Guest Octaviak Odesláno Červenec 21, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2009 Od apríla mam OCT II 1,4 TSI, najazdených cca 9 tis km. 9 rokov som jazdil na OCT 1,6 55 kW (v rodine máme 5 octavii rôzne motorizácie - benzin) a musím sa priznať, nikdy by som nebol povedal, že si raz obstarám auto s nižšou kubatúrou! Ako vidno som "benzin pozitiv" a tento motor ma milo prekvapil. Pred pár dnami som sa vratil z dovolenky z Chorvatska. Bol som zvedavý ako sa bude správať na ceste cca 1000 km dlhej a plne naložené. Dvaja dospelý, deti a kufor tak naprataný, že by som si tam asi ani neodplul. :) Čo sa týka motora, ja som necítil, že mám naložené auto!!! Spotreba, z ubehnutých 1000 km (jedna cesta) 600 km dialnica - 400 km klasicka cesta (vôbec sme to nešetrili) dialnica 150 - 160 km/h Spotreba vyšla na 7,4 l. Na úseku mimo dialnic vychadzala spotreba 6,3. (a tam sme tiez neboli moc slušný) :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Červenec 23, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 23, 2009 Je pravda, ze na tahu motoru neni citit, ze je auto nalozene, ukaze se to ale na spotrebe, je o kapanek vyssi!!! (nemam Octu, ale je to asi stejny ) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Září 19, 2009 Sdílet Odesláno Září 19, 2009 Nikdo z pritomnych chodicich sem nema zatim 1.4TSI?? :D :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Září 19, 2009 Sdílet Odesláno Září 19, 2009 nn...tyhle "vyhoneny" nizkoobjemy nikdo nechce!!! :D ne, delam si prdel! Asi je stale vokurkova sezona!!! :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Září 19, 2009 Sdílet Odesláno Září 19, 2009 Ty voe prave ze chce, ja zapomnel ze je na ne cekacka 5 mesicu... uz to chapu :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 19, 2009 Sdílet Odesláno Září 19, 2009 Na tu 1,4 nazor jeste nemam, bo jsem ji jeste neridil, ale bylo by zajimave to porovnat s 1,8 tsi nebo 2,0 atmosferou??? asi pujdu na nejakou predvadecku... :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Září 20, 2009 Sdílet Odesláno Září 20, 2009 Tak s 1.8TSI to porovnat muzu, jel jsem nejdrive s 1.8TSI a pak 1.4TSI. Samozrejme je tam rozdil v tahu motoru znat, u osmnactky je brutalnejsi tah a jevi se jako tocivejsi a podajnejsi motor. Dle papirovych hodnot je srovnatelne 1.4TSI a 2.0FSI, ikdyz "dvoulitr" je "dvoulitr". .. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 20, 2009 Sdílet Odesláno Září 20, 2009 jj atmosfera je atmosfera.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Září 22, 2009 Sdílet Odesláno Září 22, 2009 jel jsem nezajetou 1.4 TSI předváděčkou a proti mýmu dvoulitru to bylo mdlé.... jinak krouťák to má stejný a dokonce v lepším rozsahu... ale ten objem je tam znát! :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Září 22, 2009 Sdílet Odesláno Září 22, 2009 mdle = ?? Definuj to nejak lepe pls? Proste pocit?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Září 24, 2009 Sdílet Odesláno Září 24, 2009 proste pocitove se mi zdalo, ze to tak dobre nejelo...ze v nizkxch otackach, ac turbo, byl zatah slabsi... A probouzelo se to az tak kolem 3 000 ot. Ale zase rikam, predvadecka = nezajety motor!!! Takze pak to bude urco lepsi...jinak rozhodne idelani motorizace do OII. MPI se na to necape a ta 1.8 TSI je uz zbytecna...ale zase zalezi, na co to auto mas. Budes-li that tezky vleky, tak to chce minimalne 1.8! ;) taky jsem jel predvadecku s Yetim 1.8 TSI a taky to bylo pocitove nevyrazny...bud mam ten muj dvoulitr dobe zajetej, nabo jsem se mozna bal to poradne prislapnout! :) kdy tobe prijde, ze ti ta 1.4 zacina poradne tahat...? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Září 24, 2009 Sdílet Odesláno Září 24, 2009 Me prijde, ze tahat zacne kolem 1900 ale pak je citit jeste vetsi zatah o malinko kolem tech 3000 jak rikas, v 5000 to stagnuje a chce to jiz radit vyse... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Září 24, 2009 Sdílet Odesláno Září 24, 2009 jo ty to můžeš posoudit líp... já s tím jel jenom předváděčku... a navíc už je to taky nějakej ten pátek... :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ondra Odesláno Leden 17, 2010 Sdílet Odesláno Leden 17, 2010 Zezačátku jsem tomuhle motoru moc nevěřil, ale po svezení jsem byl nadšenej když to nahodíte motor slyšet není skoro vůbec ale když se mu šlápne na krk tak má zvuk pěknej a tah má taky slušnej - ikdyž samozřejmě víc pak žere.. i přesto že 1.8TSI bude mnohem lepší tak bych si tenhle motor klidně koupil.