Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


Guest Octaviak

Vaše skúsenosti s 1,4 TSI

64 příspěvků k tomuto tématu Poslední odpověď

Doporučené příspěvky

Guest Octaviak

Od apríla mam OCT II 1,4 TSI, najazdených cca 9 tis km. 9 rokov som jazdil na OCT 1,6 55 kW (v rodine máme 5 octavii rôzne motorizácie - benzin) a musím sa priznať, nikdy by som nebol povedal, že si raz obstarám auto s nižšou kubatúrou!

 

Ako vidno som "benzin pozitiv" a tento motor ma milo prekvapil.

 

Pred pár dnami som sa vratil z dovolenky z Chorvatska. Bol som zvedavý ako sa bude správať na ceste cca 1000 km dlhej a plne naložené. Dvaja dospelý, deti a kufor tak naprataný, že by som si tam asi ani neodplul. :)

Čo sa týka motora, ja som necítil, že mám naložené auto!!! Spotreba, z ubehnutých 1000 km (jedna cesta) 600 km dialnica - 400 km klasicka cesta (vôbec sme to nešetrili) dialnica 150 - 160 km/h Spotreba vyšla na 7,4 l. Na úseku mimo dialnic vychadzala spotreba 6,3. (a tam sme tiez neboli moc slušný) :)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda, ze na tahu motoru neni citit, ze je auto nalozene, ukaze se to ale na spotrebe, je o kapanek vyssi!!! (nemam Octu, ale je to asi stejny :palec:)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Na tu 1,4 nazor jeste nemam, bo jsem ji jeste neridil, ale bylo by zajimave to porovnat s 1,8 tsi nebo 2,0 atmosferou??? asi pujdu na nejakou predvadecku... :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak s 1.8TSI to porovnat muzu, jel jsem nejdrive s 1.8TSI a pak 1.4TSI. Samozrejme je tam rozdil v tahu motoru znat, u osmnactky je brutalnejsi tah a jevi se jako tocivejsi a podajnejsi motor. Dle papirovych hodnot je srovnatelne 1.4TSI a 2.0FSI, ikdyz "dvoulitr" je "dvoulitr". ..

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

jel jsem nezajetou 1.4 TSI předváděčkou a proti mýmu dvoulitru to bylo mdlé.... jinak krouťák to má stejný a dokonce v lepším rozsahu... :palec: ale ten objem je tam znát! :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

proste pocitove se mi zdalo, ze to tak dobre nejelo...ze v nizkxch otackach, ac turbo, byl zatah slabsi... A probouzelo se to az tak kolem 3 000 ot. Ale zase rikam, predvadecka = nezajety motor!!! Takze pak to bude urco lepsi...jinak rozhodne idelani motorizace do OII. MPI se na to necape a ta 1.8 TSI je uz zbytecna...ale zase zalezi, na co to auto mas. Budes-li that tezky vleky, tak to chce minimalne 1.8! ;) taky jsem jel predvadecku s Yetim 1.8 TSI a taky to bylo pocitove nevyrazny...bud mam ten muj dvoulitr dobe zajetej, nabo jsem se mozna bal to poradne prislapnout! :) kdy tobe prijde, ze ti ta 1.4 zacina poradne tahat...?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Me prijde, ze tahat zacne kolem 1900 ale pak je citit jeste vetsi zatah o malinko kolem tech 3000 jak rikas, v 5000 to stagnuje a chce to jiz radit vyse... :)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zezačátku jsem tomuhle motoru moc nevěřil, ale po svezení jsem byl nadšenej :lol: když to nahodíte motor slyšet není skoro vůbec ale když se mu šlápne na krk tak má zvuk pěknej :lol: a tah má taky slušnej - ikdyž samozřejmě víc pak žere.. i přesto že 1.8TSI bude mnohem lepší tak bych si tenhle motor klidně koupil..

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Od apríla mam OCT II 1,4 TSI, najazdených cca 9 tis km. 9 rokov som jazdil na OCT 1,6 55 kW (v rodine máme 5 octavii rôzne motorizácie - benzin) a musím sa priznať, nikdy by som nebol povedal, že si raz obstarám auto s nižšou kubatúrou!

 

Ako vidno som "benzin pozitiv" a tento motor ma milo prekvapil.

 

Tak ja som po 5 rokoch presedlal z 1,4 MPI 55kW O1 (MR 2004) do 1,4 TSI 90kW O2 (MR 2009) - a je to to najlepsie co som si mohol vybrat - pomer vykon/ spotreba/ cena :rolleyes::angry: :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ja mám 1.4TSI v Tourane a nemôžem sa sťažovať, síce mierne modifikovaný(okrem turba aj kompresor)103kW ale ide to jak z praku. pocitovo to fakt nieje ďaleko od 1.8TSi len v kopcoch trochu strácam

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem řídil 1,4TSI v SII a kdyby mě to neřekl prodejce tak si myslim že to je nadupaná 1,8.Je fakt že v kopečkách se to musi točit vic do otáček ale jinak fakt perfektní dojem z jizdy :rolleyes:

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tz. ze velikost kotoucu dostacujici na tento vikon, spojka v poradku na tento vykon, proste samotny chip a tim konec??? Ze to je ale RAKETA!! :)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.