Přejít na obsah

1.9 TDI Čip 66 kW 83 kW 7000,- 110 kW - 9990,-


OTAS

Doporučené příspěvky

Zkušenost s tím teda nemám, ale nechápu, jak ti můžou 66 nachipovat na 110kW! To je blbost bez trysek a turba....na těch 83Kw se to dělá v pohodě i víc.

Vykašlal bych se na to a zajel za Fanem nebo dieselpower ti to rovnou i odbrzdí. a ta odlišná cena 7 a 10....to sou mi věci. Nalejvači no...nad tímhle se dá tak akorát pousmát. :smich:

Odkaz ke komentáři

Vskutku další z velmi důvěryhodných firem, co načipuje cokoliv.

 

Když vezmu jen auta, co mi stojí doma v garáži:

 

Focus II ST: Slibují navíc 14kW a 20Nm. Realita u „značkových“ ladičů je 30-35kW a okolo 110Nm. Je to totiž turbomotor, to klukům možná uniklo ….

 

Naproti tomu Volvo V70 2.4i – k sériovým 125kW navíc dalších 18. To bych chtěl u benzínové atmosféry vidět …

 

Pomíjím např. úpravy motoru 1.6 MPi o 10/11 kW (včetně neexistujícího 16V) nebo už v sérii vyhoněné Fabie 1.4 16V 74kW o dalších 11kW ….

Odkaz ke komentáři
To je hruza co tam prezentuji za grafy :palec: 66kw TDI kod motoru ALH lze udelat na vykon 125koni a 280Nm... REALNYCH... kod motoru AGR min, je tam jine turbo (obtok)

 

¨chtěl jsem jen info , kámoš tam byl s Pasatem a je spokojenej . jakej je rozdíl tady při úpravě - Výkon před úpravou: 66 kW / 90 PS / 210 Nm Výkon po úpravě: 87 kW / 118 PS / 285 Nm za 4500,- a úprava u DP 1.9 TDI 66kW -> 85kW/260Nm za 9599,- ?

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Našel jsem na foru tuto firmu http://www.sgs-servis.cz/chiptuning-skoda/ na čip škoda octavia tour 19 tdi 66 kw.Čipují 1.9 TDI 66 kW 83 kW 7000,- 110 kW - 9990,-Máte s tím někdo zkušenost ?

 

Já nevím kde jsi našel ty ceny, ale je dobré i zavolat. :rolleyes:

To dodo -nevím kde jsi přišel na to , že jsem nalejvač. To je i třeba DP s verzí Ekonom a bez diagnostiky. Jsou to nalejvači?? Nemyslím si. Já mám své úpravy odbržděné taky a každé auto dělám individual znovu. Pokud jsou u mě na stránkách nějaké hodnoty..jsou pouze orientační.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
Guest Straspytlik69

Vykašlal bych se na to a zajel za Fanem nebo dieselpower ti to rovnou i odbrzdí. a ta odlišná cena 7 a 10....to sou mi věci. Nalejvači no...nad tímhle se dá tak akorát pousmát.

 

 

Ahoj Všem.Chystám se koupit Oktávku 1.9tdi 66kw a tak zbýrám informace.Chtěl jsem se zeptat,co to znamená že to zrovna i odbrzdí.co je napsáno v horním přízpěvku.Děkuji za odpověď

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
Guest mejdlo91

¨chtěl jsem jen info , kámoš tam byl s Pasatem a je spokojenej . jakej je rozdíl tady při úpravě - Výkon před úpravou: 66 kW / 90 PS / 210 Nm Výkon po úpravě: 87 kW / 118 PS / 285 Nm za 4500,- a úprava u DP 1.9 TDI 66kW -> 85kW/260Nm za 9599,- ?

já mám čipovanou 66kw na 87kw a 320Nm za 3500kč přez známého od dieselpoweru a mám trochu přidané tlaky na turbu a z toho auta je nehorázná střela oproti obyčejné 66kw. jede to jak ďas a ani 96kw PD nemá šanci :)

Odkaz ke komentáři

Strašpytlík a mejdlo s jedním přízpěvkem neberu vážně/nahaněči/ a Petanovi odpovím:

/Správně....ikdyž někdo udělá jedno auto na brzdě a pak to jenom nahrává do dalších jiných, tak je to nalejvání!!! Každý auto je v jiným stavu a má trošku jiné hodnoty. neříkám, že ten chip bude úplná hrůza,ale lepší je přístup ke každému autu zvlášt. ámen. /

Že má auto jiné hodnoty a já to doženu chipem, je první mýlka . Každé auto v sérii musí mít správné hodnoty/diagnostika/ Nastavení čerpadla či vačky, čipem nedoženeš, zatuhlé turbo čipem nedoženeš, spuchřelé hadičky od regulace a vadné ventily opět ne a pokud to tak někdo řeší, je to zásadní chyba. Takže až posud je v hlavní roli ne brzda, ale diag. Zhruba na stovce aut se při správném nastavení, a konzrole hodnoty nelišily o více než 14PS, na rozdíl od km 20 až 400tis nájezdu. Přesto však sw dělám individual/ na tomhle se shodnem, jen důvod je jiný/, ale ne abych něco doháněl, ale proto abych respektoval ujeté km a celkový stav auta. Nevím zda někdo na brzdě testuje brzdy, či tlumiče, nebo najeté km. Takže asi jiná úprava bude pro nové auto a jiná pro olítanou dročku v automatu.