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Leden 19, 2010 Sdílet Odesláno Leden 19, 2010 :) a neprohloupil :lool: Zere, ale jede... :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Cjoctavian Odesláno Březen 3, 2010 Sdílet Odesláno Březen 3, 2010 Od apríla mam OCT II 1,4 TSI, najazdených cca 9 tis km. 9 rokov som jazdil na OCT 1,6 55 kW (v rodine máme 5 octavii rôzne motorizácie - benzin) a musím sa priznať, nikdy by som nebol povedal, že si raz obstarám auto s nižšou kubatúrou! Ako vidno som "benzin pozitiv" a tento motor ma milo prekvapil. Tak ja som po 5 rokoch presedlal z 1,4 MPI 55kW O1 (MR 2004) do 1,4 TSI 90kW O2 (MR 2009) - a je to to najlepsie co som si mohol vybrat - pomer vykon/ spotreba/ cena :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Speeder Odesláno Březen 3, 2010 Sdílet Odesláno Březen 3, 2010 ja mám 1.4TSI v Tourane a nemôžem sa sťažovať, síce mierne modifikovaný(okrem turba aj kompresor)103kW ale ide to jak z praku. pocitovo to fakt nieje ďaleko od 1.8TSi len v kopcoch trochu strácam 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romariooo Odesláno Březen 3, 2010 Sdílet Odesláno Březen 3, 2010 Já jsem řídil 1,4TSI v SII a kdyby mě to neřekl prodejce tak si myslim že to je nadupaná 1,8.Je fakt že v kopečkách se to musi točit vic do otáček ale jinak fakt perfektní dojem z jizdy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Cjoctavian Odesláno Březen 4, 2010 Sdílet Odesláno Březen 4, 2010 A to chcem este chipnut u ABT Sportsline na 118 kW - vykon ako 1,8 TSI pri zachovanej zaruke :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Březen 4, 2010 Sdílet Odesláno Březen 4, 2010 Jen cena 5000€, co? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Cjoctavian Odesláno Březen 5, 2010 Sdílet Odesláno Březen 5, 2010 cena je 1309 € 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Březen 5, 2010 Sdílet Odesláno Březen 5, 2010 Co to obnasi? Jen chip, nebo neco vice? A kde? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Cjoctavian Odesláno Březen 6, 2010 Sdílet Odesláno Březen 6, 2010 Chip. Robia to v Kosiciach a Zvolene. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Březen 6, 2010 Sdílet Odesláno Březen 6, 2010 Tz. ze velikost kotoucu dostacujici na tento vikon, spojka v poradku na tento vykon, proste samotny chip a tim konec??? Ze to je ale RAKETA!! :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Cjoctavian Odesláno Březen 8, 2010 Sdílet Odesláno Březen 8, 2010 no pokial viem, tak 1,8 TSI ma rovnake kotuce. Spojka neviem... MTM to robia lacnejsie, ale tam je vykon myslim "len" 112 kW 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Březen 24, 2010 Sdílet Odesláno Březen 24, 2010 Dokaze mi nekdo rici pravdu jak to je, kdyz mi prodejce (coz si nejsem jisty zda uplne vedel o cem mluvi) rekl, ze tyto (primo) pripravky se nesmeji pouzivat pro tento motor???? http://www.sans.cz/autokosmetika/aditiva-d...n=placene_zbozi http://www.halfords.com/webapp/wcs/stores/...94464_langId_-1 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirek1.8T Odesláno Březen 25, 2010 Sdílet Odesláno Březen 25, 2010 (upraveno) Je to asi kravina , pokud by to bylo pravda, nesměl by jsi tankovat u značkových čerpacích stanic aditivovaná paliva ( aditiva obsahuji podobné, ne-li stejné přísady jako tyto přípravky ) :) Upraveno Březen 25, 2010 uživatelem Mi-rek1.8T 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Březen 25, 2010 Sdílet Odesláno Březen 25, 2010 Musel si to s necim splest... Nebo nevim.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirek1.8T Odesláno Březen 25, 2010 Sdílet Odesláno Březen 25, 2010 Tvé odpovědi nerozumím, přípravky na které jsi dal odkaz čístí palivovou soustavu a zvyšují výkon, tyto vlastnosti mají také aditiva přidávané do paliv na značkových čerpacích stanicích ( OMV, Shell, Benzina, EuroOil ) - co je na tom špatně ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Březen 25, 2010 Sdílet Odesláno Březen 25, 2010 Precti si to jeste jednou... Psal jsem, MUSEL, tim minim prodejce, kdyz mi rikal, ze to tam nesmim lejt!! :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.