Přejít na obsah

Termostat


Doporučené příspěvky

No na Pc to bolo v servise a jedine co vyhadzuje je Emise do dilny nic ine mu tam neukazuje takze len preto sa pytam ci to moze byt tym . A dva krat mi ukazal palubak ze STOP chladiaca kvapalina vid navod nieco take ale ked som vypol motor a nastartoval tak to zmizlo a chladiaca sa mi nestraca je stale na rovnako akurat za tepla vecej ale to je normal.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zdarec, mam podobny problem, bavil sem se ze servisakem loni a ten rikal ze je to standartni jev dieslu, a ze to nemam resit. Letos sem jel ze supem a ten se zahral na 90 a pak drzel a nepadal ani z kopca a tak sem se optal jinyo servisaka a ten mi hned rekl to co mi diagnostika hlasi uz nejakej patek, cidlo teploty chladici kapaliny, me to hlasilo primo cidlo na motoru, OII ma jeste jedno takovy cidlo a to v chladicu kde kontroluje teplotu odchozi vody z chladice.

 

No divny je ze mi ten samej serisak rekl ze OII nema termostat prej je to rizeny elektronickou klapkou a ze klasickej termostat mela naposledy 120ca, takze z toho plyne, ne kazdej je odbornik ze. Pac sice mam na cidle sporadickou chybu a vymenim je, ale zaroven se nachystam na vymenu termostatu kterej stoji 300kc a myslim ze je nacatej. (a je stejne konstrukce jak na 120ci) takze servisaci jsou fakt odbornici jen je potreba najit toho pravyho. :blink:

Upraveno uživatelem Ciza
Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
Ja sem to resil loni na O1 koupil jsem novej termostat a delalo to taky. ted u O2 mi to spadne jen kdyz je zima, dal jsem pred chladic karton a je po problemu.

 

a co na ten kartón říká mezichlač stlačeného vzduchu ?

Taky mám zkušenost, že i přes výměnu termostatu teplota v mrazivých dnech klesá a klesá. Přijel jsem se zahřátým autem, vynosil jsem věci, motor stále běžel a po 15ti minutách byla teplota zase na 50ti a možná i níž. Dostal jsem radu, abych vypnul topení, když auto jen stojí :-) Kdo by v -9C vypínal topení, že.

Odkaz ke komentáři

zdravim vas,

 

mne to iste robi tiez, a vobec to ale neriesim, je to diesel a myslim, ze tam je to normalne, proste tam ide stale vela vzduchu a malo paliva. diesel ma vacsiu ucinnost, cize aj mensie straty tepla, cim ma vacsi problem zahriat sa....

mne to robi aj ked idem dlhsie z kopca, ze idem bez plynu, vtedy tam nejde ziadne palivo, len vzduch a ak mrzne, tak ho to proste chladi...

moj nazor ale :D

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...