1.8t 110kw AGU (400k km)
dejme tomu ze čtvrtek jsem si vyzvedl auto ze servisu (výměna oleje a prasklá hadice od chladící kapaliny), a už při odjezdu ze servisu jsem si všiml škubání při akceleraci, trochu jsem to protáhl a přišlo mi to už OK. V pátek ráno (mrzlo) jsem v pohodě nastartoval, ale rozjezd byl celkem tuhej, auto trochu škubalo a musel jsem se rozjet víc pod plynem. Ovšem to hlavní ***** přišlo na první křižovatce (cca 100m od rozjezdu), kde sem se skoro nerozjel, auto skákalo jak splašená koza, otáčky kolísaly překvapivě jen trochu, za to poměrně vysoko. Chvíli jsem stal u krajnice a zkusil se rozjet, auto dal poskakovalo, občas poslalo dopředu, pak zase ztratilo výkon a po asi 100m už to jelo dobře. Říkal jsem si ze možná motor natáhl špatnej benzin (stálo 4 dny v servisu), a svítila mi rezerva. Po práci jsem teda natankoval, a šel to protáhnout na dálnici. Při větší akceleraci se to chvíli dusilo (okolo 3t otáček), ale pak to přestalo a auto jelo krásně. Sjel jsem z dálnice, a na prvním semaforu opět poskakovani, do toho jsem si všiml ze mi poměrně hlasitě vrže něco pod motorem při sešlápnutí spojky. V sobotu sem vzal auto na výlet 120km (dálnice + okresky) a auto bylo úplně v pohodě, akorát vrzala ta spojka po sešlápnutí, ale později po delším stání a vychladnutí motoru se opět auto na první křižovatce zase proměnilo v kozu, ovšem to otáčky už celkem lítaly, a a auto se při akceleraci znovu dusilo, ovšem jen jednou. Je mi jasný ze musím jet do servisu se spojkou, ale moje otázka zní, zda to poskakování a dušení muže mít taky souvislost se spojkou nebo to budou spis svíčky nebo cívky (v sobotu na dálnici auto zrychlovalo parádně a startuje dobře). Případně co dalšího myslíte ze by to mohlo byt? Na diagnostice to zatím nebylo. A ještě dodám ze při volnobehu otáčky nikam neskákají a jsou konstantní.
doufám ze jste si můj příběh užili 😄 a předem děkuji za nápady a úvahy.