspora byla znatelná, cenový rozdíl tuším 30 vs. 50. Asi ti, co chtějí šetřit, jezdí na elektřinu, protože auta na baterky mají podporu vlády. Švédsko je snad stále země zaslíbená ethanolu, takže by měl být na každé pumpě, ale aktuální cena 33 vs 40 není moc lákavá. Takže rájem pro alkoholiky je jen Francie, kde když člověk ví, kde má tankovat, dá se dost ušetřit a i díky levným hotelům pak může dovolená ve Francii vyjít na stejnou nebo nižší částku, než u nás.

Odkaz ke komentáři

Tak to jsem Prazdroji rád, že jsi zůstal etanolu stále věrný, alespoň můžeme zkonzultovat co a jak... Jinak nabídku a aktuální ceny v Maďarsku můžeš zkouknout na těchto stránkách: https://holtankoljak.hu Je nutno zadat e-mail, ale pak vyhledává přímo E85... Vloni tam na etanol bylo ještě poměrně dost čerpaček, teď to úplně vymizelo... Ještě se příležitostně ozvu pokud budou nějaké novinky, teď pokud vím, má být ještě změna zákona o ochraně ovzduší, pro etanol v dopravě se chystají určité drobné úlevy, nedá se ale říct co projde jelikož protěžován je v současné době pohon na elektřinu a možná ještě i částečně LPG a CNG... Uvidíme tak v půlce roku...

 

Každopádně pokud by u nás skončilo ONO, tak to asi na nějaký čas bude konec vysokoprocentního etanolu... tedy pro dopravu... V EuroOil, kde ho rovněž nabízeli, ho úplně stáhli z nabídky a těch pár malých čerpaček to nezachrání... A pak že je tady ráj pro biopaliva... :wacko:

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři

Teď ceny standardních paliv zase rostou, takže by E85 mohlo zase chvíli vydržet, ale celkem by mě zajímalo kolik se ho na Tank Ono prodá, jestli se jim vůbec vyplatí. Asi jo, mají na něm vyšší marži a nové stojany nemají problém obsloužit více paliv, ale i tak. A kolik z těch lidí, co ethanol tankuje, jezdí čistě na něj. Spíš bych sázel na míchače.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Tak zase jeden z poznatků, byť to asi nikdo nevyužije, neboť na ethanol už skoro nikdo nejezdí a pokud ano, už sem nechodí :-).

 

Přes Německo jezdím každý rok, ale díky zásobě kanystrů jsem byl nucen tankovat německý ethanol před 4 lety při cestě do Nizozemí. Od té doby mi stačilo natankovat u nás, a pak až ve Francii.

 

O víkendu jsem jel do Dánska, tak jsem si na stránkách http://www.korridor.se/aryan/acadiane/E85/stationsadmin/stations_search.phtml našel pro jistotu více pump od Hannoveru na sever. Právě v Hannoveru je pumpa, která je u malého servisu, Bluel Autoteile, kde na stránkách informace o E85 mají a na místě skutečně ethanol měli. Sice za cenu 1,198, ale byl tam. Bohužel šlo platit jen kartou v automatu (čemuž jinak dávám přednost), ale nebralo to MasterCard ani Maestro. Ale měl jsem v hledáčku ještě další tři, tak jsem se vydal dál. Hodně jsem sázel na pumpu Raiffeisen, což je značka, u které jsem před lety tankoval. Bohužel ta v Soltau neměla na E85 na žádném stojanu. OILI v Hamburgu měli E85 na tabuli s cenami, ale s nulou. A Classic v Büdelsdorfu také ethanol nikde neměl, takže jsem byl nakonec odkázán po roce a půl na Super Plus.

 

Obecně se biopaliva v Německu netěší velké popularitě. Jde o jeden z mála státu, kde se ve velkém prodávají paliva bez příměsí (Super vs. Super E10), byť jsou dražší. A s cenou E85 se ani moc nedivím, že tohle palivo z pump mizí. Podobně jak u nás, když na pumpách mají 26.9 E85 a 28.9 N95.

