Přejít na obsah

Žebříček

Oblíbené příspěvky

Zobrazuje obsah s nejlepším hodnocením od 14.12.2012 in Příspěvky

  1. Ještě sharnu nějaké fotky, co si nechal udělat Petr z Royal Detailing Olomouc pro svůj instagram jako referenci :-) Kdyby někdo sháněl detailera z Olomouce, kterej mu dá káru dokupy, tak doporučuju! :-)
    4 points
  2. Je chvilka casu, tak sepisu par dalsich poznatku a zkusenosti. Boruvka ma mnou najeto necelych 1200km, prumerna spotreba nafty 5.8l a el. 3.5kWh, ciste na elektrinu ujeto 227km. Doma nedobijim - jeste jsem nedoresil jak protahnout kabel nebo instalovat wallbox, tak jedine kdy to pichnu na nabijecku je kdyz jsem na nakupu. COz neni uplne casto. Na nejake fundovane poznatky je jeste brzo, ale kdyz to srovnam se stribrnakem. Pozitiva - jede lip, ma mnohem pohodlnejsi podvozek a obzvlast ted po prezuti na letni je o dost tissi. Komfortni funkce super. Negativa - komplikovanejsi infotaiment ale na ten si asi brzo zvyknu. Dotykove plochy na volantu nejsou tak presne jako mechanicke na predchozim volantu a musel sem dat do auta hadr, protoze je videt jak se upatlava. Kufr ma mensi kapacitu, ale nastesti zatim nebyl problem neco nalozit. Otravuje me pipani pri couvani - nejde vypnout. Chybi sitka u nohou spolujezdce na odkladani treba novin. O chybejicim ovladani sedadla spolujezdce od ridice uz jsem psal. Veci k vyreseni - porad cekam na finalni termin vymeny dekoru, neco obcas rezonuje u motoru - asi kryt - budou to resit. A pak musi prelakovat "spoiler" patych dveri - auto nebylo zavoskovane, podelal to ptak a vyzralo to lak. Az zajedu motor, tak by to melo vyjit tak, aby zacalo byt hezky a pak ho zkusim vizt na nejaky delsi vylet s pruletem pres Nemecko, at vidim jak se chova pri vyssich rychlostech a jaky je komfort na dlouhe ceste.
    4 points
  3. V pondělí jsem se stal majitelem Octavia 1 RS Combi ve žluté barvě. R. V. 2004 najeto 270000km Letní kola Spider 17" Zimní kola Spider 16" Dekodér výbavy: E0A = Žádné akční provedení 1D0 = Bez závěsného zařízení 3BS = Vnější zpětné zrcátko vlevo, elektricky seřiditelné, vyhřívané, asferické 3AF = Vnější zpětné zrcátko vpravo, elektrickyseřiditelné, vyhřívané, konvexní 2ED = Kotoučové brzdy zadní 6FB = Vnější zpětné zrcátko v barvě vozu 1AT = Elektronický program stability ESP 3FA = Bez střešního okna (plná střecha) 1N6 = Posilovač řízení 1NL = Se zakrytím pro kola z lehké slitiny H6U = Pneumatiky 205/55 R16 91W 4UF = Airbag řidiče a spolujezdce s vypínáním airbagu spolujezdce 4R4 = Elektrické ovládání oken s pojistkou proti sevření B01 = Země typových zkoušek-NĚMECKO 3QT = 3-bodový samonavíjecí bezp. pás vpředu, s přitahovačem, výškově nastavitelný 4X1 = Boční airbag vpředu 4A3 = Vyhřívání předních sedadel s oddělenou regulací 8L3 = Střešní anténa J1L = Baterie 280A (60Ah) 7AA = Imobilizér elektronický 8GD = Alternátor 90A 6Y0 = Bez varov. zaříz. překročení rychlosti 9AK = Climatronic s regulací vzduchu, bez freonů 8RM = 8 reproduktorů (pasivní) 7Q2 = Navigační systém s barevným displejem 8AY = Rádio pro navigační systém 8QK = Klíč pro zamykání vozu 8X1 = S omývacím zařízením světlometu 4K3 = Centrální zamykání s dálkovým ovládáním a safesystémem B01 = Země typových zkoušek-NĚMECKO G35 = Tlumení přední 3L3 = Mechanické výškové seřizování obou předních sedadel 9P1 = S kontrolou zapnutí bezpečnostního pásu Q4H = Sport-komfortní sedadla vpředu 7X1 = Pomocné parkovací zařízení 9ZG = Příprava pro mobilní telefon s vestavěným mikrofonem 8WD = Mlhový přední světlomet (integrovaný) 7A2 = Vestavba CD-měniče 3GA = Bez nákladové podlahy QG1 = Prodloužený servisní interval 0GG = Exhalační předpis EU4 L23 = Okruh pérování 23 7P4 = Bederní opěra v předních sedadlech, ručně nastavitelná F0A = Žádné zvláštní vozidlo, standardní provedení Fotky dodám až nějaké budou.
