Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


111 posts in this topic Last Reply

Recommended Posts

Tak jsem konecne sehnal a nainstaloval nove zarovky do denniho sviceni.

 

Jsou to PIAA Xtreme White 1156, odkaz treba tady :)

 

Rozsvicene maji krasnou bilou barvu, hodne podobnou xenonum. Nevyhodou je jejich modra barva - dela to docela slusne odlesky, kdyz nesviti. A taky to asi snadno poznaji policajti pri kontrole..

 

Fotky jsou pred upravou, v prubehu upravy a po uprave :( A na posledni je videt modry odraz..

post-72-1248771614_thumb.jpg

post-72-1248771621_thumb.jpg

post-72-1248771628_thumb.jpg

post-72-1248771786_thumb.jpg

Share this post


Link to post

v klidu mam modre PiAA nebo co mi to robert tenkrat prodal v dalkach a nic, vzdy muzes rict ze jsou to homologoval Philips Cool Blue a tim policajt konci, mlhovku rozdelavat chtit nebude

Share this post


Link to post

Jj, na neco takoveho spoleham - kdyz nic jineho tak Skoda dodava "modre" obrysovky standardne ke xenonum, muzu tvrdit ze je to to same :)

Share this post


Link to post

Ahoj, potřeboval bych poradit.

Dnes ráno jsem se byl mrknout, jak by se dala dát dvouvláknová žárovka do světla pro denní svícení. Bylo by to asi nejelegantnější řešení přesunu parkovaček zpod mračítek. Myslím, že by to šlo docela lehce. Musím jen přehodit póly, protože jakoby na kostře žárovky (tom větším plechu kolem celé žárovky) je + a dole na kontaktu je mínus. To by mělo jít přehozením drátků, respektive nevím jak se tomu říká, ale přehodil bych takové samičí sdířky, kam se vsunují samčí kontakty. Pak musím nějak uvnitř zkrátit jeden ten spodní kontakt na žárovku a přidat tam druhý kontakt na tu dvouvláknovku.

Myslím, že bych to měl mechanicky zvládnout, ale bude to fungovat? Nebude problém s tím, že přehodím ty póly? Jestli to nemá nějaký důvod, že je to obráceně, než je standard.

A nebude vadit, že pak budu používat stejné mínus na tu parkovačku i na denní?

Share this post


Link to post

Cetl jsem tvuj topic a muzu klidne rict... vadit to nebude, jestli teda neudelas skrat na kostru auta... Proc to skoda prehazuje fakt nechapu. Na kontrolu zarovek to vliv mit nebude, pro tu kontrolu je dulezity odpor spotrebice a v tvem pripade jestli dodrzis wataz v poho... :) :)

Share this post


Link to post

Zadne proto to taky nechapu proc skodovka udelala opacne poly.... Liborovi jde o zapojeni

Share this post


Link to post
Cetl jsem tvuj topic a muzu klidne rict... vadit to nebude, jestli teda neudelas skrat na kostru auta... Proc to skoda prehazuje fakt nechapu. Na kontrolu zarovek to vliv mit nebude, pro tu kontrolu je dulezity odpor spotrebice a v tvem pripade jestli dodrzis wataz v poho... :) :)

 

A nebude teda vadit, že budu používat jedno mínus (kostru) na obě vlákna žárovky? Představuju si to tak, že přehodím ty póly a vyzkouším, jestli to svítí a nehlásí špatnou žárovku. Pak zkusím natáhnout drát z plusu od parkovačky na to 5W vlákno dvojvláknové žárovky a minus použiju z toho denního svícení a pak se zase mrknu na kontrolu žárovek. Pokud bude vše ok, tak zkusím upravit tu patici na trvalo. Díky za informace, zkusím si s tím nějak poradit. Vše nafotím, třeba se to bude hodit někomu dalšímu.

Share this post


Link to post

nebo nikdy před policajtem nevypínat světla a ať se při zaplém světle podívá, co to tam svítí.. a rada Olafa, je prostě klasika.. policajt ti nedokáže nic..