 

Až budu mít čas, tak zkusím zase nějaké pumpy objet, ale byť na zmíněných stránkách figurují desítky pump, aktuálně jich bude o dost méně.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Mám 1,6 MPI r.v.2009 verze multifuel , jezdím na čistý ethanol nebo jen benzín nebo jakoukoli jejich směs. Jen dle návodu výrobce musím po natantování 5 minut ject, aby se ŘJ nastavila na daný poměl ethanolu (toto platí jen když bych bral palivo někdej jinde než tam kde beru normálně stále). Auto je upraveno už ze závodu a bylo dováženo do skandinávských zemí. viz. okaz: http://www.hybrid.cz/test-skoda-octavia-16-mpi-multifuel-jak-se-v-cesku-jezdi-na-bioethanol

Nemám s autem nejmenší problém, jen na ethanol bych řekl o +0,5l/100km. Sice jsem teď měnil šíři pneu, tak to ještě musím pořádně vypozorovat. Výkon stejný , pocitově žádná změna oproti benálu. Zimu jsem s tímještě nejel, ale má to předehřev, tak případně s ním nebo zimu jen na benzín.Parkuju v garáži, tak velké mínus teploty nebudou snad problém.

Jen něco mimo téma, jsem strašně rád za tento motor. Přešel jsem z nejsilnější verze fordu C-max (diesel) a tam bylo opravdu těžké dodržoval rychlostní limity. S příchodem 1,6MPI jsem jízdu uklidnil, jezdím v limitech a jsem spokojen. Na začátku to byl trochu šok s předjížděním, které jsem muset teď nově trochu rozmýšlet, ale ta změna je naprosto v klidu. Stejně jsem při svých cestách stále dojížděl nějaká pomaleji jedoucí vozy a to nejlépe v kolonách a přišel jsem si jak lovec, co vždy čeká na kousíček rovinky na předjetí. Teď je cesta klidnější, vím že předjetí by ničemu moc nepomohlo. Navíc o cenách dílů na škodu a můj bývalý ford se netřeba zmiňovat. Měl jsem ročník 2004 a tam už mohla přijít oprava v řádu desítek tisíc. Jediné tak ten vyšší posez ve fordu byl k nezaplacení.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Ahoj Prazdroji, po delsi dobe se ozyvam :) Jsem sehnal na forda tunici nastroje na ECU, takze jsem ho konecne mohl 'poradne' predelat na E85 (nejsou potreba zadne krabicky a odpadnou problemy se studenyma startama). Jsem s nim posledni dobou hodne jezdil, protoze jsem mel odstaveny auto na LPG a doclea problem s tankovanim - jedina pumpa v domazlicich to uz neprodava a nejblizsi je ono u plzne, 50km.... jak resis problem s 'neaktualnima' mapa cerpacich stanic? Vis o necem aktualnim? Bych potreboval ject na moravu a nadrz nebude stacit na obe cesty :(

Jinak kdyz se zpetne podivam na provoz auta na E85, tak nechapu kde se vzaly ty moudra o tom jak moc to je skodlivy.. kazdej byl chytrej jak radio a proti LPG byl E85 zlatej, clovek o tom nevedel ze to je v aute, s LPG je strasnyho srani... plus Ford byl odstavenej trictvrte roku s plnou nadrzi e85 a i po takove dobe nastartoval na prvni tuknuti a jel jako splasenej - tim taky padnul posledni mytus ktermu jsem byl ochotny verit.

Odkaz ke komentáři

Já pořád na ethanol jezdím, aktuálně přes 220k čistě na ethanol. Což je jasný důkaz "škodlivosti" E85 na běžný vůz.

 

Též jsem si všiml, jak od pump mizí z nabídek ethanol. Ale nedivím se. Pumpaři si za něj účtují nesmyslné ceny, mají přehnané marže, a těžko někdo bude uvažovat o E85 za 25,9, když za 28,9 koupí N95. Pak se to palivo neprodává a oni jej z pump stahují. I TO má na E85 o dost vyšší marži než na ostatních palivech, ale těch prodá násobně více.

 

Do mapy na korridor.se, kterou jsem tu propagoval, u nás nekoukám. Je dost možné, že údaje budou neaktuální. Stránky využívám jen v cizině, hlavně ve Francii. U nás tankuji jen u Tank Ono, kolem kterého pravidelně jezdím, a zbytek vykrývám kanystry. Podle potřeby vozím dva až čtyři, což mi celkem v pohodě stačí, aniž bych si musel moc zajíždět.

 

Doufám, že ONO jej bude nabízet i nadále, když jej nově přidávají i na rekonstruované pumpy.