    3 points
  4. Krize středního věku dolehla i na mě, takže jsem si udělal radost touhle hračičkou na výlety. Není to teda žádná hand-made V8, ale mně osobně je zvukovým projevem ta V6 sympatičtější a dělá to ten správnej randál... a i ten výkon je pro mě teď úplně z jiný dimenze, na něco takovýho jsem nebyl zvyklej. Mám s tím zatím najeto asi 400km a úsměv na tváři mě nepřechází :-) Dneska jsem tomu dal i cestou z evidenčky střechu dolů a je to krása, co vám budu povídat ... dojel jsem k pojišťovákovi s pěkně vyfénovaným hárem :-) Nejaky technicky info...je to teda AMG C43, do provozu 07/2021, najeto teďka lehce přes 6 000km ... pod kapotou tomu bije V6 s biturbem o výkonu 390ps ... a co se výbavy týče, řekl bych, že to má snad asi všechno, ale možná mě Mezonek opraví a najde nějakej prvek, kterej tam chybí :-))) Už aby bylo jaro, o vikendu umyvam a pujde asi pod plachtu s tim vyhledem na pocasi ... po zime popremyslim o nejakych ochrannych folii na kapotu a naraznik minimalne... a jinak to necham byt tak, jak to je :-)
    3 points
  5. Tak nabito, dotankovano, projeto, schovano 🙂 to “projeto” jsem před Vánoci potreboval, v práci zaprah do poslední chvíle to vypada, do toho resit vánoční úklid a dárky…aspoň jsem na chvíli vypnul a užíval si zvuk z laufů 🙂
    3 points
  6. 3 points
  7. Žijem žijem 😄 Bohužiaľ toto sú fotky štaré asi rok. Chcel som to tu ešte rozpisat postupne ale už ked si načal túto tému tak ju rád dokončím. Bohužiaľ pútala veľkú pozornosť poväčšine ale u policajtov... Takže ma zastavovali tak 2x do mesiaca. Väčšinou sa to vyriešilo slovne a vrámci zapísaných veci bolo všetko v poriadku aj keď vás zo začiatku berú ako vraha. Celkom ma to začalo stresovať. Niektori chceli odomna zapisat rs kridlo do tp. Iný mi citujem povedal "nemôžete obuť 18" gumy na 19"disky". Okrem toho že to bolo stresujúce kedy kto ma zastaví, bolo to často aj zdĺhavé a "zabil" som snimi minimálne polhodinu. Raz mi z maleho TP nevedeli skontrolovat rozmery gúm a že či nemám pri sebe velky TP (na SK musis mat pri sebe malý a veľký doma odložený) samozrejme som nemal ale tym ze sa im nedarilo tak som volal domov aby mi cez smsku poslal fotku veľkého TP a tak to skontroloval policajt na mojom mobile 🤣.Bohužiaľ to prišlo do bodu že mi zobrali TP za zošuchaný rozmer na zadnych gumach. Že nemôžu teda skontrolovať rozmer. Čo by nebol problém a rozumel som tomu aj som to nejak cakal ale dufal som že to obkecám. No a toto bol začiatok môjho "konca" kedy pri vyzdvihnutí TP a oprave závady začal kontrolór vytahovat ďalšie nelegalne veci (nezapisany podvozok). Tak vtedy som si povedal že mi to za to moc už nestojí a zohnal som si iné kolesá ktoré nemám vobec zapísané ale nikto si ma nevšíma 😄. Musím však povedať aj že ma párkrát zastavili policajti len preto ze sa im to páčilo a chceli pokecat a pokukať s obdivom :). Môžem len povedať že chcem sa k tym kolesam a takemu stavu vrátiť ale asi nie ako auto na každý deň. Prikladám fotku aktuálneho stavu, myslim že hezka ale decentná 😄. Sú to r18 zo skoda scala.
