-
Počet příspěvků
627 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Typ obsahu
Profil
Fórum
Kalendář
Příspěvky od uživatele motorpower
-
-
SW-služby - MPR SGS-motorpower
Úpravy ECU, chiptuning
Odstranění vypínání válců, ACT pro koncernové motory 1.5, 1.4 TSI
Lehké decentní a neškodné Burbles efekty pro většinu benzinových motorů.
Zvednutí omezovače otáček, a odstranění omezení rychlosti V-max
Odstranění problémů s STK
Odstranění problémů s vířivými klapkami, Flaps off
Odstranění problémů s NOX
Odstranění problémů s Readines kódy
Rekalibrace čidel
Speciální úpravy pro HW změny
Úpravy převodovek TCU DSG a ZF / Launch Control, shiftpoint atd.../
Oprava špatného startu za tepla, studené starty
Uvedení do sériového stavu
Updaty veškerého sw pro koncernové vozy
Odstranění sw Diesel-gate a nahrání původního sw, Dieselgate off
AD-blue, SCR, Lambda, GPF, OPF, DPF, FAP, MAF, EGR řešení problémů
Odstranění chybových hlášek, DTC-off
Služba databáze orig dat pro všechny koncernové vozy, a většinu ostatních
IMMO-off služby pro většinu aut
Appconect aktivace
Coding pro koncernové vozy
VCDS-Max nabídka/prodej/ za výhodnou cenu
Přizpůsobení přístrojových panelů pro koncernové vozy0 -
SW-služby - MPR SGS-motorpower
Úpravy ECU, chiptuning
Odstranění vypínání válců, ACT pro koncernové motory 1.5, 1.4 TSI
Lehké decentní a neškodné Burbles efekty pro většinu benzinových motorů.
Zvednutí omezovače otáček, a odstranění omezení rychlosti V-max
Odstranění problémů s STK
Odstranění problémů s vířivými klapkami, Flaps off
Odstranění problémů s NOX
Odstranění problémů s Readines kódy
Rekalibrace čidel
Speciální úpravy pro HW změny
Úpravy převodovek TCU DSG a ZF / Launch Control, shiftpoint atd.../
Oprava špatného startu za tepla, studené starty
Uvedení do sériového stavu
Updaty veškerého sw pro koncernové vozy
Odstranění sw Diesel-gate a nahrání původního sw, Dieselgate off
AD-blue, SCR, Lambda, GPF, OPF, DPF, FAP, MAF, EGR řešení problémů
Odstranění chybových hlášek, DTC-off
Služba databáze orig dat pro všechny koncernové vozy, a většinu ostatních
IMMO-off služby pro většinu aut
Appconect aktivace
Coding pro koncernové vozy
VCDS-Max nabídka/prodej/ za výhodnou cenu
Přizpůsobení přístrojových panelů pro koncernové vozy0 -
V jakém smyslu??
0 -
EGR asi nebyl orig, že??
0 -
Ano, Tatru zachrání 0,8 mikronu odstraněných usazenin, a to je výsledek měření v laboratoři. Hezkou spolupráci s kýmkoliv kdo Vám to zaplatí.😃
0 -
V Praze udělám..
0 -
Vypnutí ACT možno u mě , včetně úpravy výkonu , na všech modelech..
0 -
Konečně rozumné názory.
0 -
Vyjíždění do nuly vyloženě každému autu "prospívá", nevím co na tomto všichni vidíte? Akorát nabíráte sra... odspodu. Tahle spotřeba autu také příliš neprospívá, kdy naposledy vidělo nějaké otáčky??
1 -
V Praze vypnu a je klid..
0 -
Pokud je to kritické, tak asi ano. Co máš za auto a jaký nájezd?? Už, zdechá, či padá do nouzového režimu?
0 -
V podstatě to co VIF, dekarbonizační účinky. Co je lepší nevím, nepoužívám. V zimě jsem asi 2x dal zimní VIF a to spíš kvůli vodě. 99% těchto přípravků je spíš šarlatánsví. Kdo jezdí pomalu a v nízkých otáčkách, tomu se to bude stejně zasírat a nic tomu nepomůže.
0 -
Je to k ničemu...
0 -
Do 420-430 bez jakékoliv úpravy v pohodě, potom jak píše Marfan, upravit větší přítlak na spojkách + pokud nestačí tak lepší spojky.
0 -
Nechcete se chlubit raději s vysokou spotřebou?? Autu dělá svižná jízda lépe.🙂
0 -
Tak napiš do Číny, ideální řešení. Evidentně tomu nerozumíš/ u tohoto auta ti PIN nic nevyřeší, a ještě se čertíš. Nic levnějšího než jsem ti psal už není. Takže pokud potřebuješ předělat budíky, tak ti já sám , nebo někdo pomůže, jinak maximálně auto dovrtáš. Tel. číslo na mě je k nalezení, a v tomto tématu raději končím. MPR
0 -
Ne.
0 -
Možná kabel za 50korun?? Od žehličky? Bude na toto dobrý stejně jako Hex-Can.
0 -
Všechny kabely co to umí začínají na cca 7tis, níž to nehledej. A jejich kvalita je diskutabilní, takže kvůli jednomu PINu, který ani nepotřebuješ, se to nevyplatí. Nebo napiš je to na práci, a za cca 20 až 30 tis, je už více solidních řešení s podporou.
0 -
Třeba Abrites?
0 -
Není lepší se někde zastavit??? U mě v Praze není problém.
0 -
Už se mi též povedlo, zřejmě ještě všechny nemají. Starší GW a BCM?? Už jsem měl i takovou, že to nešlo.
0 -
Vzhledem k tomu, že jsme zde na fóru a každý většinou vlastní VCDS, psal jsem, že zatím nic, neznamená to však, že kódovat nelze vůbec. já si třeba stálé online připojení neplatím, a kupovat tokeny od VCP nepotřebuji. Pro vlastní potřeby mám online v jakémkoliv servise v Evropě. Tedy pro Škoda a v DE pro VW. Napiš tedy co umíš, a nepiš nic o fámách. SFD není žádná fáma, je to realita. Navíc jak jsi sám psal, už se nejedná o anonymní věc, takže třeba nabízet odblok obrazu mi nepřijde úplně nejchytřejší. Minimálně bych jej omezil na max 50 v hod. tj, popojíždění v kolonách. To je však jen můj názor, pokud to někdo bude chtít, a ty mu vyhovíš, tak snad oba víte co děláte. Ještě domácí úkol, jak se zbavit online propojení auta se serverem, tak aby jsi nepřišel o záruku, Pochopitelně tím nemyslím zamezení komunikace, nýbrž zamezit pouze odesílání konfiguračních dat.
V 12. 11. 2020 at 18:48, cosby napsal:Spíš mě zajímá třebas klasické nulování intervalů jestli půjde.Mám takový pocit,že dle nějakého nařízení nevím koho,snad EU musí jít reset provéct i v domácích podmínkách.
jinak "motorpower" podle toho co jsem četl nepůjde ani mazat závady,pouze číst
Mazání závad je možné s licencovanými diagnostikami, např. Hella Guttman. Tedy aspoň to píší. Ještě jsem osobně netestoval.
0 -
Zatím nic, O IV má SFD systém Schutz fahrezeug diagnostic, a jdou pouze číst a mazat závady.
Pochopitelně časem dojde k průlomům, zatím pouze flash fragmentů, ale je to riziko.
0
Padajici ručičky na budíkách (O1)
v Elektrika
Odesláno
V Praze 608 230303....