Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

TDIfune, muzu jen dotaz? Mam jiz zminovanou RS, je tam chip (udajnde nejakych 220hp +-), najeto mam 180tis. Mel jsem na to bov, ktery nebyl nastavitelny a delal problemy, tak sel pryc. Ted jsem mel auto ve skodovce u znameho. Uz delsi dobu mi auto pri 3tis otackach jakoby cukne - dle mechanika neco elektronicky vypina turbo nebo neco a pri rychlostech nad 180km/h uz je to prubezne, tahne netahne a porad dokolecka, intervaly cca 1sec. Mam ted v planu udelat rozvody, koupit kit sani a stelovatelny BOV. Chtel jsem se zeptat, jestli by jses na to nekoukl, popripade to prechipovat a na kolik by vysla +-cena? Diky

Odkaz ke komentáři

TDIfune, muzu jen dotaz? Mam jiz zminovanou RS, je tam chip (udajnde nejakych 220hp +-), najeto mam 180tis. Mel jsem na to bov, ktery nebyl nastavitelny a delal problemy, tak sel pryc. Ted jsem mel auto ve skodovce u znameho. Uz delsi dobu mi auto pri 3tis otackach jakoby cukne - dle mechanika neco elektronicky vypina turbo nebo neco a pri rychlostech nad 180km/h uz je to prubezne, tahne netahne a porad dokolecka, intervaly cca 1sec. Mam ted v planu udelat rozvody, koupit kit sani a stelovatelny BOV. Chtel jsem se zeptat, jestli by jses na to nekoukl, popripade to prechipovat a na kolik by vysla +-cena? Diky

Jak jsem jiz psal, neladim tyhle motory.

Odkaz ke komentáři

Když to tady čtu a píšete, že pro RS je max. strop bez mechanických úprav po chipu oněch 155kW, tak jak se motor RS liší od motoru z jedničkovýho Leon Cupra R, kterej se dělá ve dvou provedení a to 154kW a 165KW v základu ..??? :huh:

Odkaz ke komentáři

Když to tady čtu a píšete, že pro RS je max. strop bez mechanických úprav po chipu oněch 155kW, tak jak se motor RS liší od motoru z jedničkovýho Leon Cupra R, kterej se dělá ve dvou provedení a to 154kW a 165KW v základu ..??? :huh:

No to je dobre, vono jde z 1.8T dostat i treba 700 koni. Ale tam je ten rozdil, vse je jinak :-) jako treba ten Leon, jen IC ma dva naprklad, vetsi turbo, vstriky, vyfuk, sani a buh vi co jeste. Az konecne nekdo da graf (korektni graf) Oktavie 1.8T se 155kw to budu moc rad..

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

jj, je tam o něco větší krouťák. Když jsem to ale měřil, tak jsem měl KO lambdu + tlačí mi to malinko víc. Měření bylo prováděno na 4 st. a tlak při tom cca 1,2b max. Na tom grafu je jejich www ;) . Při tlaku 1 - 1,1b se to pohybuje +- tak jak to udávají. Záleží na kondici motoru atp.

Odkaz ke komentáři

Já netvrdím, že to co píšeš jsou nesmysly. Nerozumím tomu tak, abych ti dal nějaký pádný argument a taky nechci říct, že tomu nerozumíš. Ale chápu, že je ve vašem kšeftu obrovská konkurence. Přijde mi že jsi konkrétně na sportmotor hodně vysazený.

Co se týče AGU, jak vypadá u tebe?

Odkaz ke komentáři

Zhruba stejně, u tohoto motoru, ale není moc rozdíl dobrá a špatná úprava. Pokud tam máš patice není problém vyzkoušet úpravu ode mě. Co se týká mého vysazení, tak v CZ je 99procent firem typu umíme všechno, není problém. Když se však problém vyskytne, tak vyrukují maximálně s pojištěním na blbost. A cítím to tak proto, že mám pocit, že jsem opravdu sběrna problémů. Navíc nedávno jsem viděl v autorizáku doprzněného nového Touarega 4,2 L TDI, kde nateklo do jednotek, které byly drasticky otevřené metodou šroubovák a kladivo. Vylámané , vyštípané a pána stála oprava toším aspoň 80 tis. Doufám, že ještě zjistím jméno firmy. No a Sportmotor není taková škodná, ale TFSI neumí a prodávat KN filtry je diletantismus. Či spíš metoda jak ze zákazníků vydolovat nějaké peníze navíc.

