Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Zdravim, planuju koupi RSka, a chtel bych ji chipnout na 165KW. Nasel jsem vsak jen jednu firmu ktera to dokaze - powerTEC, bohuzel je z Kladna a ja jsem z Opavy - kousek od Ostravy. Chci se zeptat, nevite o nejake firme, ktera to dela nekde na morave? Nebo proste bliz nez je Kladno? Dekuji moc.

Odkaz ke komentáři

Tomu, že nějaký powerTEC je schopen úpravou SW dostat z RSky 165kW věřím asi tak, jako že je schopen upravit jedničkovou Fabii 1.6 16V 74kW, popř. 1.6 55kW nebo jedničkovou Oktu 1.6 16V 74 / 75kW (poznámka pro neodborníky – ani jedna tato motorizace se nikdy neprodávala. Přesto tato firma, která je schopna upravit stovky modelů a motorizací je trvale na svých stránkách prezentuje).

 

Za sebe radím, až si takové auto koupíš, od této firmy jednoznačně dál. Vyber si nějakou solidní a důvěryhodnou firmu. Údaje na internetu sice můžou působit bombasticky, ale reál je u RSa čistě úpravou jednotky bez mechanických úprav někde mezi 150 – 155kW.

Odkaz ke komentáři

tesna:Diky, neco takoveho jsem potrebval. Tady na Morave takyprovadi chip na tech 155KW, takze aspon nebudu muset tak cestovat.

 

tejna: jj diky uz jsem se dival na jejich nabidku. Na rozkos jeste nevim jestli dorazim nebo ne. Chtel bych, ale nevim jak to bude s bydlenim na vysce v tu dobu.

 

JInak diky za vyreseni, muze LOCK/DELETE

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Pak si zajedte na brzdu aby jste zjistili kde jsou ty kone. Namazat zakaznika jen navysenym boostem a tim i kroutakem neni problem, ale mit tam aspon 150kw na seriove 1.8 RS hmmm to tezko.. Bez zasahu do HW motoru 150-165kw bez brzdy jen na dobre slovo :lool: :lool:

Ja benziny nedelam, ale videl jsem ty zklamane lidi co zjistili realitu. Pak vymluvy a vymluvy od upravce (spatne turbo, spatna vaha, spatna brzda, spatne chlazeni atd. ) ale i dle nich takto pokazene auto upravili. :wallbash: :wallbash:

Mam nekde na PC komunikaci ++++++++ a jednoho mojeho kamarada co si u nich nechal udelat RS... To by jste se pobavili...

:-) jen pustim perlicku, na brzde se motor brzdil do omezovace, ten je limitovanej vyrobcem a nebo je limitovanej dle upravce kterej do nej zasahne, pani ze ++++++++ posunuli omezovac na 7000ot a pak v emailu napsali, ze tocit motor do 7000 tis neni moc dobre. Tak je to normalni???? To se bude pak zakaznik co si vyjede na okruh hlidat aby to moc netocil? Fakt masakr...

Tak hodne stesti pri vyberu upravce, a osobne ladit turbo benzina bez mereni smesi, lambdy, detonaci, nekde pred kanclem na ceste. Hmm

Odkaz ke komentáři

U mě to realita je ....můžeš si to i odbrzdit :D , RS jde někam na 215 PS, ale to je opravdu strop.

O2 TFSI tak na 250PS, ze sériovým HW.

Největší perly, ale chodí od Cimbu a Sportmotoru. A to jsou "renomované firmy" .

Ta vykonove parametry mam od BHmotor. Myslim, ze to je jedna z nejvetsich kapacit na benziny. Jinak to byl teda sportmotor co jsem psal :wallbash: .

P.S. jo tak zajed pak nejake to RS zmerit k Risovi...

Odkaz ke komentáři

Mas nebo nemas?? RS 1.8T oktu

Budu dělat Golfa GTI JUBI což je stejný motor....tak ti to sem dám. Pokud tedy bude dotyčný souhlasit. Mám grafů dost , ale beze jména není autentický a každý o zveřejnění nestojí.Dost často při prodeji auta potom každý tvrdí, že nikdy nečipoval, že není opotřebené.

Navíc u benzina musí být auto na rozdíl od nafty vžy 100% OK, jinak se výsledek nedostaví. Ještě sem dodám odkaz na referenci od swenak/ale musím to někde najít/, což je tohoto krásná ukázka. mot

Odkaz ke komentáři

No nekde jsem to videl, von to dal snad na vsechny fora. Trochu komedialni ale ok.. Spis me zajima ta 1.8T co jak rikas 215koni.. Ja mel za to, ze to mas odmereno. :rolleyes:

Ale vpohode, nemusis to hrotit.. To jmeno mi stejne nic nerekne.. Takze s jmenem nebo bez je mi fuk, bude tam znacka Jarova.

