Přejít na obsah

Modelový rok 2012, doplnené zmeny od 45KT/11


160R

Doporučené příspěvky

Tak v prílohe zoznam oficiálne známych zmien modelového roku 2012. Octavia dopadla veľmi dobre, škrtanie skoro žiadne - u Fabie a Roomstra je toho viac ;)

 

Edit: 26.6.2011 doplnené zmeny zvýraznené červenou farbou.

Edit: 31.8.2011 doplnené zmeny zvýraznené zelenou farbou.

Edit: 5.10.2011 doplnené zmeny zvýraznené hnedou farbou.

1Z_MY12_p1.jpg

1Z_MY12_p2.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Doplnil som nejaké nové zmeny do pôvodného zoznamu.

Plus pridávam nejaké nepriaznivé info:

  1. ) dodacie lehoty - aktuálne je to najmenej 5 mesiacov, pri niektorých motorizáciách až 10 (combi TDI 1.6 a 2.0)
  2. ) úprava cien - bohužiaľ smerom hore, od 8.8.2011 +200 € pre všetky prevedenia OII (pre zaujímavosť: SII +300, FII/R +130 až +370, Y +200)

Odkaz ke komentáři

No potvrdili ste moje obavy. V apríli mi objednávali služobáka ( OII 1,6TDi ) a keď som sa pred týždňom informoval kedy bude, tak mi bolo povedané, že koncom roka... Tak to je fakt silná káva :) Aby som na auto čakal 7-8 mesiacov.... Aký majú v MB problém, veď keď nestíham tak niečo riešim!!! Obávam sa toho, že takto prídu o potenciálnych zákazníkov. Viem o min. 2 ľudoch, čo sa potom ako sa dozvedeli dodaciu lehotu otočili v Škodovke na päte a išli ku konkurencii ...

Odkaz ke komentáři

No celkovo je problém, nielen u Škody, ale aj u VW. Napr Passat CC sa už ani nedá objednať, Touareg sa objednáva na marec 2012. Kia a Hyundai má rovnaký problém s Sportage/ix35, tam je to úplne zlé - máš objednané auto, termín dodania čo ja viem september a zrazu ti volá predajca, že objednávka bola zrušená... Že si auto objednával v januári a pol roka si čakal zbytočne, to je vedľajšie. Ľudia chodia pre zálohy a idú inde...

Najväčší problém sú ale fleety, kedy firma X potrebuje niekoľko desiatok áut v konkrétnej špecifikácii, a proste nie sú schopní ich v rozumnej lehote dodať. U inej značky ale tiež o moc lepšie nepochodia. Minulý týždeň som bol v Lagermaxe, pamätám si časy, keď bolo každý rad plný a autá boli od plotu po plot. Terajší stav je taký, že sú sektory, kde už mesiace nestálo žiadne auto a celá plocha má zaplnených max 20% kapacity.

Nedostatok áut výrazne znižuje možnosť vyjednávania o cene - slovné spojenie "keď nekúpite vy, kúpi niekto iný" platí tento rok tak, ako zatiaľ nikdy.

OIIRS by mohla byť skôr, TSI na sklade 0 ks, TDI sa nejaké nájdu, ale väčšinou základ v čiernej, modrej a bielej.

 

Edit: Ešte čo sa týka cien - predvádzačky sa predávajú za symbolické zľavy, takisto rozumne jazdené 1-2 ročné OII sa predávajú za ceny takmer nových... Classic 1,9 TDI so základnou výbavou za 15tisíc € a podobne...

Odkaz ke komentáři
nee T5 Multivan

sedačky si dáš podle počtů dětí, kolik chceš i kam chceš :(

Nebudu přece jezdit dodávkou :smich:

 

No potvrdili ste moje obavy. V apríli mi objednávali služobáka ( OII 1,6TDi ) a keď som sa pred týždňom informoval kedy bude, tak mi bolo povedané, že koncom roka... Tak to je fakt silná káva :) Aby som na auto čakal 7-8 mesiacov.... Aký majú v MB problém, veď keď nestíham tak niečo riešim!!! Obávam sa toho, že takto prídu o potenciálnych zákazníkov. Viem o min. 2 ľudoch, čo sa potom ako sa dozvedeli dodaciu lehotu otočili v Škodovke na päte a išli ku konkurencii ...