Deklarovaný výkon, pokud vychází ze základního který je ok a splňuje regulační předpoklady dosahuje uváděných hodnot.

Pokud někdo pochybuje není problém úpravu udělat za podmínek DP, či FUN na brzdě. Potom pište, že jsem to nenalil, ale třeba nacpal. A jednu referenci bych tu měl...Martin RS... ať se vyjádří. Pochopitelně popravdě.

Odkaz ke komentáři

Všichni,nebo alespoń většina se tady navážíte do motorpowera bez toho,aby jste na něj měli v ruce alespoň jednu negativní referenci.Máte k tomu nějaký důvod,někomu z Vás zmršil auto?

Jak dlouho se u nás čipují auta?A jak dlouho mají k dispozici brzdu TDI fun a Dieselpower?

Já mám už nějaký čas upraveno a v té době,když jsem dělal úpravu,tak se o brzdě nikomu ani nezdálo.Podle Vaši teorie by tedy byl nelejvač TDIfun i DP.A zázrakem přes noc se z nich nákupem brzdy stali úpravci No1.To asi ne.Nikde není psáno,že motorpower nemůže být zrovna tak dobrý,jako oni,i když zrovna brzdu nemá.

Odkaz ke komentáři

Já sem se do nikoho osobně nenavážel. Ale co sám kolikrát vidím,co prezentují na některýách stránkách úpravci.

Však může se dobře aji načipovat bez brzdy, to neříkám, to už je každýho pak věc čemu věří nebo jestli ten dotyčný má dobré reference. Ale určitě na brzdě lépe odladíš průběh křívky výkonu a kroutáku.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Mam otazku tak dufam ze som trafil temu.

Vec je taka, ze ja aj kamos mame rovnake octavie, obidve 1,9 TDI 66kw AGR, Rovnake rocniky 98. On dal svoju chipnut a teraz s nou mal buracku a je to na totalku. Chce mi darovat jeho chipnutu riadiacu jednotku. Ja chcem svoju chipnut uz davno a teraz mi dal chrobaka do hlavy. Takze sa chcem opytat ci je mozne vybrat riadiacu jednotku z auta a dat ju do druheho, rovnake kody motorov, rovnake rocniky. Ci nebude problem s elektrikou, proste len vybrat moju riadiacu a dat tam tu jeho chipnutu. Ci nebude potom nejaky problem s elektrikou, imobilizer alebo nieco take. Nechcem nieco pokazit tak sa radsej pytam tu lebo viem ze tu su kompetentny ludia.

Dakujem

Odkaz ke komentáři

Mam otazku tak dufam ze som trafil temu.

Vec je taka, ze ja aj kamos mame rovnake octavie, obidve 1,9 TDI 66kw AGR, Rovnake rocniky 98. On dal svoju chipnut a teraz s nou mal buracku a je to na totalku. Chce mi darovat jeho chipnutu riadiacu jednotku. Ja chcem svoju chipnut uz davno a teraz mi dal chrobaka do hlavy. Takze sa chcem opytat ci je mozne vybrat riadiacu jednotku z auta a dat ju do druheho, rovnake kody motorov, rovnake rocniky. Ci nebude problem s elektrikou, proste len vybrat moju riadiacu a dat tam tu jeho chipnutu. Ci nebude potom nejaky problem s elektrikou, imobilizer alebo nieco take. Nechcem nieco pokazit tak sa radsej pytam tu lebo viem ze tu su kompetentny ludia.

Dakujem

 

Pouze pžizpůsobit v budíkách vymyzáním adaptačních hodnot....bylo by dobré aby jednotky měly stejná objednací čísla a diag před i po..kontrola tlaku na turbu, palivo atd..

Odkaz ke komentáři

No nemam nikoho znameho co by mi nato mrkol, takze vsetko cez oficial firmu dat spravit, takze diagnostika, prehodit riadiace jednotky, doladit elektriku, potom na brzdu....To uz potom bude jednoduchsie dat rovno v tej firme cipnut. Myslel som ze to bude len otazka vymeny, proste staru von a novu dnu, ale ak je to skutocne takto zlozite tak to asi riesit nebudem, lebo 250 eur na novy cip momentalne nemam.

Este sa opytam, co sa stane ak tie riadiace prehodim a skusim startnut. Je to tak ze ak to nebude dobre tak len proste nenastartujem alebo nastartujem a auto pojde zle alebo tou vymenou nieco nenavratne pokazim, myslim elektroniku auta .

Dakujem

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...