Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

nejlepsi je ze je to MR07 a ta membrana je jako krechky papir... ty dalsi zaseky jsem udelal ja ulne lechko ... ta memrana nekladla zadny odpor...

Ja s tim odlucovacm nebudu spekulovat, je to pro zakaznika tak jsem objednal new ale skusim sehnat new memrany... do foroty.. :lol:

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Zdravím všechny majitele TSI 1,8 118KW.Chtěl bych se Vás zeptat jestli už se z vás někdo setkal s tím co se přihodilo mě.Před měsícem a půl jsem koupil S II 2009 kod motoru BZB najeto 218000km.kupoval jsem ho proto,že je fakt vymazlenej a hlavně i proto ,že vše na něm dělané v autor.servise.vše doloženo fakturama atd.cca 14 zpět se začali ozývat divné zvuky.když jsem ráno nastartoval cca 3sek.zvuk jak když volný řetěz.pak dobrý.jenže jak se zvedala teplota až na 90 bylo to čím dál tím horší.za teplého motoru na volnoběh katastrofa.jak když vemete kov a mlatíte nebo tukáte o plast či hliník.po přidani na cca 1400-1500 ot.jak když tenhle zvuk vypnete .vše OK.pustím nohu z plynu chvilku klid a znovu.výpis závad 0.prostě nic.začal jsem se bát protože fakt nový motor se mi kupovat nechce.zapoměl jsem dodat,že rozvody mají najeto od výměny kterou nechal dělat minulý majitel 14000km.jel jsem tady u nás v Teplicích do autor.servisu.druhý den telefon at přijedu.shrnu to napínák s koncovým ozn.IT/který není prý ani v ETCE/ total v pr.,řetěz nataženej asi dost protože v bočním plechu jsou vodorovný plíšky a jsou cca 1cm vydřený od řetězu,který nebyl volný jen po obvodu ,ale i do strany.samozřejmě i vodící lištičky KO.na hlavě a bloku rýha od řetězu též. plech krycí ,který jsem zminoval zohýbaný asi od odborníků v předešlém autor.servisu ,který si zatím nechám pro sebe/DOZVITE SE NEBOJTE AT SI DATE POZOR/.další věc ,která se jim povedla.držák hlin.motoru stržený šroub a jen tak strčenej aby se neřeklo,že tam není.takže z prd... klika ,že vůbec nevylítl.Další věc tak prasečina jak ji z našeho servisu nazvali mech. i technici.všude červený silikon napatlanej.Jak mi bylo řečeno přímo z MB přísně zakázaný tenhle používat.Jsem s ŠA v kontaktu.chtějí veškerou dokumentaci včetně fotek.bude se to odesílat v pondělí.Po dořešení Vám samozřejmě zdělím ,který byl ten opravdu značkový servis co zkurvil na co šáhl.jen jsem chtěl vědět jestli se z Vás někdo nesetkal s takovým problémem s řetězem a napínákem.pochopím volný po obvodu ale do boku?po 14000km???snad jsem to napsal srozumitelně.a budu Vás informovat o dalším průběhu a hlavně stanovisku ŠA na jejich jak říkají značkový autor.servis.Díky za odpovědi a zatím

Odkaz ke komentáři

Co říct. Napínák musí být K. Asi na co šáhli to zk..Jestli mi servis dá fotky dám je sem at se pokocháte.

 

Co říct. Napínák musí být K. Asi na co šáhli to zk..Jestli mi servis dá fotky dám je sem at se pokocháte.

 

Jestli mi servis dá fotky dám je sem at se pokocháte.

Odkaz ke komentáři

Cervenej tmel se uz davno nepouziva a na vymeny po rozvodech je presne predepsany cerny... Po tech peripetijich bud rad ze se ti to nepotkalo... Sroub se opravy a retez s krycim plechem se vymeni... At vymeni uplne vse... plech napinak retez listy a gufero... mate cenovka za komplet meterial 3500 kc ... na tom nema cenu sertit...

 

PS at se poradne podivaji na spodni kolo (stromecek) jestli neni obrousen a jestli jo tak ho kup radeji taky...

Odkaz ke komentáři

Mno tak ja mam nejake info k tomu novemu super napinaku K ... v 70 000km mi dali novy K napinak a komplet rozvody, ted najeto 230 000km a retez znova rachtla, je vytahany a K napinak je na pokraji svych sil...takze sice vydrzel mnohem vic ale stejnak se mi to zda malo. Vymenu uz bych musel cvakat ze sveho vcetne novych pistu a tesneni ventilu...takze oprava vice nez 50 000Kc...takze asi pujde z domu...skoda motor skvely svym chovanim, ale jedna nedomyslena vec ho totalne znici...:(

Odkaz ke komentáři

Ja porad cekam co bude dal.Skodovka chce porad nejaky mereni a vicemene mi zacina prichazet,ze se k tomu zacinaji stavet zady.Nez aby priznali,ze je chyba u nich budou to prodluzovat a ve finale mi nedaji ani korunu.pokud to tak dopadne jde to do medii.Cislo na tv mam a oni maji radi takovyhle pribehy.no uvidime.proc to vsude jde a tady v tom bordelu ne?mam nekolik znamych v Nemecku a vzdy bez problemu a dokonce i vymena motoru.tam si zakazniku vazi.tady nas proste budou mit furt za blbce.

Odkaz ke komentáři

Ahoj, prosím o radu. Chci kupovat O2 a rozhoduji se mezi 1.8tsi (118kw) a 1.6mpi. Na O2 1.8tsi je najeto asi 260t km kdy v 250t byla dána nová spojka a nové turbo. Má to už v 250t km motor spočítáno a budou jen problémy nebo ještě bude sloužit? Stoji to za to kupovat O2 s motorem 1.8 tsi která má 260t km nebo jaké závady by motor nevyhnutelně čekaly? (cena je tam 136tis kč.) auto bylo pravidelně servisováno. Když jsem pročítal toto forum tak jsem se toho motoru celkem lekl..

 

Dík

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...