    3 points
  8. 3 points
  9. Dnes 60tis a pravdepodobne posledni dlouha cesta
    3 points
  10. Auto asi uz pujde pod plachtu. Tak jen mala ochutnavka novych kol. Jeste to pak vyvezu ven na nejakou tu fotku. Na jare pujee na auto podvozek KW nebo D2 nebo Eibach. Takze to pujde trosku niz.
    3 points
  11. 3 points
  12. Tak a máme přezuto na letní, kompet nová sestava. Kovaná originální kola VW Belvedere + Michelin PilotSport5. Celou dobu jsem měl obavy, z toho jak to bude vypadat, přecijenom černá kola na černém autě není úplně snová kombinace, celou dobu jsem měl obavy, že to vypadat nějak takhle. Což se naštěstí nepotvrdilo, a musím říct, že se mi to docela i líbí. Ty stříbrný 19" byly sice hezčí, ale jizdní komfort a celkově podvozek dostával strašně na zadek. Stojím si za tím, že na OIII je strop 18". Na víc ten podvozek nemá. Vím že je spousta lidí, co by se se mnou hádali ale 100lidí, 100 chutí. Co se mi ale líbí a je obrovsky znát je ušetřená váha. Jen pro představu, kompletně nastrojené kolo, včetně středové pokličky včetně žvejky Michelin PS5 váží 16,84kg. Extrémy 19" jsem nestihl zvážit, ale co mi přišlo v rukách, tak tam bude kolo kolem 30kg. Tzn, že budeme určitě přes 50kg ušetřené neodpružené hmoty, a to už samosebou znát orpavdu. je. dokonce zimní 17" jsem odhadoval tak o třetinu těžší, to můžu kdyžtak ještě zvážit.... Gumy zatím nevím, ještě jsem z nich neojel ochraný nátěr 😄.. Rozčiluje mě jak se na ně všechno lepí a střílí to do podběhů, jinak subjektivně mi to přijde tvrdší, ještě zkusím si pohrát s tlaky.. Jinak kde je ten úbytek hmotnosti nejvíc znát, je jednoznačně brždění, ne že by to před tím špatně brzdilo, to ani omylem, auto brzdí podle mě ze všech škodovek nejlíp. Teď je akorát ten brzdný účinek ostřejší, a nástup strmější. Takže za mě spokojenost. Uvidíme co dál.. Jinak mám k tomu i středový pokličky s logem Škoda, ale asi kvůli tomu červenému kroužku nechám ty VW se mi to tam líbí..
    3 points
  13. Twl, Máro, jak vy dlouho řešíte tu pojebanou otevírací klapku nádrže pro cisterny v Čáslavi? Rok? ... A pořád nechodí jak má.
    3 points
  14. Michale, to se me ptas zatim na moc komplikovane veci 😄 Ale urcite zjistim casem. Jinak po tech pomerne negativnich a rozpacitych zazitcich jsem mel dnes rano poprve usmev na tvari. Potreboval sem na ceste do skoly rychleji odbocit pri rozjezdu z krizovatky a projel sem to bokem 😄 kombinace studenych zimaku a 700Nm prijemne prekvapila.
