Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

cafte chlapi, po vymene piestov hlasim 0 spotreba oleja po ubehnuti 1000km tesime sa :D zaloba podana na autobazar.

Rada ako zistit ze zere olej. Ranne starty s ciernym/sedym dymom ktory prestane a prejde do pary a vyrazne usadenie sadze na zadku auta ktore som badal ja po oprave ziadne dymenie ani sadze

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Jezdit se s tim da... kabelaz predpiklafam bude ok... neni problem ji promerit... na vyndani nic spesl nepotrebujes, jenom si sezrn new cidlo a gufero co tam je, jinak to budes menit velmi brzo... kup si i new podlozjy a krouzky na vstriky a nejake protahovatko na diry pi vstrikach.. a rovnou vycisti i saci ventily.. jak jsem psal v topicu

 

Tak jsem se dostal k rozebrani sani, abych vymenil sensor pozice klapek sani. Vytahnul jsem gufero (pri vytazeni se mi poskodilo) a zacal jej shanet. Pry je to gufero 21x14x4. Udajne je mimo radu a v obchodech, kde jsem byl, ho nikdo nedokaze sehnat. Ve skodovce mi nabidli cele sani i s guferem za 11k.

p2p: Kde jsi to gufero koupil? To, cos koupil, tam pasovalo bez problemu nebo jsi jej musel nejak upravit? Sehnal jsem jedine 22x14 ... kdyz jsem na to koukal, tak klasicke gufero mi pripada, ze vypada trochu jinak. Neoznacuje se to jinak? ....

 

diky za pripadne rady

Odkaz ke komentáři

Tak dneska jsem delal jednu 1,8 tsi... cukalo na volnobeh a vydavalo to zvuky jako pri prokluzovani poly remenu... v diag vypadky horenina vsech valcich a chuda smes... atd... dale chyba g336 prste klasika... to piskani mne docela zmatlo ale postupne jsem se dopracoval k chybe. Odlucovac oleje ... bud v nem sekly ventil nebo zasranej jak jetel... zitra s tim budu dal laborovat ale uz to necuka a nepiska... motor si totiz tahal vzduch pres gufera a to neni nejlepsi ^_^ ^_^ ... zitra dam nejake foto a popis...

 

Addresa 01: Motor Labely: User\06J-907-115-BZB.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 1Z0 907 115 J HW: 1Z0 907 115 B
Systém a/nebo verze: 1.8l R4/4V TFSI 0010
Kódování: 0203000318070160
Číslo dílny: WSC 73430 790 00000
VCID: 3C735EF17F08EBFE875-8069
11 závad nalezeno.

012600 - rizeni saciho potrubi rada valcu 1
P3138 - 000 - regulacni odchylka
info o závadě:
Stav závad: 01100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 254
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 273054 km
Indikace času: 0
Datum: 2000.00.00
Čas: 10:50:36

info o závadě:
Otáčky: 1047 /min
Výkon/klapka: 38.4 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 14.0*C
Teplota: 10.0*C
Tlak: 1000.0 mbar
Napětí: 14.478 V

000369 - rada valcu 1: system odmerovani paliva
P0171 - 000 - system prilis chudy - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 279649 km
Indikace času: 0
Datum: 2000.00.00
Čas: 05:59:00

info o závadě:
Otáčky: 746 /min
Výkon/klapka: 11.4 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 74.0*C
Teplota: 21.0*C
Tlak: 990.0 mbar
Napětí: 14.224 V

004506 - Snímac tlaku paliva -G247
P119A - 000 - chybná funkce - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 279564 km
Indikace času: 0
Datum: 2000.00.00
Čas: 06:55:05

info o závadě:
Otáčky: 724 /min
Výkon/klapka: 11.0 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 63.0*C
Teplota: 16.0*C
Tlak: 1000.0 mbar
Napětí: 14.097 V

000369 - rada valcu 1: system odmerovani paliva
P0171 - 000 - system prilis chudy - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 279610 km
Indikace času: 0
Datum: 2000.00.00
Čas: 10:28:38

info o závadě:
Otáčky: 837 /min
Výkon/klapka: 9.4 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 96.0*C
Teplota: 39.0*C
Tlak: 980.0 mbar
Napětí: 14.351 V