Trošku to nechápu - pořád kňourají, že se neprodává tolik aut jako před krizí a stejně nejsou schopní vyrábět a dodávat?!

 

uz nikdo holt nevyrabi "na sklad" prevedli to na prodejce a prodejci pochopili ze jejich moznost je zadat si auta do vyroby dopredu a jit cestou modifikaci na posledni chvli kdyz chce nekdo auto "rychle". Kamarad chce outlander cekacka taktez 5 mesicu.

To chcou všichni rychle, ne?

 

No celkovo je problém, nielen u Škody, ale aj u VW. Napr Passat CC sa už ani nedá objednať, Touareg sa objednáva na marec 2012. Kia a Hyundai má rovnaký problém s Sportage/ix35, tam je to úplne zlé - máš objednané auto, termín dodania čo ja viem september a zrazu ti volá predajca, že objednávka bola zrušená... Že si auto objednával v januári a pol roka si čakal zbytočne, to je vedľajšie. Ľudia chodia pre zálohy a idú inde...

Najväčší problém sú ale fleety, kedy firma X potrebuje niekoľko desiatok áut v konkrétnej špecifikácii, a proste nie sú schopní ich v rozumnej lehote dodať. U inej značky ale tiež o moc lepšie nepochodia. Minulý týždeň som bol v Lagermaxe, pamätám si časy, keď bolo každý rad plný a autá boli od plotu po plot. Terajší stav je taký, že sú sektory, kde už mesiace nestálo žiadne auto a celá plocha má zaplnených max 20% kapacity.

Nedostatok áut výrazne znižuje možnosť vyjednávania o cene - slovné spojenie "keď nekúpite vy, kúpi niekto iný" platí tento rok tak, ako zatiaľ nikdy.

OIIRS by mohla byť skôr, TSI na sklade 0 ks, TDI sa nejaké nájdu, ale väčšinou základ v čiernej, modrej a bielej.

 

Edit: Ešte čo sa týka cien - predvádzačky sa predávajú za symbolické zľavy, takisto rozumne jazdené 1-2 ročné OII sa predávajú za ceny takmer nových... Classic 1,9 TDI so základnou výbavou za 15tisíc € a podobne...

Hm, tak potom je třeba mít dobře sepsanou smlouvu a když to nedodají včas, dostat slevu - kamarád si takhle kdysi koupil Astru za půlku ceny. Předobjednal jí ještě když nebyla u nás ani představená, ve smlouvě měl penále za nedodání včas a prodejce pak jen slevoval a slevoval :-)

Odkaz ke komentáři

U Hyundaia s ix35 je to ešte zaujímavejšie, kamarát si ju objednal s čakačkou 8 mesiacov, termín dodania 30. 5. 2011.. a keď tam išiel toho 30. 5. tak predajca mu nevedel povedať či je vôbec vyrobené a ani mu to do týždňa nezistil tak odstúpil od zmluvy.. čakáš 8 mesiacov na auto a oni ho ani nevyrobia.. :)

Odkaz ke komentáři

Problém je v tom, že oni by aj toho vyrábali viac, no nie je z čoho - koncern u dodávateľov naobjednával menšie počty, títo dodávatelia naobjednávali menšie množstvá u svojich subdodávateľov atď. Prepustili sa ľudia, znížila výrobná kapacita, dokonca popredávali nadbytočné stroje, a okrem iného, množstvo subdodávateľov ako sa vraví zavrelo krám. Ďalším problémom je Japonsko, nezdá sa to, ale množstvo drobností pochádza práve odtiaľ - napr Peugeot v Trnave a Suzuki v Ostrihome majú problém s nedostatkom ABS/ESP agregátov, pretože ich dodávateľ má akútny nedostatok nejakého komponentu, ktorý dodávali Japonci. VW má nedostatok rádií RCD510 (Bolero), do Touarega je problém s kožou, led svetlami atď. Škoda má problém s navigáciami (výpadky dodávok komponentov z Japonska), a takisto je nedostatok parkovacích senzorov - preto z FII/R odpadla u všetkých modelov základná výbava "parkovacie senzory" a je len za príplatok pre klientskú objednávku atď.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...