    3 points
  15. Mám za sebou prvních asi 40 km a je to super. Výbava následující - canton, tažné, paket pro spaní, nezávislé topení, sedadla Suedia - Top, asistovaná jízda 2.0 Top, funkční paket Top.
    3 points
  16. Tomáši, zuříš a brečíš tady nad každým škrábanečkem nad autem, který parkuješ na ulici, ano, stálo ranec, ale tak to prostě je..... horský kolo za dvě kila by sis asi taky nedal do společný kočárkárny/kolárny s tím, že ho nemáš kam jinam dát........bud bys vyřešil kam ho dát, nebo by sis ho nekoupil. opečováváš a hlídáš si svoje a v jiným vlákně píšeš, jak je vlastně dobře, že mladá nebourala fiestou, ale služebákem a nad autem poškozenýho "jen malá oděrka", takže v podstatě nic......... mě by zajímala tvoje reakce, kdyby nějaká pipka 18letá e-autem ti takhle nabourala éčko, jak by si nad malou oděrkou zuřil........
    3 points
  17. Update prveho postu😉
    3 points
  18. Jednou jsem to zazil, kdyz jsem byl s veteranem Skodou 105 co mam po dedovi v Lidlu a kdyz jsem daval nakup do auta, tak jsem si vsiml, ze me pozoruje starsi chlapek a kdyz jsem sel zaparkovat vozik, tak za mnou prisel, pochvalil mi stav auta a zacal vzpominat, ze mel taky Skodovku a jak s ni jezdil s rodinou do tehdejsi Jugoslavie atd... Taky jsme nejakou dobu splkli a na chlapikovi bylo uplne videt, jak rad na to auto a tu dobu vzpominal 😃👍
    3 points
  19. Dnes jedna rychlá akce. Sundat nápisy, odstranit lepidlo a přeleštit. [emoji4]
    3 points
  20. Hele, je to blbý, ale já bych ho v rom nechal vymachat, tři měsíce vydrží a bude mít čas přemýšlet... Proč? Protože to bylo v obci... Ať lítá po dálnici, státních nebo okresních, ale v obci by měl mít respekt...
    3 points
  21. ...ked uz bol vlak rozbehnuty [emoji2369] preco zastavovat...[emoji2357] Pribudli lakovane kryty spatnych zrkadiel a hagusy v piano black, a nove kolesa [emoji3541] gemini antracit s pneu bridgestone turanza t005 [emoji6]
    3 points
  22. Tak když jinak nedáte... bude to velká paráda kluci.
    3 points
  23. tak dnes na den přesně 6 let co jsem si ho dovezl domů, máme za sebou 208tkm na kterých mě nikdy nenechal ve štychu, všechno projel, sjel a vyjel, a viděl jsem díky němu a komunitě kolem těhle aut místa která jsou užasné. Pořád si myslím, že je to komfortní přibližovadlo a budou- li provozní náklady pořád jen v řádu spotřebního materiálu tak nemám důvod předpokládaný prodej po 300tkm posunout na třeba 400tkm. Jsem poslední půl rok koukal za co by se dalo vyměnit a zjistil jsem, že ceny aut v tomto segmentu jsou tak vysoko, že by to bylo zbytečné vyhazovaní peněz. Takže dnes STK bez potíží po poctivé přípravě .... vtipné že 20km po odjezdu se rozsvítila kontrolka brzdového obložení takže další spotřebák ...
    3 points
  24. Nazdárek, aktuálně je přidána možnost výběru auta Octavia I, Octavia II nebo Octavia III v profilu uživatele. Časem určitě přidám všechny verze a typy, aby si každý navolil přesně ten vůz který má... Aktuálně to nechám jen takto v základu. Jde o dobrovolnou možnost, pokud nechcete využívat nemusíte. Případně připomínky či náměty pište sem, budu za ně rád. Díky všem a užívejte červen 🙂 Ondra Auto se zobrazí pod profilem viz zde:
    3 points
  25. nové obutí na sezonu 2025 motec mcr5 ultralight evo 18" continental sport contact 7 bez par gramu na kazdym kole usetreno 7kg
    2 points
  26. Dneska dosel zadni carbonovy difuzor. Jeste prisly zadni tycky stabilizatoru whitline. Tim bude podvozek hotovy. No a zacatek bretna objednavame k04.