Share this post


Link to post

Tak jsem se také rozhoupal k testu jiných žárovek do světel k dennímu svícení na mé O2 FL (MR2010) - jsou to žárovky MTEC SuperWhite P21W Chrom, které jsem si nechal poslat z Německa.

Už jsem to anoncoval ve svém vlákně , takže se omlouvám, ale třeba to tady někoho osloví.

 

Světelný tok těchto "chromových" žárovek je nižší než u orginální P21Wky, kterou do denního svícení O2 instaluje Boleslav. I barva světla je na můj vkus až moc do modra (zblízka), z větší dálky je krásně bílá až modrobílá, tak 5000-6000 K.

 

Fotil jsem v podvečer, takže je to dobře vidět, v noci to je zbytečné fotit, neboť se automaticky zapínají xenony. Koukal jsem na to i přes den (bohužel jsem neměl sebou foťák, a mobil to není ono), a bylo to relativně dost vidět, i když to intenzity klasiky P21W nedosahuje.

 

Přemýšlím ale, že je asi vyndám, zejména tou intenzitou to není úplně přesně ono, co jsem si představoval, i když se to někomu jistě líbit bude (rád je přenechám). Možná je přendám do couvaček, tam budou efektní... :lol:

post-472-1250188886_thumb.jpg

post-472-1250575823_thumb.jpg

post-472-1250575841_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Poradte ako zapnem danne svietenie na oc.II facelift, tlmene alebo hmlove svetla

 

 

Ja mam O II FL a denne svietenie sa zapne same akonahle otocim klucom v spin.skrinke.Sviet stale a ked zapnem tlmene svetla tak vtedy denne zhasnu.Denne svetla su tie dolu vedla prednych hmloviek. Zaujimavost je ta ze pri dennych svetlach zadne svetla nesvietia vobec.

post-2353-1267350850_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Zaujimavost je ta ze pri dennych svetlach zadne svetla nesvietia vobec.

Mně při denních svítí i zadní, nakódovali to tak borci v servisu před předáváním auta. ;)

Share this post


Link to post
Mně při denních svítí i zadní, nakódovali to tak borci v servisu před předáváním auta. ;)

 

To som chcel dat v servise urobit aj ja a este aktivovat druhu zadnu hmlovku a aktivovat aby pri zatacani svietili dolu svetla.Ale ked mi povedal ze 16 euro za kazde aktivovanie,tak som sa mu vysmial do oci a siel som prec.

Share this post


Link to post

Marek: Dá sa to nastaviť, treba zmeniť kódovanie v riadiacej jednotke. Toto ti vedia urobiť v servise, alebo to vie spraviť niekto, kto má diagnostický kábel a VCDS.

 

Woodbine: A ako to máš nastavené, po naštartovaní sa rozsvietia denné svetlá v hmlovkách + zadné obrysovky? Alebo sa rozsvieta stretávačky + zadné obrysovky? Zaujímalo by ma tvoje kódovanie.

 

Dutch: Podľa legislatívy platnej od 1.2.2009 je to tak, že pri dennom svietení majú svietiť buď vpredu denné svetlá na to určené, alebo ak auto nimi nie je vybavené, tak stretávacie svetlá vpredu a zároveň zadné obrysové svetlá. OIIFL už má denné svetlá a preto zadné svetlá štandardne nesvietia. Nakódovať druhú hmlovku aj Corner pri zatáčaní je pre niekoho, kto má k dispozícii kábel a VCDS záležitosť na pár minút! 16 eur za každý jeden úkon je ale prehnaná suma, možno zaúčtovať to ako diagnostiku a v rámci nej spraviť všetky požadované úkony by bolo adekvátnejšie...

Share this post


Link to post

Dutch: Podľa legislatívy platnej od 1.2.2009 je to tak, že pri dennom svietení majú svietiť buď vpredu denné svetlá na to určené, alebo ak auto nimi nie je vybavené, tak stretávacie svetlá vpredu a zároveň zadné obrysové svetlá. OIIFL už má denné svetlá a preto zadné svetlá štandardne nesvietia. Nakódovať druhú hmlovku aj Corner pri zatáčaní je pre niekoho, kto má k dispozícii kábel a VCDS záležitosť na pár minút! 16 eur za každý jeden úkon je ale prehnaná suma, možno zaúčtovať to ako diagnostiku a v rámci nej spraviť všetky požadované úkony by bolo adekvátnejšie...

