Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

to mi dělalo taky, plus jsem k tomu cítil benzín v autě. Zkontroluj si tu hadičku co vede od nádobky s uhlím dozadu, do nádrže. Je nacvaknutá na takovým trnu a mně se třeba vyskákala ven, ale nebylo to vidět. Když jsem ji odpojil (ten konektor má dole takový tlačítko, co musíš zmáčknout) a zase nacvaknul, smrad benzínu zmizel.

Odkaz ke komentáři

Tak jsem zvědav, auto mi vyhazovalo pořád chybu EPC. V jednom servise chtěli měnit škrtící klapku ve druhém zase pedály a ve třetím výfuk. Včera jsem měl auto u autoelektrikáře a prošel veškerou elektroinstalaci spojenou s motorem, vše proměřil a vše bylo v pořádku až na kostru, která byla strašně zoxidovaná, tak jsem zvědav zda to bylo ono a zda již bude klid. Myslíte, že to mohlo mít vliv na tu chybu a celkově na elektroniku motoru?

Odkaz ke komentáři

Tak doufám, že už bude klid, neboť jsem nechtěl jít stylem oprav něco vyměním a když to nebude ono tak vyměním zas něco dalšího. Ono totiž ty klapka lambda snimač brzdového pedálu cely plynovy pedál a výfuk je dohromady za mastných 60000cca. Podám časem info a třeba to i někomu pomůže.

 

Odkaz ke komentáři
V 15. 4. 2019 at 10:42, p2p napsal:

Ventyl odvětrání je před škrtící klapkou... To nasunutí na trn zkontroluj, může být nenacvaknuty ... V případě jeden ventyl odvětrání mam, kdyby něco...

Nasunutí na trn jsem kontroloval, vypadalo vše v pořádku. Nepozoroval jsem, že by byl cítit benzín.

 

V 18. 4. 2019 at 7:34, Tomas F napsal:

Nepřetenkováváš přes vycvaknutou pistoli?

Spíše jsem kdysi nedával celou pistoli do nádrže. Čemu to vádí? Benzín nateče tam, kam nemá? Jestli je tomu tak, jak ověřím, že vše je v pořádku?

 

O víkendu jsem ověřoval, jaké jsou na motoru chyby. Byly tam 3:

- Fuel Pressure Sensor (G247): Malfunction 
- Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean 
- EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

Odkaz ke komentáři
V 23. 4. 2019 at 11:01, marek16 napsal:

ad ten trn - nestačí zkontrolovat, taky jsem na to čuměl několikrát aj s tím různě hejbal, a nevypadalo to nijak špatně, ale  benzín šel cítit. Pomohlo až úplně tu hadičku vycvaknout a pak zase silně nacvaknout.

takto jsem to pak také zkoušel ... ale po nějaké době se kontrolka zase rozsvítila (Naposledy to byla pouze chyba EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow).

Jak řídící jednotka pozná, že něco v systému odvětrávání nádrže není v pořádku? Je tam ještě nějaké čidlo? Na základě čeho vypíše chybu?

Odkaz ke komentáři

Zástrčkou myslíš konektor na ventilu? Vypadal v pořádku.

Když jsem zkoušel výstupní testy v jednotce motoru (přes VDCS), tak jsem tam narazil i na ten ventil. Po spuštění testu bylo slyšet v motorovém prostoru cvakání. O víkendu bych chtěl demontovat hadice a ověřit, že ventil opravdu funguje. Ten systém odvětrávání je zajímavější než jsem čekal :D

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Ahoj 

Mám problém s turbem, zaznamenal jsem pokles výkonu motoru, diagnostika hlásí chybu P0299 - špatná regulace plnícího tlaku. Na internetu a v předešlých příspěvcích jsem zjistil, že na turbu je nějaký regulační ventil. A může tam být špatná membrána. 

Netěsnost v potrubí není, to jsme zkoušeli poslechem a vizuálně. Ještě upřesním, že při ostré jízdě jsme tlak na turbu zaznamenali max 1500 mbar )snad jsem si to zapamatoval dobře). Tak mě to mechanik nahlásil. 