Odkaz ke komentáři

Jo, ja prave jezdim jen okolo pumpy v praze kde ho maji za 25, jinak musim zajizdet k onu - s kanystrama se to vyplati, rozdil ceny je 10%, to je strasne moc. Ale je otravny to pak prelevat do auta. Jsem pro zajimavost mel rozhozenej motor na fiatu, 250kkm celkem, nalital 100kkm na E85 a motor v top stavu, ventily jak novy a porad bylo videt honovani na stenach valcu. Byla praskla hlava, za to palivo nemohlo, jsem tam blbec dal spatnou / malou vodni pumpu.

noxik600: Pri soucasnych cenach se to nevyplati, musis zapocist spotrebu o 30% nahoru a to je jeste optimisticky. Ve fordu na to jezdim protoze kompresor a oktany :)

Odkaz ke komentáři

Jinak, když už jsme se tu tak po delší době pěkně rozepsali, pár postřehů z mého putování. Co jsem koukal do historie, nějak jsem vynechal postřehy z putování po Španělsku 2015, a pak také něco k loňské a letošní dovolené.

 

2015: Jeli jsme samozřejmě přes Francii, takže cestou tam jsem tankoval za 0.680 (18.99) v Dijonu a 0.709 (19.78) v Auch. Ve Španělsku také měl být ethanol (pár let před tím jsem tankoval na jedné pumpě v Barceloně), ale tentokrát jsme jeli více ze západu přes Zaragozu a Madrid přímo do Valencie. Na Korridor.se měla nějaká pumpa být v Madridu, ale u jedné nebyla žádná zmínka na tabuli ani na stojanech, a jedna Shellka měla nějakou verzi E30 či něco takového. Ve Valencii jsem neuspěl vůbec. Takže Španělsko a Portugalsko jsem objel na N98, který tam stál okolo 37 - 38 Kč, když v té době byly u nás ceny okolo 35, takže celkem v pohodě. V Gibraltaru jsem tankoval N98 dokonce za 33 Kč. Po projetí Portugalska jsem pak na severu Španělska přece jen narazil na E85. Jeho cena ovšem byla okolo 37 Kč, tedy na úrovni N98 u značkové pumpy. Dokonce jsem narazil na pumpu, kde měli E85 ještě o 5 Kč dražší. Prostě nesmysl. Nejspíš to tam mají jen jako palivo pro ty, kteří jej tankují kvůli výkonu, a nemají na to žádné dotace. Cestou zpět jsme pak jeli po západním pobřeží Francie a tankoval jsem mezi 0.579 a 0.789, tedy 16.16 - 22.06. Tedy celkem velké rozpětí, ale to jen kvůli tomu, že na úplném jihu nebyla má oblíbená pumpa E.Leclerc.

 

2016: Strávili jsme jen týden u moře na severu Španělska, takže jsem si za pomoci kanystrů vystačil s ethanolem z Francie. Oproti roku 2015 cena klesla E85 v Dijonu o 0.19 eura na 0.49 (13.64), což je opravdu pěkná cena. Ale u hranic v Mulhouse jsem tankoval u Carrefour za 0.747 (20.8) a naopak v Clermont-Ferrand u E.Leclerc za 0.589 (16.4). A u Total Metz cestou domů za 0.629 (17.5). Tedy stále celkem velké rozpětí i v rámci jedné značky.

 

2017: Letos jsme to vzali na západní pobřeží a rovnou jsem s českým palivem dorazil přímo do Dijonu, kde za rok zase cena, i když jen lehce, klesla na 0.475, ale díky silnější koruně to bylo zajímavých 12.38 Kč. To mi pak stačilo na přemístění do Bordeaux, kde mě cena E85 opravdu dostala, když jsem tankoval za 0.39, tedy za 10.16 Kč. Opravdu špičková cena a od té doby už koruna zase posílila, takže bychom byli pod deseti korunami za litr. Co bych za to dal, kdyby tomu bylo tak i tady. Ze západu jsme se pak přesunuli na Azurové pobřeží, takže jsem cestou tankoval v Limoux také u E.Leclerc za 0.709 (18.45). Slušný rozdíl v rámci jedné značky, že? Na místě pak v Apt E.Leclerc za 0.582 (15.13), a cestou domů zase Dijon a před hranicemi Strasbourg 0.669 Super U( 17.4). Viděl jsem i 0.79 u BP. Tedy dvojnásobnou cenu oproti Bordeaux. Před 2 lety jsem v Bordeaux také tankoval, ale to ještě za cenu 0.595 (16.64). Takže za dva roky tam cena klesla o 6.5 Kč.

