Přejít na obsah

majk5698

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

majk5698's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravím všechny na fóru. Mám možnost koupit Octavii 2 1.6 mpi BSE (2006) za docela dobrý peníze, ale samozřejmě to má háček. Při studeném startu OBČAS jede motor na 3 válce, po chvíli se to srovná a jede moc hezky. A další věc je že papá olej (od výměny do výměny majitel 3x dolévá olej, mění ho každých 15 tisíc km). Co jsem tak projížděl forum, tak to buď jsou svíčky (to asi vyřeší starty, ne olej), pístní kroužky nebo vstřiky. Řešil jste někdo podobný problém? Případně kolik vás to stalo? Ještě pojedu k autu jednou s profi diagnostikou, ale třeba jste někdo řešili ten stejný problém. Ono pokud bych musel dělat GO motoru, tak i s těmi dalšími věcmi na výměnu se to už moc nevyplatí.
  2. 1.8t AGU Zdarec, asi před měsícem jsem měnil palivový filtr. Měl jsem za to že jsem vše udělal bez chyby, jenže chybu jsem tam udělal. Od výměny jsem ujel 700km a dneska ráno mi auto při vyjeti od baráku chciplo. Závada jasná, rychlospojka/konektor nedrží na straně blíž k motoru na filtru, takže jsem asi zlomil pojistku. I když to tam zarazim zpátky, stejně to rukou vytáhnu. Jak to vyřešit??? Koukal jsem ze prodávají samotně tu rychlospojku, což by bylo super řešení, ale ta původní mi nejde vyndat z hadice, je tam fakt fest zaražená. A servis taky nepřipadá v úvahu, protože tam nedojedu 😅 mate někdo nějaký nápad?
  3. 1.8t 110kw AGU (400k km) dejme tomu ze čtvrtek jsem si vyzvedl auto ze servisu (výměna oleje a prasklá hadice od chladící kapaliny), a už při odjezdu ze servisu jsem si všiml škubání při akceleraci, trochu jsem to protáhl a přišlo mi to už OK. V pátek ráno (mrzlo) jsem v pohodě nastartoval, ale rozjezd byl celkem tuhej, auto trochu škubalo a musel jsem se rozjet víc pod plynem. Ovšem to hlavní ***** přišlo na první křižovatce (cca 100m od rozjezdu), kde sem se skoro nerozjel, auto skákalo jak splašená koza, otáčky kolísaly překvapivě jen trochu, za to poměrně vysoko. Chvíli jsem stal u krajnice a zkusil se rozjet, auto dal poskakovalo, občas poslalo dopředu, pak zase ztratilo výkon a po asi 100m už to jelo dobře. Říkal jsem si ze možná motor natáhl špatnej benzin (stálo 4 dny v servisu), a svítila mi rezerva. Po práci jsem teda natankoval, a šel to protáhnout na dálnici. Při větší akceleraci se to chvíli dusilo (okolo 3t otáček), ale pak to přestalo a auto jelo krásně. Sjel jsem z dálnice, a na prvním semaforu opět poskakovani, do toho jsem si všiml ze mi poměrně hlasitě vrže něco pod motorem při sešlápnutí spojky. V sobotu sem vzal auto na výlet 120km (dálnice + okresky) a auto bylo úplně v pohodě, akorát vrzala ta spojka po sešlápnutí, ale později po delším stání a vychladnutí motoru se opět auto na první křižovatce zase proměnilo v kozu, ovšem to otáčky už celkem lítaly, a a auto se při akceleraci znovu dusilo, ovšem jen jednou. Je mi jasný ze musím jet do servisu se spojkou, ale moje otázka zní, zda to poskakování a dušení muže mít taky souvislost se spojkou nebo to budou spis svíčky nebo cívky (v sobotu na dálnici auto zrychlovalo parádně a startuje dobře). Případně co dalšího myslíte ze by to mohlo byt? Na diagnostice to zatím nebylo. A ještě dodám ze při volnobehu otáčky nikam neskákají a jsou konstantní. doufám ze jste si můj příběh užili 😄 a předem děkuji za nápady a úvahy.
×
×
  • Vytvořit...