Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

Tohle delali uplne prvni TSicka...je na to novy software do RJ motoru. Jaky rocnik mas? Me to myslim delal MR09 a po prehrani na aktualni SW to dalo pokoj.

tak ja to zkusím pořešit v servise, také jsem zjistil, že vždy když je auto na diagnostice tak s sebou začne škubat motor na volnoběžné otáčky přitom olej má benzin má též kvalitní a silent bloky jsou snad take dobré ale otáčky se nemění. Právě je zvláštní, že to je vždy jen při diagnostice.

Odkaz ke komentáři

tak ja to zkusím pořešit v servise, také jsem zjistil, že vždy když je auto na diagnostice tak s sebou začne škubat motor na volnoběžné otáčky přitom olej má benzin má též kvalitní a silent bloky jsou snad take dobré ale otáčky se nemění. Právě je zvláštní, že to je vždy jen při diagnostice.

 

Já mám skúsenosť s ktorou sa podelím.

Mám 1.8 TSI CDAA, 2009 MR2010, 48t km. Spotreba oleja cca 2,5 l/15000km. Olej Shell 5w-30 LL, menený po 10-15tkm.

 

Tiež som pozoroval občas ten jav ako keby motorom šklblo na voľnobehu, otáčky nemení, robí to aj za tepla, je to veľmi slabo citeľné ale dá sa to spozorovať ak napr. čakám na semafore, tak to občas pocítim. V diagnostike bez závad.

Menil som odlučovač oleja, z dôvodu, že mi mastilo do oleja hadicu prívodnú k turbu a tam sa napája prepad vzduchu a púštal trochu olej. Ja som mal verziu odlučovača na konci čísla dielu s písmenkom A. Bol som u známeho a ten mal na superbe 1.8 TSI odlučovač na konci s E a bez úniku oleja. Tak som dal aj ja verziu dielu E. Mastene hadice k turbu sa zlepšilo o cca 50%, k spotrebe oleja sa neviem vyjadriť, olej ked treba dolejem už to nerátam.

 

Prvé dva týždne týždne bol motor neskutočné tichý a kľudný. No on je veľmi kľudný od výroby, ale proste žiadne cukanie vôbec nebolo, normálne to bol iný motor. Potom sa o pomaličky a postupne začalo zhoršovať a zhruba po mesiaci som bol tam kde predtým s kultúrou chodu na voľnobeh. Najazdím cca 1400km/mes. Asi sa zasral aj nový odlučovač oleja.

Tak som povedal že skúsim rozobrať starý odlučovač či sa dá dáko čistiť, a potom sa vrhnema na nový, ale ešte som sa k tomu nedostal. :rolleyes:

 

Záver: Odlučovač oleja (prenikanie oleja do sacieho traktu) má VEĽKÝ VPLYV na kultúru chodu voľnobehu. A nie je to len moja skúsenosť.

 

Závada a jej prejav http://forum.autobazar.eu/vw-passat-1-8-tsi-nepravidelny-volnobeh-t51718.html

Vyriešenie:(4 príspebvok od spodu): http://forum.autobazar.eu/vw-passat-1-8-tsi-nepravidelny-volnobeh-t51718-60.html

 

Možno, že niekomu to pomôže, ešte sa niečo také tu neriešilo. Sorry za linky na iné fórum, ale je to pre dobro veci.

Odkaz ke komentáři

Po startu studeného motoru začal houpat volnoběh, cca půl minuty. Jakoby vynechal jeden válec. Třeba 3x za tu půlminutu. Pak už je to OK. Mám strach.

Prosím kdy (a kde v Praze) doporučujete měnit rozvody u CDAA? Benzín to nežere (Trip 2 dle PP mám 6,8/100, ale oleje 2 litry od výměny k výměně.

Děkuju za doporučení.

Odkaz ke komentáři

Jsem lama, nepoznám jak je na tom napínák, jestli funguje jak má a sluší mu to. Sotva zvládnu vyměnit píchlé kolo a dolít do ostřikovačů.

Garny / Rolbař v Praze toto poznají?

Ptal jsem se cvičně v autorizáku Profiauto a tam mi řekli že řetěz se nemění a nic se nekontroluje. Nemám z nich dobrý pocit...

Odkaz ke komentáři

Ahoj ,

 

minulý týden po nastartování divný zvuk, po ujetí cca 5 km ztráta výkonu a po dalších 5 km na volnoběh otřesy celého auta. Po 2 hodinách už jsem nenastartoval, odtah a druhý den z autorizovaného servisu oznámení že rozvodák přeskočil a potkal se motor. Auto bylo postavené se 4 letou zárukou která vyprší přesně za rok ufff, ale motor má najeto 42 000 km. Motor se minulý týden rozebral a poslal do Škodovky. Tak jsem zvědav jak to dopadne ale dle prvotních info ze servisu bude nový motor. O výsledek se opět zde podělím jen nevím kdy............

 

ZAHYK

Odkaz ke komentáři
Guest zdenek2013

Jenom krátce co vás čeká s 1.8 Tsi. První přeskočení v 53t. , naštěstí v záruce - oprava zničeného motoru zdarma (cca 10 dní mimo provoz).

Ve 150t. znova. Totálně zničený motor - nabídka servisu škoda na opravu - 90.000,00 Kč.

Auto stojí, asi je odepsání.

S pozdravem "kupujte auta s atm. motorem "

zdenek2013

Odkaz ke komentáři

Ahoj,

 

ze servisu info, že letos už je to třetí motor, jeden na 100 a druhý na 150 oba po záruce. Škodovka vyměnila motor

ale servisní práce chtěl servis uhradit po majiteli. Už je to údajně rok co nový motory jezdí po výměně a zatím bez problémů. Já jsem zvědav jak to bude jezdit. Záruku údajně neprodlouží, ale dle obchodního zákoníku by měla být 2 letá záruka tak to ještě chci zkusit a uvidím. S motorem je zacházeno slušně, přítelkyně s ním jezdí do práce denně 10 km a pak nějaká dovolená, kino atd. myslím si že není vůbec namáhán spíš že ho šetřím až moc ;-) :-D :-D Ještě mám nějaký kontakt přímo v Bolce tak to chci ještě zkusit zjistit co se děje. Až budu chytřejší dám opět info ;-) :-) ZAHYK

Odkaz ke komentáři

Ahojte,

Tak som dalsi nestastnik s motorom 1,8tsi. 13.11. pri startovani zachrastilo v motore a bolo vymalovane,viac nenaskocil.. .odtahovka, servis. Potvrdeny preskoceny rozvod,tie zaistovacie zuby na napinaku su podla vyjadrenia servisu zodrate.

Auto je v prevadzke od 03/2011 (u mna od 08/2013), najazdenych 51627km a motor pravdepodobne na vymenu. Tak toto je ozaj SIMPLY CLEVER...

Vdaka tomuto foru som bol v obraze, pytal som sa na prevent.vymenu napinakov v 2 autoriz.servisoch,vsade povedali,ze problem nie je, pripadne, ze na FL uz to je vyriesene a nic netreba riesit.

 

Skutocne to K napinak riesi definitivne?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...