Přidávám další info:
Momentálně mám auto znovu v servisu.
Chyby které nalezly jsou: pravidelné vynechávání druhého válce nebo závada na druhém válci a NOx senzor. Výše další zmíněné se neprojevily. Proběhla kontrola tlaků, jsou OK. Kontrola systému zapalování a měl by být OK, akorát dnes kontrolují signály zapalovacích modulů za jízdy. Čistě mechanického se nic neobjevilo. A závada, to že tedy vynechává druhý válec, tak po vymazání chyb se projeví znovu až po chvíli co auto vyjede, například 200m - 2km. Takže, jak se ji zachce.
Dále tak jestli se něco neprojevuje skrze řídící jednotku auta, původní majitel, jeho mechanik se kterým jsem telefonicky byl v kontaktu, tak říkal, že se tam něco dělalo, někde pod "torpédem" s kabely.
Co navrhujete vy? Když vynechává 2. válec sporadicky?
Tento motor, tak by také měl dostávat neustále 98 benzin, je to tak? Předtím tam byl jen 95. Myslíte, že by ho to zakarbonovalo tak, že by se děly tyto problémy? Co byste kontrovaly dále?
Po dnešní kontrole se motor bude kontrolovat hlouběji a půjde i na elektro kontrolu.
Může ten NOx senzor ovlivňovat motor až do této míry?
Nechám tu i zvuk motoru:
IMG_2493.mp4
IMG_2493.mp4