 

Viem ze to je prehnana suma ale neviem o nikom z mojho okolia kto by mi to za slusnu cenu aktivoval. A dalsia vec,auto je v zaruke tak mam obavy niekoho k tomu pustit. Spomenul som to prijmaciemu technikovi ked som bol v servise a vysiel na mna s tou cenou tak ho mam na haku.

Share this post


Link to post

Dutch: Takéto nastavenia nemajú na záruku žiaden vplyv. Samozrejme, treba vedieť, čo kde a ako nastaviť. Ak si z BA a chceš tieto veci nastaviť, ozvi sa mi cez SZ.

Share this post


Link to post

Když mám ovladač světel v poloze "0" a zapnu klíček, tak se rozsvítí denní světla v mlhovkách a zároveň zadní "C", potkávací světla nesvítí. A jak je to nakódovaný, to netuším, sic nemám kabel a ani tomu nerozumím.

Share this post


Link to post

Woodbine: Dnes som skúšal rôzne môžné kódovania, a nepodarilo sa mi nakódovať svietenie zadných obrysoviek spolu s dennými svetlami v hmlovkách vpredu. Dá sa nastaviť zapnutie stretávacích svetiel namiesto hmloviek, ale zadné obrysovky zostali vtedy zhasnuté - takže po FL sa zadné kódujú zvlášť (pred FL boli spolu so stretávacími).

Otázka teda znie - ako nakódovať v FL svietenie zadných obrysoviek?

Share this post


Link to post

Ja mám oII FL MR 2010 a spolu s rozsvietením denn. svietenia v hmlovkách sa mi automaticky rozsvietia aj zadné obrysovky. Ale vic ma zaujíma ako sa dá nakodovat CORNER funkcia .Kto vie nech odpovie.Díki.

Share this post


Link to post

Komunikator: Na zapnutie funkcie Corner treba nakódovať v BCM byte 14 bit 7 na hodnotu 1 (aktivácia natočením volantu) a byte 17 bit 0 tiež na hodnotu 1 (aktivácia pri zapnutí smeroviek). Keď to budeš kódovať, napíš sem tvoje kódovanie, hádam sa z neho podarí vylúštiť, ako nastaviť zadné obrysovky s spojení s denným svietením v hmlovkách :lool:

Share this post


Link to post

Skúsim to dat nakodovat ale ešte neviem komu. Ak sa to podarí tak napíšem moje povodné nastavenie . Myslíš , že CORNER pojde aj na výbave FAMILY

Share this post


Link to post

komunikator: Myslím, že by to malo ísť aj vo Family, ak má hmlovky. Vtedy by tam mala byť BCM 086F, 086G alebo 087E podľa toho, kedy bolo auto vyrobené a to všetko sú BCM M+. Ak si z BA, môžme to skúsiť nakódovať :)

Share this post


Link to post

komunikator: Ja z BA, ty z BB, rozdiel je jedno písmenko a koľko veľa km je to :)

Share this post


Link to post

Ja, ked som si bol prevziat auto, pytal som sa na Corner, tak mi povedali, ze Corner neobjednavali :-) je to fakt len v kodovani?

Share this post


Link to post

seaman: Jasne, stačí nakódovať :palec: Tiež som nemal Corner z výroby, a už mám :palec:

Share this post


Link to post

Zdravím všechny.

Můj problém spočívá v dodatečném osazení světel pro denní svícení s mlhovkama. Pořídil jsem Octavii FL (10.2010) bohužel bez zmíněných světel. auto již bylo takto vyrobeno a prodejce mi už nebyl schopen vyhovět.

Chtěl bych se tady na odborném foru dozvědět co já mohu udělat pro zprovoznění těchto světel co doplnit, vyměnit atd. Je potřeba vyměnit BCM jednotku

(eventuelně otnačení).

 

Díky t-drát

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se členem OctaviaClubu a získejte výhody.

×