 

Obecně je cena E85 ve Francii nižší nebo stejná jako LPG, LPG stojí většinou okolo 0.7. Nezlobil bych se, kdyby i u nás ethanol stál méně nebo stejně jako plyn, tedy nějakých 13 Kč. Že to jde, je vidět ve Francii. Sice nerozumím té cenové politice, a tak velkým cenovým rozdílům napříč jednotlivými kraji, ale očividně tam s dotováním nemají problém.

 

U nás se z toho dělá kampaň proti Babišovi, proti řepce, žluté na polích. Ve Francii žádný Babiš není a přesto to dotují ještě více.

 

Odkaz ke komentáři

Tyjo ty ceny jsou ve francii jsou hodne husty, cena u nas je asi bez dotaci, max ze tam je nizka dan :/ Bych to LPG hned vykopal z auta kdyby to nebylo tak levny, neuplyne pul roku aby se v tom clovek nemusel hrabat a obcas se povede natankovat nejakej humac a musi se cistit reduktor... plus opruz s garazema a tankovanim (malokde si jde natankovat sam)

Mozna by tohle mohl byt jediny plus voleb, by si babis moch prosadit nejake dotovani lihu, na zacatku to taky dotovali :) I kdyz tady spis prosadi vetsi pancovani obyc benzinu lihem nez podporu E85... a cele to zacalujou ridici :)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Jo, u nás je lihová složka osvobozena od spotřební daně, proto se ten ethanol na pumpách při rozumné ceně vyplatí. Bez tohoto zvýhodnění by to nemělo vůbec smysl. To už bych si pak musel jedině pořídit obrovské kanystry a jezdit si pro něj do Francie :-).

Babiš sice volby s výrazným náskokem vyhrál, ale nemá vůbec silnou vyjednávací pozici, takže nějaká větší podpora řepce nehrozí. To by ji museli chtít pěstovat i další velcí zemědělci. Nejlépe tak, že by ji Babiš přestal pěstovat, přešel na něco jiného, aby někdo nemohl argumentovat tím, že podporuje své vlastní podnikání. Přitom jde jen o to dostat cenu ethanolu na úroveň plynu. Podporuje se kde co, když může stát dotovat 300.000 a více korunami koupi elektromobilu, proč by nemohl podpořit české zemědělce a trošku zadotovat i cenu ethanolu. 

Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...

Ahoj klubáci.

Mám takový specifický dotaz. Mám v motoru 1,6 akl 74kw jednotku Flexcar prof., v nádrži mám E85. Když dám páčku na E85, startuje dobře, ale pokud přepnu na AUTO, tak špatně startuje. Haprují otáčky a musím jednou dvakrát přišlápnout plyn a potom už se drží.

Je to tak správně? Dělá vám to taky?

 

 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři

Ahoj,

to se obávám, že by ses odpovědi tady nedočkal. Mám pocit, že tady snad ani nikdo, kdo tuhle jednotku má, nepsal. Lepší by bylo kontaktovat přímo výrobce - flexcar.cz. Snad jsou trochu aktivní, neboť stránky moc aktivitou nehýří. Hned na úvodní stránce mají kousek od sebe, že je ethanol možné tankovat za 23 a za 25. A jako novou jednotku se zápisem do TP se chlubí modelem z jara 2014. Ale snad ti dokáží odpovědět. Možná je to jen chybou nějaké kalibrace, nastavení. Já mám od 2011 jednotku od Astes, nějaký hodně starý typ, kde si to přepínám ručně sám v autě a podobné problémy neznám. 

Jinak k té diskuzi o řepce. Nedávno jsem někde zaregistroval, že ethanol se nedělá ze řepky, že se používají jiné plodiny. A podobné je to i s biosložkou v naturalu. Řepka se používá pro bionaftu a především jako biosložka v klasické naftě. Takže vlastně kdyby zatrhli Babišovi řepku, nás by se to nedotklo.

Odkaz ke komentáři

Ale blbý je to, že většina atestovaných servisů v mém dosahu nemá ani www stránky a jsou už jen určití mechanici, na které je jen telefon.
Psal jsem na flexcar stránky, ale noc. Tak jsem našel pár funkčních webů a odpověděl mi jen pán až z Budějovic.
A taky nevím jak vyřešit to, že jednotka není v techničáku a nemám od ní ani žádné papíry, protože je původně z jiného auta a instalována do mého kdo ví kým.


Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Pokud nekomunikují, tak se obávám, že máš smůlu s nějakým zápisem do TP. Počítám, že jen výrobce může vystavit osvědčení, které umožňuje zápis do TP. Je klidně možné, že to odpískali. Mám pocit, že to byly jednotky z Německa, kde se ethanol neuchytil, tak s prodejem třeba přestali. Nevím, jak moc zkoumají na technické, jestli je v motoru nějaká malá krabička navíc.

To byla taková vlna, kdy na to spousta lidí přecházela, ještě více lidí to míchalo, ale díky poklesu cen běžných paliv to celkem utichlo. I za přispění pumpařů, kteří si nasadili přehnané marže. Ale ceny paliv zase postupně rostou a třeba se tento byznys zase rozjede.

Mě spíš mrzí, že se tohle palivo neuchytilo v celé Evropě, vedle nás snad jen Francie má slušnou nabídku. A možná ještě v Maďarsku. Nemluvím o Švédsku, kde je to historicky dlouhodobě rozšířené palivo.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Ahoj, mam novinku, poridil jsem oktavku, tak jsem tu i 'legalne' :) Auto na blbnuti, slo do ni obrovske turbo a samozrejme E85... Ale opet stary problem a jeste horsi nez driv - potrebuju na moravu a zjistil jsem ze umrela vetsina webu s mapa, zbyly jen nejake mapy na google mapach. Samozrejme tam ta pumpa u ktere jsem vzdy tankoval neni (u slavkova unicorn), jestli to prestali prodavat tak asi budu dobre v.... jedina jistota je ONO, ale tam v tech mistech zrovna moc nejsou. Nevite o necem aktualnim? Diky cenam benzinu by to zase mohlo trosku budit zajem?

Odkaz ke komentáři

Také očekávám, že rostoucí ceny klasických paliv, hlavně naturalu, asi zvednou zájem lidí o alternativní paliva, a s tím i o ethanol a jeho přestavby. A pak by se nabídka na čerpacích stanicích mohla zlepšit. Ale nebude to asi nic rychlého.

Osobně už ani české stránky s ethanolem neřeším a koukám jen na Tank Ono. Tam mám jistotu, že natankuji nejlevněji a nemusím nic řešit. Občas to ještě vykryji místní KM Prona, která je o korunu dražší. Ale obecně mi síť TO stačí a zbytek pokryjí kanystry. Nebaví mě řešit pumpy jako Vena Trade nebo Prim, kde si účtují výpalné za platby kartou, takže na první pohled pěkná cena je rázem fuč.

 

Odkaz ke komentáři

Unicorn nezklamal, meli to furt a je to pumpa kterou tam mam nejbliz pri trase :) Nabidka stanic je ok, ale hrozny problem zjistit kde to maji kdyz to je oblast kterou clovek nezna.... normalne taky vyuzivam predevsim ONO, ten cenovy rozdil tam je velky, cca 10%. Tohle jsou vyjmecne cesty a tam pak clovek tolik neresi cenu jako spis kde to tam sehnat a nazajizdet si 50 kilaku daleko.

Jinak oktavka prijeme prekvapila, je to 1.8T co vsichni plasi ze to zere jak protrzene a dostal jsem se na slusnych 10l/100km, neceka jsem tak malo, to jsem mival s fiatem :) Akorat ten dojezd je sotva 500 kilaku :)

Odkaz ke komentáři

Já vím, že Unicorn má pumpu na D1 a že tam ta cena E85 byla otřesná i s přihlédnutím k tomu, že jde o dálnici.

Jo, mám podobnou dlouhodobou spotřebu. A i na benzín jsem se pohyboval okolo hodnot z techničáku. To už dnes nehrozí, osobní zkušenost 4,1 vs. 6,5. 

Ten dojezd je nic moc, vždy si říkám, že bych klidně oželel 40 litrů v kufru výměnou za velkou nádrž. A to má nová Octavia ještě menší nádrž. Nerozumím tomu, proč tam nemůže být třeba 75 litrů.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • sice jsi v sekci OIII,ale pokud jsi na FB-spoj se s Daniel Haborák,ten 100% poradí co a jak  
    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
×
×
  • Vytvořit...