Prosím o radu:

může to být onen ventil?

jaké je jeho číslo?

Dá se koupit jen ta membrána?

je to obtížné vyměnit?

Díky za rady

Upraveno uživatelem Dava@Seva
doplnění
Odkaz ke komentáři

A čekals něco jinýho? Dílenskou Příručku snad máš, internet taky, tak pak máš všechny informace 😉

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665

http://www.pc-autodiagnostika.cz/

16683.jpg.c828e7fc4c66de3d66d64bd5281dc4ed.jpg

ventil podle turba co máš na autě

06F145710G pro turbo 06J145701J

06H145710D pro turbo 06J145701R nebo 06J145702F

ale myslím, že jsou i tak záměnný, tedy 06H145710D je poslední provedení.

Odkaz ke komentáři

Dobrý den,

chtěl bych se Vás zeptat na problém s mým 1.8 TSI Octavia 2 CDAA FaceLift.

U mého automobilu dochází k vibracím (auto cuká) při 2000 ot/min zejména na 5. převodovém stupni jízda mírně do kopce (někdy i po rovince)

Řešil jsem to několikrát přehráním softwaru ŘJ v servisu a vždy to pomohlo na nějakou dobu a auto necukalo.

Měním svíce po 50 tisicích včetně filtrů i 2 zapalovací moduly jsem vyměnil, kompletní nové rozvody,

Nalítané to má 150 k a už si nevím rady co stím, auto po plném zahřátí jede bez problému. Zejména se to tedy projevuje při nižších teplotách.

Najde se odborník, který by mi poradil? 

Díky

Odkaz ke komentáři

@SnowManiak Řešíš to přes tři roky a nic ... To že tomu mělo pomoct opakovaný flashnutí ECU motoru, to je jen subjektivní pohled, při flashi se navíc mažou adaptace motoru a ECU to pak chvíli trvá, než se znovu naučí/přizpůsobí součástem a stylu provozu.

Je jasný, že čím vyšší stupeň je zařazen a čím nižší otáčky motoru, tím je celý pohon více zatížen a projeví se tak i drobnosti. Z toho popisu těžko říci více, ale pokud to na zahřátém motoru už nedělá, můžou to být vstřiky či dodávka benzínu. Bez nějakého logování, např. od jaké skutečné teploty cladicí kapaliny to už nedělá, je to na věšteckou kouli ... Na ty km to bude míst jistě i dost usazenin na sacích ventilech ...

Co je to za měsíc a rok motoru?

 

Odkaz ke komentáři

@marekczek Na svíčky jsi už koukal? To je základ na každém spalováku, to Ti řekne hodně o tom, co se v motoru děje. Co odlučovač na hlavě, nesaje dirkou na kulatým deklíku? No jseš na 0,5/2000, to by Ti klucí v autorizáku ještě pochválili, v jakým to máš pěkným stavu ... 😜

Pokud je odlučovač OK a svíčky budou plný úsad a navíc se budou koupat v oleji, je to jen potvrzení, že ty VAG modifikace pístů a kroužků z 6/2011 a 10/2011 nejsou o moc lepší než průserový 5/2009 až 5/2011 a ucpávaj se taky až někdy do 2015, kdy VAG nasadil skládaný stírák na konec výroby Gen2 motorů EA888 ... 6 let vyrábět zmetky a nemít tím moc ovlivněnou reputaci, to už se musí umět ...

Jsou ale borcí, který to maj horší, někdo leje 2 litry na 1000km a různý specialisti říkaj, že dobrý ...

a někdo s nájezdem + 200 000km s CDAB (112kW) dokonce lije 5 litrů na 1000km a ještě to po vlastní ose přijede k doktorovi ... (ano, i to je prý možné, ale počítaj to 1 litr na 200km ...) a to pak svíce vypadaj takto ...

179_najeto_200tkm_CDAB_1litr_na_200km_1.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...