P.S. kdyz tak muzu nahodit mereni SPORTMOTOR :lool: :lool: :wallbash:

P.S. jinak dnes mi volal jeden zakaznik zde zminene fy Chiptuner co mu delal Nissan Quashai DPF. :-) Auto tahly od nich nepojizde do Nissan Praha :lool: jen tak mezi reci. Abych ja neco takoveho po nekom opravoval haha.. Budiky sviti jak kolotoce. Ty jsi mel s nima taky docineni co Petre???

Upraveno uživatelem TDIfun
Odkaz ke komentáři

Fun: Nejde ti poslat SZ a ja bych mel dotaz ohledne upravy BMW 530 xd, rok vyroby 2008, detailnejsi info bych zjistil, ale potrebuju jen nejaky zakladni informace, jestli je to mozny, za jakych podminek atd.

Odkaz ke komentáři

Fun: Nejde ti poslat SZ a ja bych mel dotaz ohledne upravy BMW 530 xd, rok vyroby 2008, detailnejsi info bych zjistil, ale potrebuju jen nejaky zakladni informace, jestli je to mozny, za jakych podminek atd.

pred 10 min mi tady volal nekdo ze chce udelat 530 xd 2006 nebyl jsi to ty???

Odkaz ke komentáři

Ty grafy by mě taky zajímaly. Úpravy, které dělají tyto renomované firmy jsou vytvořené plošně, proto může být a je u každého motoru odchylka až několik koní. Také dost záleží na mechanickém stavu motoru a ostatních dílů. Takže tvrdit, že dostanu z každého RS 155kW je dost troufalost :-) Se zvyšujícím plnícím tlakem turba taky roste teplota nasávaného vzduchu, takže pokud budu mít na brzdě 155 kW, v létě v parnech tam můžu mít taky o 20 kW míň. Proto by měl kvalitní chiptuning obsahovat i výměnu mechaniky, vstřiků, turba, aby výsledný výkon byl co nejvíc konstantní při různých klimatických podmínkách.

EDIT: když už shazujete ony "renomované firmy", hoďte do placu něco, co ostatním k něčemu bude. Mě třeba osobně zajímá v čem je Sportmotor tak špatný, různá porovnání grafů, popisy atd. hlavně né žvásty, to je k ničemu.

Upraveno uživatelem otmen
Odkaz ke komentáři

Nebudu zde zdarma dělat školení proč a jak, ale u Sportmotoru....nelineární průběhy, moc paliva, přílišný požadavek na plyn.

Výsledek....jede hůř než série, pouze "dobrý pocit" okolo 2000ot.

U TFSI podobně a cukatura, většinou se nedá jet na tempomat. Graf jako záda stegosaura, ale dohodím sem radši jeden zdokumentovaný dúkaz. Nebo i více.

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=221&t=180428

Odkaz ke komentáři

To není žádný hmatatelný důkaz.

Ideální by bylo porovnání reálných grafů - série vs. Sportmotor vs. např. Motorpower na stejné brzdě. Potom se dá vyvodit nějaký výsledek/úsudek.

Pochybuju, že Sportmotor má na svých stránkách reálné grafy z brzd. Takže nezbývá, než jet např. 3x na brzdu, ale to udělá asi málo kdo.

Takže budeme nadále žít jen ve spekulacích a věřit tomu, co si jaká chiptuningová firma umístí za povídání na svoje internetové stránky.

Každopádně díky aspoň za jeden odkaz :)

Odkaz ke komentáři

To není žádný hmatatelný důkaz.

Ideální by bylo porovnání reálných grafů - série vs. Sportmotor vs. např. Motorpower na stejné brzdě. Potom se dá vyvodit nějaký výsledek/úsudek.

Pochybuju, že Sportmotor má na svých stránkách reálné grafy z brzd. Takže nezbývá, než jet např. 3x na brzdu, ale to udělá asi málo kdo.

Takže budeme nadále žít jen ve spekulacích a věřit tomu, co si jaká chiptuningová firma umístí za povídání na svoje internetové stránky.

Každopádně díky aspoň za jeden odkaz :)

Mam na dilne takove mereni, RS bylo pred upravou sportmotor zmerit vykon u mne. A pak po uprave. Takze mam dva grafy prelozene prez sebe jedno auto... Proste jsem se jeste nesetkal se seriovou RS co mela 155kw po uprave jen chipem, proto jsem psal o ten graf, nic vic..

Upraveno uživatelem TDIfun
Odkaz ke komentáři

Kamarád si nechal u Sportmotor dělat úravu na 150 kW (úprava pro Natural 98).