000768 - zjisteno vynechavani zapalovani - nepravidelne / vicenasobne
P0300 - 000 - - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 279621 km
Indikace času: 0
Datum: 2000.00.00
Čas: 23:08:44

info o závadě:
Otáčky: 864 /min
Výkon/klapka: 15.3 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 65.0*C
Teplota: 39.0*C
Tlak: 980.0 mbar
Napětí: 13.970 V

000770 - valec 2 zjisteno vynechavani zazehu
P0302 - 000 - - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 279621 km
Indikace času: 0
Datum: 2000.00.00
Čas: 23:09:13

info o závadě:
Otáčky: 832 /min
Výkon/klapka: 15.7 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 66.0*C
Teplota: 39.0*C
Tlak: 980.0 mbar
Napětí: 14.224 V

000769 - valec 1 zjisteno vynechavani zazehu
P0301 - 000 - - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 279674 km
Indikace času: 0
Datum: 2000.00.00
Čas: 17:43:43

info o závadě:
Otáčky: 716 /min
Výkon/klapka: 11.4 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 50.0*C
Teplota: 28.0*C
Tlak: 970.0 mbar
Napětí: 14.097 V

000768 - zjisteno vynechavani zapalovani - nepravidelne / vicenasobne
P0300 - 000 - - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 279674 km
Indikace času: 0
Datum: 2000.00.00
Čas: 17:42:59

info o závadě:
Otáčky: 723 /min
Výkon/klapka: 18.4 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 47.0*C
Teplota: 27.0*C
Tlak: 970.0 mbar
Napětí: 14.224 V

000770 - valec 2 zjisteno vynechavani zazehu
P0302 - 000 - - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 279674 km
Indikace času: 0
Datum: 2000.00.00
Čas: 17:49:24

info o závadě:
Otáčky: 774 /min
Výkon/klapka: 11.0 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 68.0*C
Teplota: 36.0*C
Tlak: 970.0 mbar
Napětí: 14.351 V

000769 - valec 1 zjisteno vynechavani zazehu
P0301 - 000 - - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 279674 km
Indikace času: 0
Datum: 2000.00.00
Čas: 17:50:43

info o závadě:
Otáčky: 717 /min
Výkon/klapka: 10.6 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 71.0*C
Teplota: 39.0*C
Tlak: 970.0 mbar
Napětí: 13.970 V

001287 - regulace behu naprazdno
P0507 - 000 - otacky nad zadanou hodnotou - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 279690 km
Indikace času: 0
Datum: 2000.00.00
Čas: 18:32:15

info o závadě:
Otáčky: 862 /min
Výkon/klapka: 10.6 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 99.0*C
Teplota: 60.0*C
Tlak: 980.0 mbar
Napětí: 13.970 V


Readiness: 0000 0000

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adresa 01: chyby smazány

Odkaz ke komentáři

Nemám, ale koukni sem. Je to popsané i v příručce.

 

 

https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=en&ie=UTF8&nv=1&prev=_t&rurl=translate.google.cz&sl=ru&tl=cs&u=http://vwts.ru/forum_txt/index.php/t192986-0.html&usg=ALkJrhhWwnhxVTUzyeycQ8x6wCJCHZre_Q

 

 

Z klikové skříně jdou výpary do hrubého odlučovače oleje, ten je v bloku motoru a pak do tohoto kurvítka. V něm je jemný vířivý odlučovač. Pak záleží na podtlaku. Tahá li turbo, jde to hadice sání. Jinak to jde za klapku. Vznikne li velký přetlak v klikové skříní, otevře se pojistný ventil a bez filtrace to natvrdo i s olejem pustí za klapku.

Odkaz ke komentáři

Ještě zkontroluj ty klapky co pouští výpary buď do turba, nebo za klapku. Mohou být zanesené a hádá se to mezi sebou. Taky může být vypálené to těsnění pod odlučovačem. A nakonec koukni, jak těsní zátka na doplňování oleje. Ještě jsem to nezkoušel, ale na YT je video, že když ji otevře, tak motor dělá psí kusy.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...