    2 points
  27. Černit výfuk se může z krátkých tras. Nech si prověřit zaplnění DPF. Pokud je DPF zaplněn, tak máš dvě možnosti. Koupit starší DPF a po roce nebo 1/2 roce koupit znovu. Koupit originál DPF pro tvou motorizaci a najezdit dalších 300 tisíc km.
    2 points
  28. Tak stradame plany na pristi rok. Puvodne jsem chtel jit do K04 ale asi to bude neco vetsiho. I kdyby to melo trvat 2-3 roky. Letos jeste objednam kovane pisty + ojnice a komplet sadu na hlavu motoru ktera snese az 1000hp. https://www.bar-tek-tuning.com/ea888-gen2-cylinder-head-high-boost-kit-ferrea https://www.bar-tek-tuning.com/forged-piston-con-rod-kit-mahle-race-v2-2-0-l-tsi Pak nasledne vetsi pumpa do nadrze ,vstrikovace,vysokotlake cerpadlo. https://www.bar-tek-tuning.com/20l-tsi-ea888-rsx-injectors-kit-bar-tek https://www.bar-tek-tuning.com/2-0l-low-pressure-upgrade-fuel-pump#reviews-tab https://www.bar-tek-tuning.com/upgrade-high-pressure-pump-2-0-l-tsi No a pak snad uz jen vybrat turbo. Nejspis me bude cekat i samosvor a pohledat nekoho kdo dela neco do prevodovky. Cesta to bude dlouha ale snad to bude stat za to.
    2 points
  29. Filtr resetovaný evidentně je. Předchozí majitel s tím měl pravděpodobně problém proto to pustil dál. Na druhou stranu vypadá to že se ho snažil nechat i vyčistit, protože naměřené hodnoty jsou dobré. Kdyby byl filtr pouze resetovaný v diagnostice bez čištění tak by měřená hmotnost sazí nebyla tak nízká ale reálně by předbíhala kalkulaci a to má pak za následek neustále spuštěnou regeneraci, to se zde evidetně neděje. Máš od poslední regenerace najeto 470 km to je na auto s 280K hodně dobrá hodnota a dle výpočtu to pravděpodobně najede plný rozsah (750km) do další regenerace. To je kondice zánovního filtru s dobře fungujícím motorem. Teď se ještě nabízí otázka jestli ten filtr funguje jak má a jestli není po čištění popraskaný, protože viditelný kouř by z něho jít neměl, maximálně pára. Taky bych se podíval jestli tam vůbec je originální filtr nebo jestli tam není nějaká náhražka z kordieritu, která nefunguje jako originál. SW 8799 je verze přes DG (tj. podvádí s emisemi to chceš zachovat). Nicméně je to dost stará verze. Jestli jsi nechával měnit EGR ventil, tak tam byl známý problém s nekompatibilitou SW a HW verze EGR ventilu, který pak špatně nastavoval klapku. Je otázka jestli ti někdo dnes dokáže nahrát novější verzi, ideálně 9972 nebo možná spíš 9968, svého času to dělali chiptuneři. Pokud bys tam nahrál DG SW tak s těmi hodnotami co máš na třetím vstřikovači, by se ti skoro určitě rozhádal motor a za studena ti motor cukal. Např. verze SW 9978 požaduje ve špice až 2100 barů na vstřikovači, zatím co s 9972 nebo možná spíš to bylo maximálně 1600 barů. Záruka na úpravu po DG už celkem dávno skončila i kdyby sis to tam nechal nahrát tak ti škodovka nic nezaplatí za případné poruchy. Svého času z toho šlo vymlátit do 270K km komplet nový vstřikovací systém i s čerpadlem, dpf a EGR (mě se krom DPF podařilo na RMA uhrát všechny uvedené komponenty) Já bych zkusil vyměnit třetí vstřikovač a pak řešil co dál.