Dělal si měření, před a po, ale jen přes KPOWER. Neměřil tedy absolutní hodnoty, ale spíš nárůst výkonu. Ten byl cca. 30 kW na Natural 95. Tedy pokud budeme brát, že původní výkon byl 110kW, nový má teď 140KW. Měřeno za venkovní teploty v zimě (kolem 0°C). Otázka, co by s tím udělal 100 okt. benzín. To auto má najeto kolem 250 tis., myslím že múže být spokojen. Ze začátku měl problémy s mírným houpáním výkonu na plný plyn, ale to záhy vyřešil tak, že otevřel sání na předním nárazníku, aby se turbo mohlo řádně nadechnout. Pak dělal měření v létě (dusno) a výkon byl o 20 kW menší.

U 1.8 T je dost rozdíl v motorech, AGU má menší turbo, AUM a ARX turbo jako RS. Tudíž ty novéjší verze motorů by měly jít naladit na stejný výkon jako má RS.

Já jsem dělal úpravu dle RS map, mám AUM a sehnal jsem si dumpy, které mají stejné umístění map a upravil. Takže mám 132kW na AUM a jsem spokojen, protože to bylo za lidovou cenu. (Galleto jsem si vyrobil sám, ale nakonec jsem to raději dělal HW přes Willema). Dělal jsem měření přes KPOWER a spokojenost.

Věřím, že těch 150 kW +- se z RS vymáčknout dá. Motor ale musí být v bezvadném stavu.

Odkaz ke komentáři

to jako v létě to má místo 140kw jen 120kw??? to je dost na h... takový rozdíl bych teda nečekal...v zimě se to ani nevyužije. já bych zas se sáním nechtěl nic dělat max vložku, jestli to má otevřený v nárazníku tak to za deště musí pronikat až na filtr... to houpání by nemělo dělat ani s orig. vložkou a sáním ne?, to je spíš špatně udělanej chip... ale diky za postřehy, a že mám na ARX stejný turbo jako RS jsem nevěděl, včem je teda rozdil? jen v softu v říd. jednotce?

Odkaz ke komentáři

Bavime se o RS. 110kw AGU lze 190 udelat. Rikam jen co jsem nameril

 

to jako v létě to má místo 140kw jen 120kw??? to je dost na h... takový rozdíl bych teda nečekal...v zimě se to ani nevyužije. já bych zas se sáním nechtěl nic dělat max vložku, jestli to má otevřený v nárazníku tak to za deště musí pronikat až na filtr... to houpání by nemělo dělat ani s orig. vložkou a sáním ne?, to je spíš špatně udělanej chip... ale diky za postřehy, a že mám na ARX stejný turbo jako RS jsem nevěděl, včem je teda rozdil? jen v softu v říd. jednotce?

Na teploty jsou v ECU korekce, nebavim se o prehratem IC atd. Proto i na brzde se zadavaji korekcni faktory aby bylo srovnane mereni napr v lete nebo v zime, merim stejne kone...

Odkaz ke komentáři

vono se mělo dávat turbo se stejnejma parametrama nějak tak od roku 2000, ale už si to přesně nepamatuju. Někde to bylo hezky popsany, myslím že to bylo tady:

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=35228

ARX, AUM, AUQ jsou v podstate stejny motory, nějaký rozdíly tam ale jsou. Dle mě jsou ale ty rozdíly jen ve snímačích (např. u lambda sond je rozdíl v měřeném napětí u ARX a AUM apod.), což na výkon motoru by nemělo mít vliv.

 

TO TDIfun: já nevím jak je to u TDI, možná jsou méně citlivé na teplotu nasávanýho vzduch, ale je fakt že i u mé 1.8 mám pocitově v dusnech menší výkon a to mám fabrické nastavení ECU dle RS.

Mě dává turbo ve špičce cca. 1.8 bar, tomu kamošovýmu od sportmotor něco lehce přes 2 bary.

Odkaz ke komentáři

vono se mělo dávat turbo se stejnejma parametrama nějak tak od roku 2000, ale už si to přesně nepamatuju. Někde to bylo hezky popsany, myslím že to bylo tady:

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=35228

ARX, AUM, AUQ jsou v podstate stejny motory, nějaký rozdíly tam ale jsou. Dle mě jsou ale ty rozdíly jen ve snímačích (např. u lambda sond je rozdíl v měřeném napětí u ARX a AUM apod.), což na výkon motoru by nemělo mít vliv.

 

TO TDIfun: já nevím jak je to u TDI, možná jsou méně citlivé na teplotu nasávanýho vzduch, ale je fakt že i u mé 1.8 mám pocitově v dusnech menší výkon a to mám fabrické nastavení ECU dle RS.

Mě dává turbo ve špičce cca. 1.8 bar, tomu kamošovýmu od sportmotor něco lehce přes 2 bary.

Mluvis v absolutnich hodnotach tlaku?? Tzn. 0,8bar ano benzin ma vic korekci na teploty. Nema takovou ucinnost, pracuje ve vyssich teplotach atd... Ale 20kw... fihaaa.. to uz je hodne velkej zasah jednotky... asi se mu to prehriva ale to by nemelo, pokud nabizeji upravu tak snad nebude mit ty parametry jen v zime si myslim,...

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...