p2p Odesláno Únor 27, 2019 Autor Sdílet Odesláno Únor 27, 2019 Klidne nech puvodni, ale poradne je namaz benzinem... at to nedre... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MartinV Odesláno Březen 11, 2019 Sdílet Odesláno Březen 11, 2019 Nějaké rady, co mě může čekat? Cívka to není, na svíčky se dostanu později, co by to ještě mohlo být? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Březen 11, 2019 Autor Sdílet Odesláno Březen 11, 2019 Svíčka. Cívka. Upadléj ventyl.. pcv 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MartinV Odesláno Březen 11, 2019 Sdílet Odesláno Březen 11, 2019 Cívky jsem prohazoval mezi 2 a 3, beze změny, v motoru nic nerachotí tak bych ventil asi vyloučil, kolísá volnoběh 760/720, misfire count počítá spíš na volnoběh, po přadání plynu v pohodě, při jízdě mezi 2 a 3 tisic to není úplně plynulé, na volnoběh se více motor třepe. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mildee Odesláno Březen 11, 2019 Sdílet Odesláno Březen 11, 2019 Ventil bys vyloučil, ale zrovna ten neklidný volnoběh je klasický příznak vadného odlučovače. Zkus jestli ti nefouká tou dírkou vpravo nahoře. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rusty333 Odesláno Březen 11, 2019 Sdílet Odesláno Březen 11, 2019 neteče ti olej zespoda? u mě to bylo gufero na klice, měl jsem stejné příznaky nebo pak ten PCV jak píše p2p 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Březen 11, 2019 Sdílet Odesláno Březen 11, 2019 Bez kontroly svíčky není možný říct více, mohl by blbnout i vstřik, ale z toho co popisuješ to bude svíce kaput. Jak jsou tam svíčky dlouho, kolik najely? Koukám, žes to nechával generálkovat, kolik máš nyní po GO, 50tkm? Co spotřeba oleje, v normě nebo ne? No, sací ventily byly snad čištěny a sedla zkontrolována při GO, to bys jinak ty km po GO asi nenajel. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marek16 Odesláno Březen 11, 2019 Sdílet Odesláno Březen 11, 2019 Co se gufera na klice týče, silně doporučuju nechat měnit společně se spojkou. U mě bylo po 150tkm asi ze třetiny utavený... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MartinV Odesláno Březen 11, 2019 Sdílet Odesláno Březen 11, 2019 Svíčky zhruba mají najeto 40t km, spotřeba oleje skoro žádná, nedolívám vůbec, měním co 10t km max 12t km. Po GO najeto cca 50t km. Jakou dírkou by měl pcv foukat? Spojka byla dělána zároveň s GO, tak snad bylo i to gufero, pokud bylo před smrtí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Březen 12, 2019 Sdílet Odesláno Březen 12, 2019 Si vyber, co to může být ... http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16686/P0302/000770 Že by vadná membrána na vrchním odlučovači kombinovaným s PCV ovlivnila jen válec 2 je spíš nepravděpodobné ... Ta dirka pro atmo tlak na kulatým deklíku je toto, spíš by to tudy sálo, než foukalo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MartinV Odesláno Březen 18, 2019 Sdílet Odesláno Březen 18, 2019 (upraveno) Tak svíčky nové, volnoběh 760 / 720 dle vag, nedrží to furt stejné číslo. Diag nehlásí nic. Mezi 2000 a 3000 otáčkama, nad už to nejde cítit, při plném plynu to auto trochu vibruje. Na PCV nefoukánic ani nesaje, ale to jsem zkoušel na rychlo v noci tak ještě zkusím. Upraveno Březen 18, 2019 uživatelem MartinV 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Březen 19, 2019 Sdílet Odesláno Březen 19, 2019 Jak vypadala svíčka z válce 2, jak na tom byly zbývající? Výpadky zapalování tedy zmizely nebo ne? Je třeba se na ně podívat v měřených hodnotách na volnoběh a lehce zvýšený otáčky, ne čekat, až se zapíšou jako chyby, to už je pozdě ... Obecně číst jen paměť závad je poslední instance, když už sama EOBD diagnostika ECU vyhodnotí, že je něco špatně. "Mezi 2000 a 3000 otáčkama, nad už to nejde cítit, při plném plynu to auto trochu vibruje." z tohoto Ti asi něco vypadlo, co je cítit mezi 2 a 3 tis otáček? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MartinV Odesláno Březen 19, 2019 Sdílet Odesláno Březen 19, 2019 Je cítit jak kdyby motor vibroval, na diag se zas dostanu až zítra. Svíčky viz foto. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Březen 20, 2019 Sdílet Odesláno Březen 20, 2019 No na to, že je to po GO, olej nežere, tak ty svíce jsou po 40tkm jako bota ... Podstatný je, že nejsou od oleje, zatím tedy vše shoří, přestože nedokonale. To máš manuál nebo DSG, v jakých jezdíš otáčkách, spíše v nižších, že? To, že tam tedy stále cítíš vibrace, tak nevím, kdo jak čistil hlavu při GO a jak nyní po 50tkm vypadaj sací ventily. Ale, tohle vypadá na problém s usazeninami a sedly na sacích ventilech. Jestli se nedostaneš hned k tomu, abys sundaval sání a dostal se zezhora k ventilům, existuje varianta, kterou jsem tady už zmínil. Vyřazením variabilního časování se nechá ověřit, jak se motor bude chovat při zvýšených otáčkách, pokud cukatura a výpadky zapalování (ty, které diag registruje ale nestačí k tomu, aby se rozsvítila MIL) zmizí, chtělo by to vyčistit sací ventily, a nebo jezdit stále s EGR OFF ... Sundej konektor z magnetu na variátoru sací vačky, nastartuj, nech běžet a zkus si držet zvýšené otáčky a sleduj, jestli se chod zlepší. Mělo by být znát poměrně rychle, že motor poběží stabilněji. A když ho necháš točit do omezovače, cca 3800, mělo by to být jasné. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MartinV Odesláno Březen 20, 2019 Sdílet Odesláno Březen 20, 2019 No předpokládám že to čištěné bylo, když byla hlava komplet rozebrána a uděláná geo. Na tom druhém válci je furt missfire counter, na ostatních 0, a to ne ani pravidelně, občas to skočí hned o dva a občas doouho nic (volnoběh), při zvýšených cca 1300 tak nic. Jinak je to manuál. Jezdím jak kdy, když v klidu tak cca 2000, 1700 jak kdy, ale za jizdu to protáhnu hodněkrát. Nějaké zkušeností s additivama atd než to celé rozebrat? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Březen 20, 2019 Sdílet Odesláno Březen 20, 2019 Tady nemá jakýkoliv aditivum šanci, vstřik to pere rovnou do válce, na sací ventily to nešáhne, proto se na nich usazuje karbon z překrývání ventilů/EGR, a díky tomu pak i olej z odlučovače oleje ... No jesti je tam misfire stále, řeš to hodně rychle Jak píšu, buď vyřad magnet na variátoru, nebo budeš muset demontovat a čistit. Prát tam do sání BG nebo jinou chemii je taky sice možné, ale kam asi jde ten bordel poté ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MartinV Odesláno Březen 20, 2019 Sdílet Odesláno Březen 20, 2019 (upraveno) Zkusím to teda odpojit, pokud to bude lepší, co tedy dál? Pokud to bude stejné, co následuje? Dá se vypnout u tohoto motoru EGR a jak? Stačí na to vag? Upraveno Březen 20, 2019 uživatelem MartinV 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Březen 20, 2019 Sdílet Odesláno Březen 20, 2019 Pokud se to zlepší, buď tak jezdi nějakou chvíli, aby se to kolem ventilů spalováním dostatečně vypálilo, pak můžeš rozpojený konektor opět zapojit (pokud necháš rozpojen, nějak oba konce chraň před vlhkostí a bordelem). Pokud se to nezlepší, bude to minimálně na sundání sání a kontrolu ventilů a sacích kanálů v hlavě, včetně změření komprese jako doprovodného údaje. No, je otázka, co se stalo a jaký to má souvis s GO, po které to ale najelo 50tkm bez problému a spotřeby oleje. EGR systém, tedy překrývání otevírání sacích ventilů přes zavírající se výfukové ventily, tady VAGem ani neomezíš, ani nevypneš, je to záležitost variabilního časování. Muselo by se na to přes mapy, omezit variaci sací hřídele cca na 30stupnů ze současných 60stupnů (bráno vůči klice a výchozí pozici pro start a volnoběh cca 38stupně za HU) a co jsem sondoval, nikdo v CZ to standardně nedělá a muselo by se laborovat nejen s tím ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MartinV Odesláno Březen 21, 2019 Sdílet Odesláno Březen 21, 2019 Tak po odpojení je to lepší 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Březen 22, 2019 Sdílet Odesláno Březen 22, 2019 Ty jsi nyní ale hodně stručný Takže po odpojení jsi to načítal také, nebo stačilo posoudit běh motoru? Právě pro stabilní volnoběh to standardně běží v základním nastavení, ale i vyšší otáčky to značně ovlivní, pozitivně, pokud s těmi výpadky byly problémy ... No, tím vyřazením to jede v základním nastavení sacího vačkového hřídele, pokud by výpadky byly stále, bylo by třeba ty ventily omrknout, pokud výpadky zmizely, chvilku takto pojezdi a uvidíš Samozřejmě, po třetím startu/cyklu se rozsvítí MIL a zapíše emisně relevantní chyba, neboj, autu se nic nestane, po