    2 points
  30. 2 points
  31. Na Hané je blaze prej 😂
    2 points
  32. Lanci: za posledni rok najeto 8 tisic km. Docela to drtim dokud je v záruce ale v cervenci to konči vcetne servisu tak uvidime co bude dal 🙂 Maro: ty jeste mas tu plečku? M2? 😆 Jirko: tak ja nejsem velkopodnikatel jako ty. Ja mam starej barak...stare auto...a jsem chudej zamestnanec ktery nema na zimaky...kazdy nemuze podnikat za tvrdou menu jako ty 😂😂😂 a vis ze me to vubec nevadi? Ja radeji buduju vztah a rodinu.
    2 points
  33. Kdyby někoho zajímalo aktuální info k mému pacientovi. Dneska jsem dával motor na držák a trochu jsem ho rozdělal. Ukázalo se, že píst na prvním válci je upálenej, vzal s sebou válec. Hlava na první pohled vypadá, že to přežila. Rozvody byly skočený o 3 zuby, napínák byl na 6,5 zoubku. Bylo velký štěstí, že se to nepotkalo. Zbytek motoru vypadá v docela dobrém stavu, i když budu muset hledat část sítka z držáku vaček. Písty jsou v tomto motoru již nějaké novější - průměr čepu 23mm, kroužky tl. 2, 1,2, 1,2 mm ale stírací kroužek není skládaný. Na 1 válci defekt viz výše, na ostatních válcích dle toho, co si myslím já vše OK. Kroužky volné, žádné větší nánosy karbonu, válce s krásně viditelným honováním, ložiska na ojnicích OK, písty asi taky OK. Někdo na začátku chěl nějaký fotky, tak pro srandu dávám fotku operačního sálu a fotku 1. a 2. pístu
    2 points
  34. Kup si u číňana na ali na magene na kliku takovy gumový držákoobal. Jeden stojí tak jedno ojro
    2 points
  35. To jsi mě rozesmál.... Jasně z doslechu, klasika, ... Máro, Málo, nám tam vše funguje bez závad, nefunguje váš ventil, .... To není o žádném vymýšlení řešení nebo jiné vyšší dívčí. Vy jste za něj dostali peníze, vaše dodávka, vaše montáž. To jen na okraj. Tak to neházej jinam. Tím tuhle diskuzi končím, číslo na mě máš. Haníš tady servisy tak jsem ti jen chtěl připomenout, že mince má dvě strany. Pokud tě ta Čáslav zajímá, pak tě zvu na kafe ....