Odkaz ke komentáři

Když je zde řeč o Sportmotoru, tak aby se na ně neházela jen špína..... Přidávám graf z mého měření. Motor AGU. Najeto cca 150k podle tacho. Reálně bych ale řekl, že víc. Veškerý HW v sérii. Jedním slovem spokojenost.

 

post-7282-0-15086700-1327790175_thumb.jpg

No nahore nic moc, max vykon pada od 4800 to je jak u TDI :-) 170koni v 6000.

Tady neco prihodim 6500ot jeste 180koni a i ten nabeh je tady lepsi.. V 2000otackach 20Nm

post-492-0-11490300-1328001160_thumb.jpg

Upraveno uživatelem TDIfun
Odkaz ke komentáři

No nahore nic moc, max vykon pada od 4800 to je jak u TDI :-) 170koni v 6000.

Tady neco prihodim 6500ot jeste 180koni a i ten nabeh je tady lepsi.. V 2000otackach 20Nm

Jenže jestli si někdo něco chválí u týhle firmy, tak právě spodek a oni to opravdu upravují jako TDI. Hold všichni chtějí spořit tak doba přeje těmhle šit firmám. Jaksi se zapomíná, že benzínový motor má nejlepší průběh právě ve vyšších otáčkách a delší rozsah použitelných otáček.

Odkaz ke komentáři

Zhruba stejně, u tohoto motoru, ale není moc rozdíl dobrá a špatná úprava. Pokud tam máš patice není problém vyzkoušet úpravu ode mě. Co se týká mého vysazení, tak v CZ je 99procent firem typu umíme všechno, není problém. Když se však problém vyskytne, tak vyrukují maximálně s pojištěním na blbost. A cítím to tak proto, že mám pocit, že jsem opravdu sběrna problémů. Navíc nedávno jsem viděl v autorizáku doprzněného nového Touarega 4,2 L TDI, kde nateklo do jednotek, které byly drasticky otevřené metodou šroubovák a kladivo. Vylámané , vyštípané a pána stála oprava toším aspoň 80 tis. Doufám, že ještě zjistím jméno firmy. No a Sportmotor není taková škodná, ale TFSI neumí a prodávat KN filtry je diletantismus. Či spíš metoda jak ze zákazníků vydolovat nějaké peníze navíc.

 

Tak k tomu Touaregu ....upravoval T-servis 1čka v oboru v české republice. Na to asi majitel slyšel. Pro šťouraly...ještě stojí u klokočky.

Odkaz ke komentáři

Jenže jestli si někdo něco chválí u týhle firmy, tak právě spodek a oni to opravdu upravují jako TDI. Hold všichni chtějí spořit tak doba přeje těmhle šit firmám. Jaksi se zapomíná, že benzínový motor má nejlepší průběh právě ve vyšších otáčkách a delší rozsah použitelných otáček.

To slysim porad .A UMITE ECOTUNING?? :wallbash: :lool: dobraj marketingovej tah, pritom se jedna o jedna a to same, nebo spis naopak, neumime vyladit tak tomu dame jinej nazev "ECOTUNING", at to trochu kopne, rozkalibrujeme to trochu v SW a palubak bude kecat :lol: :lol:

P.S. nabeh ale tady to neni az tak fajn co dal ten graf ze sportmotoru, navic ja mam jinou predstavu o perfektnim prubehu turbenzinu,,, ani ten muj graf neni idelani ale ja nejsem ladic turbobenzinu, jen jsem aplikoval od kamarada ladenej sw do auta a lehoucce poupravil predzapaly.

Upraveno uživatelem TDIfun
Odkaz ke komentáři

V pořádku jak to myslíš? :D Jediný problém mám s nějakou hadičkou :-/ Vag hazí pokles tlaku mezi škrtící klapkou ... bla bla :D Není na to teplo si prolézt ty hadice. Dole bílá nahoře černá 1.8T IC jako kráva :D Machorval že mu hrabe i 3ka

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...