zapojení a třech cyklech opět zhasne, po cca 50 se i chyba smaže. Jako přímovstřik to potřebuje recirkulaci splodin, nemá to ale standardní EGR ventil, tak to "recirkuluje" překrytím ventilů ... No, má to jen mít i nižší krouťák, ale to je podle mě myslím zcela zanedbatelný, když jsem zkoušel na OII s DSG, tak sama ECU i při zapsané chybě a odpojeném konektoru hodnotila maximální krouťák na něco lehce pře 230Nm, a to u motoru, který má papírově 250Nm, neřešil jsem, kolik ukazuje při zapojeném konektoru 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MartinV Odesláno Březen 22, 2019 Sdílet Odesláno Březen 22, 2019 Stačilo posoudit běh. ?, volnoběh lepší i mezi otáčkama 2000 - 3000 bez škubání nebo jak bych to proste nazval. Diag načtu dnes vecer, zda tam ty vypadky budou nebo ne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deli Odesláno Březen 28, 2019 Sdílet Odesláno Březen 28, 2019 Zdravím, chtěl bych požádat o radu. V úterý se mi rozsvítila během jízdy kontrolka motoru. Chyby jsem vymazal. Žádné změny chování motoru nepozoruji. Dnes se kontrolka rozsvítila znovu. Vyčtené chyby jsou uvedeny níže. Co může způsobovat tuto kombinaci chyb? (najeto 210k, pcv původní - při vytažení olejové měrky byl volnoběh nepravidelný, při ucpaní dirky na pcv také nepravidelný volnoběh, ventil jako by přes tu dirku nasával vzduch) 004506 - Fuel Pressure Sensor (G247): Malfunction P119A - 000 - - - Intermittent 008825 - Leak in Air Intake System P2279 - 000 - - 000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean P0171 - 000 - - - Intermittent - MIL ON 001089 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 000 - - 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Březen 29, 2019 Autor Sdílet Odesláno Březen 29, 2019 Odpovedel sis sam... pres dirku si motor nema prisavat vzduch... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marek16 Odesláno Březen 29, 2019 Sdílet Odesláno Březen 29, 2019 Zkontroluj si to táhlo vířivých klapek v sání, občas se to u něj nalomí a začne to přisávat tudy. Nebo pak hadice někde... Každopádně bych to pořešil spíš dřív, než někam pojedeš, protože jak se to prolomí naplno, tak ti lítá volnoběh 1-3000 otáček, zdechá to, a vůbec s tím nejde jezdit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deli Odesláno Březen 29, 2019 Sdílet Odesláno Březen 29, 2019 p2p: díky ... vím, že jsem tady kdysi četl, jak vyzkoušet, zda PCV je vadný ... nemohl jsem to ale včera večer nikde najít ... marek16: na stav ovládání klapek jsem nekoukal. Díky za tip 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Venca00 Odesláno Duben 1, 2019 Sdílet Odesláno Duben 1, 2019 Zdravím, nepodařilo se mi dohledat jestli se tento problém již řešil. Přidávám odkaz na YouTube kde je nahráno pískání. Nesetkal se někdo? Díky za pomoc1.8 tsi piskani 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Henndry Odesláno Duben 1, 2019 Sdílet Odesláno Duben 1, 2019 Vypadá to, že něco tam o něco dře... řetez o kryt? Četl jsem někde, že když se opotřbují rozvody tak se začne nějak řetěz dotýkat krytu a pak to takhle příkladně bzučí... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Venca00 Odesláno Duben 1, 2019 Sdílet Odesláno Duben 1, 2019 Rozvody jsou nové, na motoru proběhla repase ( rozvody, ventily, písty, kroužky), původní motor je k.o. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Duben 1, 2019 Autor Sdílet Odesláno Duben 1, 2019 Asi sú hluchej... Nic abnormálního neslyším.... Bez za tím kdo ti dělal go ať ti to opraví... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deli Odesláno Duben 15, 2019 Sdílet Odesláno Duben 15, 2019 Tak po výměně PCV už občas jen vyskočí chyba 001089 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow . Pochopil jsem, že se jedná o odvětrávání nádrže. Jak funguje celý tento systém? Výpary z nádrže jsou přes aktívní uhlí do ventilu N80 a z něj pak do sání? Kdy jednotka otevírá N80? A jak elektronika pozná, že v tom systému není něco v pořádku? Je tam ještě nějaké čidlo? Co se děje s výpady, když motor neběží? V jednom videu doporučovali vyměnit právě ventil N80. Dohledal jsem správně, že na CDAA tento ventil samostatně nelze koupit? Díky za případné vysvětlení :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.