    2 points
  36. Ahoj, pro odvážlivce popíšu metodu, jak naučit transpondér z klíčku k imobilizéru auta. Pro začátek se zříkám veškeré odpovědnosti za případné škody. U mě to vyšlo, u vás to v lepším případě nemusí fungovat v horším případě si umrtvíte některou komponentu auta. Potřebujeme carprog 8.21 s adaptérem A1 a anténou. Já objednal u čínského obchodníka balík, kde byla jednotka a adaptéry na různá vozidla včetně A1 na CanBus a anténka na čtení transpondéru. V balíku bude CD se softwarem v různých verzích. Mě se osvědčila kombinace, která nepotřebuje práva administrátora a antiviry v ní nevidí hrozbu V8.21 keygen.exe, keygen.dll ( generování licence ) carprog_online.exe, 150428CAR00542UA.lib ( hlavní program + knihovna ) Při prvním spuštění carprog_online.exe si zkopíruju hardwarové ID které vložím do příslušných polí v V8.21 keygen.exe, zvolím si username a s vygenerovaným stringem aktivuji hlavní program. Teď si můžete zkusit HW test jednotky carprogu v UPDATE -> HW Test v0.8 na který si ale musíte vyrobit testovací konektor z rezistorů nebo test adaptéru A1, který musí být zapojený na živý canbus v autě, tj. do diagnostické zásuvky. Nebo přistoupíte rovnou k akci. A1 zapojíme do diagnostické zásuvky, externí napájení jsem nepřipojoval. Vyčteme si obsah paměti imobilizéru. Pro moji Octavia II byla funkční volba DASHBOARD -> SKODA -> 07/2006 DIAG, tlačítka read Immo. Pokud se vám vyplní pole jak na obrázku máte vyhráno. Pokud uvidíte chybu Uknown version of immo activ nebo jinou tak můžete zkusit štěstí s jinou položkou. Uložte si paměť do souboru a přejděte na TRANSPONDER -> VAG KEY. Připojte ke caprogu anténu a nachystejte si odemknutý ID48 transpondér. Vložte transpondér do oka antény a zkuste ho vyčíst klikem na tlačítko s modrou šipkou vzhůru. Přiložená anténa není zpravidla moc kvalitní a můžete mít problém vystihnout nejlepší pozici pro čtení transpondéru cívkou. Pokud vyskakuje hláška Transponder signal too low zkuste různé polohy transpondéru. Mně se nejvíc osvědčilo umístit transpondér naležato pod spoj přivodního kabelu s okem antény. Pokud vidíte Antenna not connected i když jste anténu připojili, možná budete muset opravit součástkovou základnu carprogu realizující naladění anténního obvodu. Jestli cvaká relátko a vyplnilo se vám pole UM1, ID a UM2, máte vyhráno. Doporučuju si transpondér vyčíst několikrát a ověřit, že se hodnoty nemění a už na něj nesahat. Načtěte si dump z imobilizéru přes tlačítko žluté složky. Měl by se vám předvolit radio button na SKODA (TP24) a vyplnit component security string. Kliněte na write a tím se vám informace zapíší do transpondéru. Program se vás zeptá jestli chcete přidat klíč do dumpu, zvolte ano. Modifikovaný dump si uložte disketou. Dumpy si verzujte, ať se vám neztratí původně vyčtený. Stejný postup aplikujte na další transpondéry, které chcete mít k autu naučené. Vždycky si načtěte zmodifikovaný dump z předchozího kroku. Vraťte se zpět do DASHBOARD -> SKODA -> 07/2006 DIAG a tlačítkem žluté složky si načtěte poslední zmodifikovaný dump. Zkontrolujte si, že počet klíču odpovída očekávanému počtu (staré naučené klíče + nově naučené). Ve sloupci jsou uvedeny identifikátory transpondérů, které se imobilizéru předhodí jako naučené. Pokud je vše dle očekávání zapište dump zpět do paměti tlačítkem Write immo. Palubka se restartuje, vše se rozsvítí a zhasne. Ztratí se čas a odjeté km od posledního startu. Důležité je, aby zhasla kontrolka imobilizéru. Toto vyzkoušejte u všech klíčků. To je zhruba vše. Přeju vám hodně štěstí.
    2 points
  37. Jj uz jsem vytahl toho anabolického sportovce ven. Ted o vikendu predstavovali nové emkové řady ale bohužel jsem se nemohl zučastnit i přesto ze jsem mel pozvánku. Vypadaji zepředu strasne divne. Zadni čast vozu nové M3 je nadherna vcetne interieru ale predek nedavam a ani casem asi nezmenim názor na ty nafouklé ledvinky.
    2 points
  38. Vcera jsem se kousnul a krapet sem se zbori. I kdyz jsem se snazil jet hodne na pohodu, zadarmo to rozhodne nebylo 🙂
    2 points
  39. Měl jsem podobný problém. Na chvilku (tak na půl vteřiny motor přestal táhnout. Víc to zlobilo v teple než v zimě. Po delším pátrání jsem zjistil, že to byla vadná řídící jednotka motoru. Podle té nahodilosti bych to zkusil nejdřív právě u ní.
    2 points
  40. Vy co hejtite na octavia 1, tak byste se meli nad sebou zamyslet!! Tady pisete jak stary a nebezpecny auto to je, ze byste v takovym aute ani nevyvezli rodinu a jak jste teda rodinu vozili driv, kdyz byla era S120, Favorit, Felicia, teda pokud jste jeste nebyli v plenkach? octavia 1 je nahodou na dnesni dobu celkem bezpecne auto, sice nema tolik airbagu co novy auta, ale tuhost kastle je mozna i vyssi nez u novych aut. Pred mesicem jsem se s kamaradem v jeho octavia 1 vyboural. V 70km/h jsme se cumakem zapichli do prikopu a otocili se pak zadkem o 180°. Po vytazeni jsme mohli odjet po svych, protoze krome poskozenyho narazniku a utrzenych kosti stabilizatoru se autu nic nestalo. Za 14 dni se skoro to stejne stalo pribuznym od kamarada v Roomsteru a auto zustalo nepojizdne, oprava za 20tis. Komfort je samozrejme v novych autech lepsi, ale o ten kazdymu primarne nejde, ale napsat ze se s octavia 1 neda pomalu ani vyjet je TOTALNI BLBOST!!! Jak uz jsem napsal, trochu se zamyslete nez neco napisete...
    2 points
  41. Mam pocit, ze jsem jeste nepoznal cloveka, ktery zahajuje reseni problemu ve stylu "poslu na vas pravniky", co by nebyl zralej na psychnu... Romane, s tim Kodjakem misto Bawa to nemyslis vazne, ze ne 🙂
    2 points
  42. Já jsem si to nechal přelakovávat u v lakovně, sice jsem tam měl jen pár puchýřků, ale sám jsem si na to netroufl 😄 Nicméně jsem neměl sundané sklo, takže počítám že mi to časem zase začne rezivět. Nicméně stálo to pár korun a už to mám téměř 2 roky a zatím je to furt jako nový 🙂
    2 points
  43. Info ohledně srazu! V nejbližších dnech se zveřejní email, kam se budou moc zasílat registrace. Následně Vám bude zpět zaslán mail s informacemi o ubytování, platbě atd.. Rovnou napište pozadavek na konkrétní ubytování a počet obsazenosti. Pro chaty, co nebudou kapacitně obsazený, bude nabídnuto přidání dalších členů z klubu ( kdo třeba pojede sám/ve dvou a budou chtít chatu). Tenhle systém fungoval po celé ročníky Octaviasrazu a v konečném důsledku to dalo dohromady pár přátel. Vše bych rád zachoval v duchu, jak to měl nastavené Viktor. To znamená, kdo měl požadavek na konkrétní chaty, apartmán, srub, bude mu přidělena i na tento ročník. Apartmány budou upřednostněny pro rodinné účastníky Octavia srazu s malými dětmi! V případě neobsazenosti nabídnuty dalším zájemcům bez dětí. O srazu OctaviaClubu: Myslím, že by byla velká škoda nechat tento tradiční sraz padnout! Náš cíl 11.ročníku Octaviasrazu je ho uskutečnit a následně v něm pokračovat. Pokusíme se vše zařídit tak, aby sraz co nejpříjemnější jako to bylo doposud a ještě ho pro Vás všechny "okořenit" něčím novým. Pokud se i tak neco nepovede, nemějte nam to za zlé 🙂 Tak zatím ahoj a 5-7.6 2020 se vidíme v Žamberku!
    2 points
  44. Konecne som sa sa k tomu dostal viac na https://forum.octaviaclub.cz/topic/32501-kokikova-red-ka/page/5/?tab=comments#comment-1733953
    2 points
  45. Řešil jsem problém s tachometrem. Už jsem myslel na budíky, ale nakonec byl problém viz. odkaz. Díky za toto forum. Třeba to někomu pomůže.
    2 points
×
×
  • Vytvořit...